Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten


Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is





Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.



Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

Haha geweldig starshine!!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, daar is ie. Happy new topic!







(en sunday mag wel weggestreept worden hier op het plaatje. Support group period)


Heerlijk een vers topic in afwachting voor het nieuwe seizoen. Nog een goede twee maanden mensen!
Oja, als iemand nog iets te melden heeft voor de OP, laat het vooral weten dan pas ik het aan.No problemo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 augustus 2015 @ 12:38:



Heerlijk een vers topic in afwachting voor het nieuwe seizoen. Nog een goede twee maanden mensen!Ja, maar even serieus. Op dit tempo staat dit topic al voor de helft vol voor het nieuwe seizoen überhaupt begonnen is.
Ik had het bijna het Norman Reedus addicts topic genoemd, maar dat ging me wat te ver. Rick verdient ook liefde en Glenn, Eugene, Abe, Aaron, Morgan, Carl. En onze geweldige powervrouwen niet te vergeten







quote:Liadan schreef op 11 augustus 2015 @ 12:40:

[...]





Ja, maar even serieus. Op dit tempo staat dit topic al voor de helft vol voor het nieuwe seizoen überhaupt begonnen is. geeft niks, dan maken we een 6b topic
en deze pup natuurlijk

Alle reacties Link kopieren
Leuke mengeling in het topic. Een beetje harmless mannen kijken en leuke inhoudelijke gesprekken.
Alle reacties Link kopieren
Yeah!!! Wat leuk. Ik volg wel maar bijna nooit iets leuks te melden wat hier niet al staat.

(verkapte tvp )
Geeft niks Chicaatje. Al zeg je af en toe alleen dat je het leuk vind ofzo. Mag best.
Alle reacties Link kopieren
+1 En je hebt vast wel iets leuks te melden!
of gewoon een plaatje
Alle reacties Link kopieren
Ik was in totale shock, ik zag een slotje op oude topic en moest traantje wegpinken toen zag ik deze en maakte een vreugde sprong



uiteraard ben ik ook van de partij !! :D



ik heb ook nooit wat zinnigs te melden maar dat stop me niet om het te doen, haha
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
de fanart, funfacts enz... trouwens..... en Daryl
Alle reacties Link kopieren
ik mis een plaatje van Abraham.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
U vraagt, wij draaien plakken



quote:mamsvan schreef op 11 augustus 2015 @ 13:09:

ik mis een plaatje van Abraham. Die mag natuurlijk ook in de OP
Alle reacties Link kopieren
quote:Chi.caatje schreef op 11 augustus 2015 @ 13:09:

de fanart, funfacts enz... trouwens..... en Daryl En als wie ga je wanneer we gaan cosplayen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Denk als Maggee of zo. Vind haar ook leuk, ik heb alleen blond haar maar ja Beth is dood en ik ben niet zo jong, onschuldig enz..
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 11 augustus 2015 @ 13:11:

U vraagt, wij draaien plakken



[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... a169cc.jpg[/img]

OOOOOOO YEEEEEEEAAAAAAH



die sla ik op !!!



ik weet niet wat het is, ik heb wat met ruige karakters. tegenwoordig en met rood. !!!



*ziet zich zelf meteen als een mooi Schone dat gered word door ruige Abraham van de walkers*



oh of door Daryl die ook lekker ruig





Even een Update van mijn Moeder met wie ik samen de fox marathon volg,



ze is nog steeds helemaal gek van Rick begrijpt hem in alles, Vind Daryl een gevoelig man, Maggie is topper, Michonne is de Bom en sterk karakter, Vind Carl Irri, Heeft een nog groter hekel aan The Governor en Mist Hershell, (Schrok ook van zijn walker hoofd) oh en ze vind Carol Niks. Engs zelfs. Maar blijf er overtuigen van mijn Liefde/Haat gevoel voor Carol en Rick..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven