Entertainment alle pijlers

The Great British Bake Off (GBBO) 2021

20-06-2020 20:29 422 berichten
Vanaf zondag 21 juni 2020 start er weer een nieuwe serie van dit Engelse bakprogramma. Elke zondag te zien op NPO1 om 20.25 uur.
Mooie taarten, broden, koekjes en al het andere lekkers wat weer voorbij komt. Hoog niveau waarbij je het water in de mond loopt!
Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2021 07:31
Reden: Titel aangepast
0.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk voor het eerst, leuk programma!
Vind die Spaanse(?) vrouw met die rozen in haar haar zo’n leuk type.
Alle reacties Link kopieren
Zijn de recepten van de gelukte baksels ook ergens te vinden?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
28-06-2020 21:05
Ik val binnen in deze aflevering en het valt me weer op dat er hier tenminste over smaken wordt gepraat.
Ja! Dit is een programma over bakken, in Nederland is het een human-interest programma waar toevallig gebakken wordt
Als het koekjes-spektakel in Nederland de opdracht is dan maken ze volgens mij allemaal gewoon saaie gingerbread koekjes en niks met verschillende smaken, zeker niet in 1 stuk.
Dat doen ze misschien wel, maar er wordt niet over gepraat - smaak is bijzaak lijkt het soms.

Kijken jullie trouwens ook naar de Sewing Bee, wat erna komt? Dat vind ik bijna nog leuker, terwijl ik veel meer heb met mixers dan met naaimachines.

(En erger je dan ook meteen even aan Jeroen Pauw die niet de moeite heeft genomen uit te zoeken hoe je dat uitspreekt...)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aflevering 2 gisteravond bekeken. Genieten! En terechte weekwinnaar!
Vanavond weer een nieuwe aflevering!
Alle reacties Link kopieren
Na mijn teleurstelling bij F1 van Oostenrijk wel toe aan iets zoets. Of hartigs. Of beide.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Verheug me er weer op!
Alle reacties Link kopieren
Hartig leuk :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ja broodweek is altijd leuk. En breekbrood lijkt me leuk om ook eens te maken.
Al vind ik alles wat moet rijzen lastig :D
Alle reacties Link kopieren
Mooie breekbroden. En allemaal even goed zo lijkt het.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ja idd Annapico. Mooie resultaten allemaal. En wederom creatief met smaken
zo gemeen, heel veel werk gehad van je mooie broden en Paul snijdt ze zo allemaal door de midden.....
Zo grappig dat Michael zo verbaasd was, terwijl hij gewoon heel goed was deze week. En Amelia was gewoon echt het slechtst. Henry en Alice vond ik helemaal niet zo slecht. Terecht dat er maar 1 naar huis ging.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
05-07-2020 21:12
zo gemeen, heel veel werk gehad van je mooie broden en Paul snijdt ze zo allemaal door de midden.....
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
weer een leuke aflevering. En mooie creaties er ook weer tussen met de laatste opdracht.
Charlotte, ik herken je niet meer met je nieuwe ava. Doe es snel je oude vertrouwde weer terug!!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om te zien, al die soepele broden.
Vond de dieren-broden van de dierenarts ook erg mooi.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Vind zelfgemaakt brood heerlijk maar zonder keukenmachine bijna niet te doen helaas
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nooit een keukenmachine voor brood hoor.
En nu wil ik ook zo’n scalpel - met een gewoon mesje lukt het niet (heb ik inmiddels geprobeerd)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Zondag geen uitzending helaas
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
09-07-2020 20:08
Zondag geen uitzending helaas
Jammer! Waarom eigenlijk niet?
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
09-07-2020 20:12
Jammer! Waarom eigenlijk niet?
Hele avond een programma genaamd "Ook hier, racisme" en een programma dat "De stelling van Nederland" heet.
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
09-07-2020 20:12
Jammer! Waarom eigenlijk niet?
Goed om te weten.
Anders was ik zwaar teleurgesteld geweest als ik er, eenmaal gesetteld met chocola en thee, pas achter was gekomen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
ingelke_kepringelke schreef:
09-07-2020 20:25
Goed om te weten.
Anders was ik zwaar teleurgesteld geweest als ik er, eenmaal gesetteld met chocola en thee, pas achter was gekomen.
Daarom meld ik het ook even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven