Entertainment alle pijlers

The Rookie net 5

13-03-2024 20:52 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond is de 1e aflevering van het nieuwe seizoen van the Rookie weer op net 5 te zien.

Ik heb alleen het idee dat er iets niet klopt en ze het vorige seizoen hebben overgeslagen of zo

Tim werkte toch bij Metro? Zoals het nu lijkt is hij weer politie agent

En die agent die is neergeschoten, ik kan mij daar niets van herinneren

Angela die is bevallen, daar kan ik mij ook niets van herinneren. Ik weet nog dat ze net zwanger was van de 2e en dat dit voor haar en haar partner een verrassing was
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is alweer lang geleden, maar ik kan kij wel herinneren dat Thornton werd neergeschoten. Ik moet er wel weer even in komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mugske schreef:
13-03-2024 20:54
Het is alweer lang geleden, maar ik kan kij wel herinneren dat Thornton werd neergeschoten. Ik moet er wel weer even in komen.
Ik heb even gegoogled en het lijkt dat het vorige seizoen een jaar geleden op net 5 werd uitgezonden, ik kan mij echt niets meer herinneren
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat Lucy detective wil worden, is voor mij ook nieuw. Ik dacht dat ze een undercover agente wilde worden.

Thorsen wilde toch detective worden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Netflix heeft de serie, kun je even terugkijken
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
13-03-2024 21:27
Netflix heeft de serie, kun je even terugkijken
Ik heb helaas geen netflix
Alle reacties Link kopieren Quote
Netflix gaat t/m seizoen 4, en op net5 is seizoen 6 begonnen.
Ik heb denk ik, net als to, precies seizoen 5 gemist.

Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien, maar dat Tim bij Metro werkt is ook het laatste wat ik mij kan herinneren.

Dus mocht iemand weten waar seizoen 5 te zien is, hou ik me aanbevolen!
Alle reacties Link kopieren Quote
River schreef:
13-03-2024 21:58
Netflix gaat t/m seizoen 4, en op net5 is seizoen 6 begonnen.
Ik heb denk ik, net als to, precies seizoen 5 gemist.

Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien, maar dat Tim bij Metro werkt is ook het laatste wat ik mij kan herinneren.

Dus mocht iemand weten waar seizoen 5 te zien is, hou ik me aanbevolen!
Seizoen 5 staat op Videoland.
Alle reacties Link kopieren Quote
River schreef:
13-03-2024 21:58
Netflix gaat t/m seizoen 4, en op net5 is seizoen 6 begonnen.
Ik heb denk ik, net als to, precies seizoen 5 gemist.

Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien, maar dat Tim bij Metro werkt is ook het laatste wat ik mij kan herinneren.

Dus mocht iemand weten waar seizoen 5 te zien is, hou ik me aanbevolen!
Ik heb gegoogled naar de beschrijving van de afleveringen uit seizoen 5. Het seizoen heeft 22 afleveringen, maar ik kan mij niet herinneren, dat net 5 de laatste 3 afleveringen van seizoen 5 heeft uitgezonden. Ik vind het zo vaag. What's the deal met die vrouw met het rode haar. Ik weet dat ze de advocate van Elijah Stone was, maar voor de rest, geen idee
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet relevant verder maar Tim :love:
Alle reacties Link kopieren Quote
sprietgras schreef:
13-03-2024 22:01
Seizoen 5 staat op Videoland.
:cheer: Dankjewel!!
Alle reacties Link kopieren Quote
leeg_zakje schreef:
13-03-2024 22:12
Ik heb gegoogled naar de beschrijving van de afleveringen uit seizoen 5. Het seizoen heeft 22 afleveringen, maar ik kan mij niet herinneren, dat net 5 de laatste 3 afleveringen van seizoen 5 heeft uitgezonden. Ik vind het zo vaag. What's the deal met die vrouw met het rode haar. Ik weet dat ze de advocate van Elijah Stone was, maar voor de rest, geen idee
Zij heeft geholpen bij de moord op een rechter. Advocate van de grote misdadigers.
Alle reacties Link kopieren Quote
leeg_zakje schreef:
13-03-2024 20:52

En die agent die is neergeschoten, ik kan mij daar niets van herinneren

Angela die is bevallen, daar kan ik mij ook niets van herinneren. Ik weet nog dat ze net zwanger was van de 2e en dat dit voor haar en haar partner een verrassing was

De laatste aflevering van vorig seizoen was toch met die mannen met die maskers?

Celina en collega Thornsen (?) werden een steeg ingelokt waar hij neergeschoten werd. 1 van die gemaskerde mannen fluisterde haar een raadsel in haar oor. Dat raadsel probeerde Angela, die hoogzwanger in het ziekenhuis was op te lossen met Wesley samen.
Toen kwamen ze erachter dat ze allemaal doelwit waren..
Gaat er een lampje branden? Ik wil hier niet meer neerzetten om niet te spoileren voor de mensen die seizoen 5 nog terug willen kijken..
Alle reacties Link kopieren Quote
Schorpio28 schreef:
14-03-2024 05:47
De laatste aflevering van vorig seizoen was toch met die mannen met die maskers?

Celina en collega Thornsen (?) werden een steeg ingelokt waar hij neergeschoten werd. 1 van die gemaskerde mannen fluisterde haar een raadsel in haar oor. Dat raadsel probeerde Angela, die hoogzwanger in het ziekenhuis was op te lossen met Wesley samen.
Toen kwamen ze erachter dat ze allemaal doelwit waren..
Gaat er een lampje branden? Ik wil hier niet meer neerzetten om niet te spoileren voor de mensen die seizoen 5 nog terug willen kijken..
Bedankt voor je uitleg! Nee er gaat helaas geen lampje branden
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
13-03-2024 22:21
Niet relevant verder maar Tim :love:
Zo'n knappe man :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
leeg_zakje schreef:
13-03-2024 22:12
Ik heb gegoogled naar de beschrijving van de afleveringen uit seizoen 5. Het seizoen heeft 22 afleveringen, maar ik kan mij niet herinneren, dat net 5 de laatste 3 afleveringen van seizoen 5 heeft uitgezonden. Ik vind het zo vaag. What's the deal met die vrouw met het rode haar. Ik weet dat ze de advocate van Elijah Stone was, maar voor de rest, geen idee
Zij is inderdaad de advocate van Elijah Stone, maar ook de ex van Wesley (die nu met Angela getrouwd is.)

Tim... :flirting:

Op Netflix staat seizoen 1 t/m 4 en op Videoland staat seizoen 1 t/m 5.
Op Net5 dus gisteren begonnen met seizoen 6, 1 aflevering per week.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit staat mij bij:

Tim werd een soort liasion tussen Metro en de Police Department. Lucy moet eigenlijk detective zijn om de grote undercoverdingen te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
leeg_zakje schreef:
13-03-2024 20:56
Ik heb even gegoogled en het lijkt dat het vorige seizoen een jaar geleden op net 5 werd uitgezonden, ik kan mij echt niets meer herinneren
Ik denk dat je het inderdaad gemist hebt. Wij hebben geen Netflix of Videoland maar hebben het vorige seizoen gewoon gezien op net 5. De uitzending is het vervolg van het seizoen einde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shuri schreef:
14-03-2024 08:33
Dit staat mij bij:

Tim werd een soort liasion tussen Metro en de Police Department. Lucy moet eigenlijk detective zijn om de grote undercoverdingen te doen.

Ja dat heb ik mee gekregen, maar ik vind het verwarrend. Vorig seizoen is hij volgens mij naar Metro gegaan. Maar toen zijn ex vrouw op dook, was hij weer in een politie uniform. Maar een paar aflevering later weer in een shirt van Metro

In aflevering 1 van seizoen 6 was hij weer in politie uniform en ging hij met Lucy op pad
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb inmiddels de laatste 3 afleveringen van seizoen 5 gekeken en ik begrijp nu beter, wat er in aflevering 1 van seizoen 6 gebeurde.

Ik ben deze serie op een gegeven moment gaan volgen (volgens mij was dat eind seizoen 2) maar dat die advocate schijnbaar Wesley's ex was wist ik niet. Die ex vrouw van Tim kan ik mij ook niet herinneren

Ik ga bij seizoen 1 aflevering 1 beginnen.

Bedankt voor alle reacties!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb bij mijn weten ook alle seizoenen en afleveringen gezien maar vond het ook een beetje rommelig allemaal...

Maar goed, we zitten er weer in!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren Quote
eckano schreef:
14-03-2024 15:31
Ik heb bij mijn weten ook alle seizoenen en afleveringen gezien maar vond het ook een beetje rommelig allemaal...

Maar goed, we zitten er weer in!
Het was inderdaad rommelig. Maar inderdaad ik zit er weer in :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben net begonnen met kijken, maar vind het wel erg heftig, de eerste paar minuten. Weet niet hoe het met kijkwijzer zit maar die brandende man in de eerste minuut, is niet voor jeugdige kijkers.
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
15-03-2024 09:51
Ben net begonnen met kijken, maar vind het wel erg heftig, de eerste paar minuten. Weet niet hoe het met kijkwijzer zit maar die brandende man in de eerste minuut, is niet voor jeugdige kijkers.
Dat vond ik ook schokkend.
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
15-03-2024 09:51
Ben net begonnen met kijken, maar vind het wel erg heftig, de eerste paar minuten. Weet niet hoe het met kijkwijzer zit maar die brandende man in de eerste minuut, is niet voor jeugdige kijkers.
Kijkwijzer is vanaf 12 jaar.
Het is om 20.30u op tv, jeugdige kijkers liggen op dat tijdstip toch wel in bed lijkt mij?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven