Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland seizoen 9

30-11-2018 20:51 2469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Post hier dan alles wat jij erover kwijt wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mmmmm die mag naast die Frans geklede Dame uit de jaren 70 in de feesttent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, en als Ali (en het hele programma) niet zo in cliché's zou denken, dan had ie dit nummer aan die zangeres van net gegeven. Dan had je pas spectaculaire "best performance in a talenshow" TV momenten gehad.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
18-01-2019 22:07
Het schaap kan het niet bijhouden, het gaat te snel voor hem. Moeilijk-lerend, jeweettog.
Ze krijgen subsidie voor hem neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
Lonkaa schreef:
18-01-2019 22:09
Ze krijgen subsidie voor hem neem ik aan?
:rofl:

Hardop te schateren.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Nee joh geen stoel
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lonkaa schreef:
18-01-2019 22:09
Ze krijgen subsidie voor hem neem ik aan?
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Die voice over teksten ook.

"Owen heeft zijn klasse laten zien. Als zanger, maar zeker als mens."

Alsof ie net 3 puppy 's, een bejaarde en een gehandicapte peuter uit een brandend huis heeft gered.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
18-01-2019 22:12

Alsof ie net 3 puppy 's, een bejaarde en een gehandicapte peuter uit een brandend huis heeft gered.
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
18-01-2019 22:12
Die voice over teksten ook.

"Owen heeft zijn klasse laten zien. Als zanger, maar zeker als mens."

Alsof ie net 3 puppy 's, een bejaarde en een gehandicapte peuter uit een brandend huis heeft gered.
:HA:
Dromen jullie ook wel eens dat je zelf meedoet? Welk liedje zou je dan zingen voor je blind auditions?

Ik zou Acda en de Munnik met Lopen tot de zon komt doen.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-01-2019 22:14
Dromen jullie ook wel eens dat je zelf meedoet? Welk liedje zou je dan zingen voor je blind auditions?

Ik zou Acda en de Munnik met Lopen tot de zon komt doen.
Nee. Mooi liedje, veel te mooi en moeilijk voor the voice joh! Daar snapt lilkleine toch niks van :@@:
Lonkaa schreef:
18-01-2019 22:15
Nee. Mooi liedje, veel te mooi en moeilijk voor the voice joh! Daar snapt lilkleine toch niks van :@@:
Ja, maar ik vind: als alleen Lil Kleine voor je draait, ben je toch niet écht door.
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-01-2019 22:14
Dromen jullie ook wel eens dat je zelf meedoet? Welk liedje zou je dan zingen voor je blind auditions?

Ik zou Acda en de Munnik met Lopen tot de zon komt doen.
Phil Collins I wish it would rain down on me en dan die uithalen die ik nail natuurlijk. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Lonkaa schreef:
18-01-2019 22:15
Nee. Mooi liedje, veel te mooi en moeilijk voor the voice joh! Daar snapt lilkleine toch niks van :@@:
Bovendien niet te combineren met straattaal-slang-engels
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-01-2019 22:16
Ja, maar ik vind: als alleen Lil Kleine voor je draait, ben je toch niet écht door.
Nee dat is zelfs een belediging :facepalm:
Heavy Cross natuurlijk. Lekker dramatisch.
Gatekeeper* schreef:
18-01-2019 22:16
Phil Collins I wish it would rain down on me en dan die uithalen die ik nail natuurlijk. :hyper:
Ik oefen in m'n auto ook net zo lang tot de jury in tranen is. Van ontroering uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
18-01-2019 22:09
Mmmmm die mag naast die Frans geklede Dame uit de jaren 70 in de feesttent.
Dan krijgt hij een bierdouche! :-P
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Lekker bezig, Menno!
Wat saai zeg hee.
Boyband eruit. Menno erin.
Ja, het zal wel goed gezongen zijn en gaaf dat hij zo jong is, maar ik vind het echt stom, met dat handje ook.
Dan echt liever Bela, die zo'n fijne, warme stem had. Vreemd is dat toch, hoe dat werkt.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-01-2019 22:20
Ik oefen in m'n auto ook net zo lang tot de jury in tranen is. Van ontroering uiteraard.
Met Phil Collins hou ik het ook maar op meezingen als ik alleen in de auto zit. :mrgreen:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Waylon heeft het kapsel van een maatschappelijk werkster van 40 die Willeke heet, maar volgens mij was dat hier al vaker gezegd.
Gooooooooooooooooooooooo Evelien!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven