The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
dinsdag 24 oktober 2017 om 09:51
Ik irriteerde mij er aan.. ik dacht tel dan tot 1 kijk dit is de reden waarom jij Rick roekeloos bent.. dat Gabriel hem daarna probeerde weg te halen.. ik vind deze Rick vermoeiend..
Ik ben trouwens wel blij met deze "overwinning" van de family hoor maar neig nog steeds na(ar) negan niet alleen omdat die man zo ontzettend walgelijk sexy is wat wel mee speelt maar die rol . Wow.. ik denk dat als een ander hem had gespeeld het ook wel beetje zo was.. haha.. behalve het bakvissen
mamsvan wijzigde dit bericht op 24-10-2017 10:05
2.27% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 24 oktober 2017 om 09:52
Seizoen begint net
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:02
Wat een Rick haat joh mamsvan.
Ik vind Rick juist een stuk leuker dan in seizoen 1. Roekeloos is hij wel, maar dit vond ik niet roekeloos. Waarom zou je helemaal aftellen, tegen je vijanden? Fuck eerlijkheid.
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:07
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:10
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:29
Dit. En volgende keer een sniper meenemen (maar ja, wie dan nu Sasha dood is?) en Negan door zijn kop schieten. Opgelost!
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:32
+1
Daarbij begrijp ik wel dat Rick gefixeerd is op het omleggen van Negan en het verbreken van de macht van de Saviors. Hij gaat nog steeds gebukt onder de dood van Glenn en Abraham.
Ik ben eigenlijk wel reuzebenieuwd wat er zou gebeuren met de Saviors als Negan als leider van het toneel verdwijnt.
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:44
Dit ook inderdaad. Hij voelt zich schuldig en is woedend. Ik vond dat tot 7 tellen overigens geen roekeloosheid. Hij gaf een teken en begon toen te schieten.Liadan schreef: ↑24-10-2017 10:32+1
Daarbij begrijp ik wel dat Rick gefixeerd is op het omleggen van Negan en het verbreken van de macht van de Saviors. Hij gaat nog steeds gebukt onder de dood van Glenn en Abraham.
Ik ben eigenlijk wel reuzebenieuwd wat er zou gebeuren met de Saviors als Negan als leider van het toneel verdwijnt.
Ik verwacht overigens niet dat Negan heel snel doodgaat.
Wow. I wish I could speak whale.
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:58
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:02
Ja, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar. Is sowieso interessant wat er dan in een ''samenleving'' gebeurt.Liadan schreef: ↑24-10-2017 10:32+1
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:53
dinsdag 24 oktober 2017 om 12:04
dinsdag 24 oktober 2017 om 12:17
dinsdag 24 oktober 2017 om 12:29
Negan was wel gewond toch? Misschien in zijn been geschoten? Ik ergerde me er trouwens ook wel aan dat domme gelul. Toen de deur open ging en Negan naar buiten stapte hadden ze hem gelijk neer moeten knallen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Niet dat ik het wil, want ik krijg elke keer een grote glimlach als hij in beeld is.. (sorry Rick) maar toch..
Niet dat ik het wil, want ik krijg elke keer een grote glimlach als hij in beeld is.. (sorry Rick) maar toch..
dinsdag 24 oktober 2017 om 12:49
+1.Coda schreef: ↑24-10-2017 12:29Negan was wel gewond toch? Misschien in zijn been geschoten? Ik ergerde me er trouwens ook wel aan dat domme gelul. Toen de deur open ging en Negan naar buiten stapte hadden ze hem gelijk neer moeten knallen. Hoe moeilijk kan het zijn?