Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Dat vond ik ook. Je weet gewoon dat de echte showdown pas in de finale komt en niet eerder. Negan die een vinger verliest zou wel grappig zijn geweest.
Of dat hij zijn enkel verstuikt toen hij viel.
Ik heb even gemist of hij lucille nou nog mee had uiteindelijk .
Alle reacties Link kopieren
Nee ik bedoelde met kogels geraakt worden.
Ze kunnen al rennend walkers precies door het hoofd schieten maar iemand die al een aantal x vol in the frame staat steeds missen. :popcorn:
Lucille ligt achter in de auto bij Jadis denk ik.
Coda schreef:
20-03-2018 19:41
Nee ik bedoelde met kogels geraakt worden.
Ze kunnen al rennend walkers precies door het hoofd schieten maar iemand die al een aantal x vol in the frame staat steeds missen. :popcorn:
Verblindt door woede zeker. Vond 't ook stom.
@Coda
Ja oké, dat was wel een beetje vaag inderdaad. Ik vond Rick ook wel erg kwistig met zijn kogels. Iets meer geduld en het was klaar geweest.

@Cookiequeen
Geen idee wat er met Lucille is gebeurd, volgens mij hebben we dat niet kunnen zien. Rick had haar, maar heeft haar laten vallen?
Wat live verslag betreft, lekker doen wat je niet laten kan maar ik vroeg me al een tijdje af wat dat nou was.
Alle reacties Link kopieren
Het is mij alweer luid en duidelijk,
Wel heel toevallig dat ik het in 8A ook deed en niemand er over hoor en nu opeens wel,..

Maar goed whatever
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik zeg alleen dat ik het meestal oversla omdat ik wat losse kreten meestal niet kan plaatsen. Het voegt voor mij weinig toe.
Als jij en anderen het wel leuk vinden if er geen moeite mee hebben dan doe je toch lekker wat je wil?
Sorry dat ik wat gezegd heb
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niet dat ik het wel of niet afkap
Wel merk ik dat ik bij de laatste 2 afleveringen wel dingen gemist hebt,
Zoals het neerschieten van de dokter (ik dacht dat hij het zelf deed)
En wat Simon vertelde tegen de saviors toen Simon en Dwight terug kwamen zonder Negan

En dat het "spontaan opschrijven live mee kijkend" die effect geeft dat ik het mis, dacht ik maandag avond in bed ook aan 🤔

Het gaat mij voornamelijk dat ik de kijk plezier voor mezelf niet verpest of anderen er last van hebben is niet echt prioriteit voor mij,

Niemand hoef mij te lezen 😏

Ik vind het wel weer typisch 😕 maar ach whatever 😄
En dat "men" denkt ze draait weer om als een blad om dat er mening gegeven word maakt mij ook niet uit 🙂
mamsvan wijzigde dit bericht op 21-03-2018 09:20
4.31% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Cookiequeen schreef:
21-03-2018 09:08
Sorry dat ik wat gezegd heb
Dat hoef echt niet hoor

Welkom trouwens 😎

Ik had je volgens mij nog niet eerder gezien 😂
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Coda schreef:
20-03-2018 19:41
Nee ik bedoelde met kogels geraakt worden.
Ze kunnen al rennend walkers precies door het hoofd schieten maar iemand die al een aantal x vol in the frame staat steeds missen. :popcorn:
Dat is idd apart en best slecht..
Als men die reden gebruikt als commentaar op de serie (niet jij voor duidelijkheid)
Kan ik ze daar gelijk in geven 😀

Ik ben benieuwd hoe het met Lucille is,
In de brand gestoken door Rick en de smerige handen van Rick die haar aanraakte (even Negan gedachtegang volgend)

Arme Lucille 😭😂😂
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
21-03-2018 09:17
Wel merk ik dat ik bij de laatste 2 afleveringen wel dingen gemist hebt

Dat komt doordat je de hele tijd zit te schrijven in plaats van kijken. ;-)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-03-2018 09:36
Dat komt doordat je de hele tijd zit te schrijven in plaats van kijken. ;-)
exact
de nadelig effect
of
het nadelig effect

;-)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
21-03-2018 09:24
Dat is idd apart en best slecht..
Als men die reden gebruikt als commentaar op de serie (niet jij voor duidelijkheid)
Kan ik ze daar gelijk in geven 😀

Ik ben benieuwd hoe het met Lucille is,
In de brand gestoken door Rick en de smerige handen van Rick die haar aanraakte (even Negan gedachtegang volgend)

Arme Lucille 😭😂😂
Tijd voor een make-over
Afbeelding
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
-Katjies- schreef:
21-03-2018 10:40
Tijd voor een make-over
Afbeelding
😂😂😂😂
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
21-03-2018 09:18
Dat hoef echt niet hoor

Welkom trouwens 😎

Ik had je volgens mij nog niet eerder gezien 😂
klopt.
In het verleden wel op viva geschreven met een ander account. ik lees dit topic wel al een tijdje mee en heb maar weer eens een nieuw account gemaakt.
mamsvan schreef:
21-03-2018 08:41
Het is mij alweer luid en duidelijk,
Wel heel toevallig dat ik het in 8A ook deed en niemand er over hoor en nu opeens wel,..

Maar goed whatever
Lieverd, ik vind je verslagen wel heel leuk.
Je doet dat al heel lang ,en voor mij hoort het erbij. Ik snap niet zo goed waar dit "gezeur" in eens vandaan komt, want je doet het al topics lang.
Ik waardeer het in ieder geval :)
Cookiequeen schreef:
21-03-2018 09:08
Sorry dat ik wat gezegd heb
Hoezo? Je mag zeggen wat je wil.
het is enkel opvallend dat er ineens zoveel mensen commentaar hebben op Mamsvan, terwijl dit al meerdere topics zo is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
21-03-2018 21:11
Lieverd, ik vind je verslagen wel heel leuk.
Je doet dat al heel lang ,en voor mij hoort het erbij. Ik snap niet zo goed waar dit "gezeur" in eens vandaan komt, want je doet het al topics lang.
Ik waardeer het in ieder geval :)
:)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Lucylucille schreef:
21-03-2018 21:16
Hoezo? Je mag zeggen wat je wil.
het is enkel opvallend dat er ineens zoveel mensen commentaar hebben op Mamsvan, terwijl dit al meerdere topics zo is gegaan.
Een nieuwe meeschrijver zegt er wat over en een aantal mensen zeggen daarop dat het voor hun geen meerwaarde heeft. Niemand zegt dat het niet mag of dat ze het stom vinden. Enkel dat ze het voor hun niet hoeft te doen.
Als mamsvan het wil stoppen, prima. Wil ze niet stoppen, ook prima.

Omdat het mij redelijk onverschillig liet, heb ik er nooit wat over gezegd, maar omdat het nu aangezwengeld werd dacht ik dat het wel kon.

That's all.
Lucylucille schreef:
21-03-2018 21:16
Hoezo? Je mag zeggen wat je wil.
het is enkel opvallend dat er ineens zoveel mensen commentaar hebben op Mamsvan, terwijl dit al meerdere topics zo is gegaan.
Nou, ik voel me niet bepaald meer vrij om mijn mening te geven.
Jammer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook nooit wat van gezegd over die live verslagen maar het is wel een van de redenen dat ik het topic minder opzoek dan voorheen.

En ik leef niet meer zo mee merk ik. Je weet gewoon dat Rick Negan toch niet neerschiet. Wat mij betreft is er een groot stuk spanning weg.
Voorheen kon ik niet wachten op de aflevering, nu heb ik gisterenavond pas gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Cookiequeen schreef:
21-03-2018 23:23
Nou, ik voel me niet bepaald meer vrij om mijn mening te geven.
Jammer
Ik vind dat best overdreven eerlijk gezegd

Je kaart wat aan, prima dat kan toch ..
Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen en denken dat je niet vrij bent om een mening te geven
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven