Entertainment alle pijlers

The Voice of Holland seizoen 10

08-11-2019 19:46 2890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 08-11-2019 20:00
41.90% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
28-02-2020 22:43
Enn, bedankt weer voor het topic!
Tot de volgende!
Yup! Gezellig! :hello:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
28-02-2020 22:58
Geen idee eigenlijk... maar volgens mij is hij volgende week wel weer bij de voice kids
De kids trek ik niet. ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
28-02-2020 22:59
De kids trek ik niet. ;-D
Ohh dat vind ik zo schattig, die kleintjes dan. Het enige wat ik echt niet trek is de voice senior, 1 aflevering gezien, nooit meer, wat een flop is dat
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
28-02-2020 22:48
Ja Jamai is leuk! Waar is hij gebleven dan?
Jamai doet samen met Martijn de kids en Lieke van Lexmond met Martijn de senioren.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zal Martijn nooit de voice verlaten, die doet dit over 30 jaar nog :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
28-02-2020 22:59
De kids trek ik niet. ;-D
Ik ook niet, zie de hele dag al schreeuwende kinderen.
Ze zit nu bij Jinek
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
28-02-2020 23:40
Ze zit nu bij Jinek
Ja ik zit ook te kijken, ik lach helemaal dubbel om die stukjes in de auto, eerste keer amper contact. Ze is nog maar 17, maar het is nu al zo’n leuk en oprecht mens
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
28-02-2020 22:59
De kids trek ik niet. ;-D
Ik wil het best kijken maar ik vind Marco B echt niet te doen in the Voice.
Of ja nergens eigenlijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nouschi schreef:
28-02-2020 22:59
De kids trek ik niet. ;-D
Ik ook niet. En eigenlijk ben ik sowieso een beetje uitgekeken op het hele format. Veel reclame en gewauwel, en leuke deelnemers, maar ook weer geen enorm wauw-gehalte. Het is dat ik er toevallig in viel toen ik een weekend weg was...
Ik heb al tegen oudste dochter gezegd dat ik mijn vrijdagavond daar niet aan spenderen. ;-)

Dat we de kids wel kijken in de herhaling op zaterdag tussen 18.00-20.00. Kan de jongste ook meteen meekijken.


En met die bejaarden kijk ik helemaal niet.
PoesinBoots schreef:
28-02-2020 22:10
Martijn met zijn spraakgebrek :facepalm:


Als un fieniks uit de asj.
En even later enthousiast:

The proof is in the pudding! :facepalm:
ramy72 schreef:
01-03-2020 19:16
En even later enthousiast:

The proof is in the pudding! :facepalm:
Haha, inderdaad. En dan zie je aan hem dat hij ook wel voelt dat er ergens iets niet klopt.
Luci_Morgenster schreef:
29-02-2020 10:06
Ik heb al tegen oudste dochter gezegd dat ik mijn vrijdagavond daar niet aan spenderen. ;-)
Gewoon opnemen en dan later kijken zodat je de ellenlange reclames, slechte gastoptredens en onzinnig gewauwel kunt doorspoelen. Dan ben je met een uurtje klaar. Ik heb me er toch wel weer mee geamuseerd dit seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ah Jamai vind ik echt 3x niks
Sanne wel.

In het nieuwe seizoen van The Voice Kids neemt Sanne Hans plaats op één van de rode draaistoelen van de jury. Eerder was de zangeres al als jurylid te zien in drie seizoenen van The Voice of Holland. Het nieuwe seizoen van de talentenjacht start vrijdag 6 maart bij RTL4. Ook maakt dan een nieuw presentatieduo zijn debuut: Jamai Loman en Martijn Krabbé.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven