Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland

18-11-2020 19:15 3267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag start een nieuw seizoen van TVOH bij RTL4. Als ik het goed heb al het 11e seizoen, maar ik vind het nog steeds leuk om te kijken, vooral de audities! Ik ben benieuwd hoe het nu met de coronamaatregelen zal zijn. In een reclamestukje zag ik dat Anouk via een scherm meedoet en niet fysiek in de studio zit. En ik denk dat Jan Smit wel een leuke toevoeging is aan de coaches. Alles beter dan Lil Kleine, vind ik! :-D

Wie gaat nog meer kijken?
Alle reacties Link kopieren
Laterrr ff Kelly luisteren
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/the-voice-maakt- ... ZFtu7M7ZJE

The Voice maakt battles harder: kandidaat mogelijk al vóór optreden naar huis

De zogenoemde battles in The voice of Holland worden dit seizoen een hardere afvalrace dan ooit. Kandidaten lopen het risico weggestuurd te worden voordat ze überhaupt hebben opgetreden.

Het populaire RTL 4-programma introduceert volgende week ‘pre-battles’. Sommige kandidaten worden ingedeeld in duo’s om de strijd aan te gaan, zoals gebruikelijk. Maar anderen belanden in een triogevecht. De coaches gaan met de drie talenten aan de slag en wie het minste met alle tips en adviezen doet, kan nog voor het optreden naar huis. In het team van Waylon sneuvelen bij de pre-battles bijvoorbeeld vijf vocalisten.

Op het podium staan uiteindelijk dus alleen tweetallen. Net als de afgelopen seizoenen kiest de coach na het optreden welke van de pupillen door mag, waarna de andere coaches de afvaller kunnen ‘stelen’. Ook hier voegen de makers een spannend nieuw element toe. Want als de coach te sterk twijfelt over wie het beste heeft gepresteerd, kan die de net nog weggestuurde artiest alsnog redden.

,,Je wilt voelen dat ze vechten. Vechten voor hun kans’’, zegt coach Jan Smit vanavond in de uitzending over de nieuwe opzet. En Waylon: ,,Dit is een heftig avontuur, waarin een hoop dromen verwezenlijkt worden en helaas ook een aantal dromen uiteenspatten. Dat is wat muziekindustrie inhoudt. Keihard en alles geven.’’
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk dat korte kapsel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wel kinderachtig van de jury en vooral Waylon en AliB dat ze mensen belachelijk maken als ze weglopen en dus niet zijn gekozen.
Alle reacties Link kopieren
Is dit de eerste?


Hoi!
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
22-01-2021 20:12
Is dit de eerste?


Hoi!
Nee, er was net een jongen die niet door ging!
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
22-01-2021 20:11
Vreselijk dat korte kapsel
Ik vind dat ze het kan hebben. Mooi gezicht.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Muurbloem1985 schreef:
22-01-2021 20:12
Wel kinderachtig van de jury en vooral Waylon en AliB dat ze mensen belachelijk maken als ze weglopen en dus niet zijn gekozen.
Ja vond ik ook niet ok
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel tof, dat haar. Wel sterk gezicht krijgt ze ervan en ze zong erg mooi
Alle reacties Link kopieren
Komt ze uit Rotterdam of Leiden?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Te laat :hello: heb ik iets bijzonders gemist? Ik ben in een pesthumeur dus ik vind vandaag alles stom.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wow, zo snel is de reclame nog nooit geweest. Toch?
Ik vind het een lieve meid met een mooie stem en ze rockt haar haar :)
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
22-01-2021 20:11
Vreselijk dat korte kapsel
Ja houd ik ook niet van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Muurbloem1985 schreef:
22-01-2021 20:12
Wel kinderachtig van de jury en vooral Waylon en AliB dat ze mensen belachelijk maken als ze weglopen en dus niet zijn gekozen.
Nou dat inderdaad ja... echt heel stom, het was ook nog eens hartstikke goed, super muzikale jongen.
Alle reacties Link kopieren
Stom, een jasje en je ondergoed showen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Zielige verhalen hoef ik niet te horen bij TVOH.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
calvijn1 schreef:
22-01-2021 20:11
Vreselijk dat korte kapsel
Nee hoor.
Alle reacties Link kopieren
Edith Piaf is het niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet fijn om naar te luisteren.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Mooie uitstraling. Vreselijk nummer.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof het een tandje te langzaam gaat.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
22-01-2021 20:30
Het klinkt alsof het een tandje te langzaam gaat.
En mis het randje.
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk gezongen maar niet The Voice..
Anouk draait wat dat betreft alleen maar voor de mensen die er echt uit springen waarbij je meteen dat gevoel hebt, ja die heeft potentie om ver te komen/te winnen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff nogal theatraal. Wel mooie stem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven