The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

donderdag 30 maart 2017 om 12:31
quote:Lucylucille schreef op 30 maart 2017 @ 11:41:
God o God, ik was even een split second vergeten wat voor een waardeloze actrice Emily Kinney is.
Niet om aan te gluren, werkelijk.
Wat me bij de herziening ook weer opvalt is dat Rick Grimes gewoon een eerste klas moordenaar is, een beetje sadistisch ook.
Het gaat hem in ieder geval verdomd makkelijk af allemaal.
In de gevangenis sluit hij een op een gegeven moment een gevangene op op een binnenplaats met 30 Walkers.
Hij staat er verdorie nog net niet bij te lachen.
Door het terugkijken en deze conclusie trekkend, ben ik ineens heel anders tegen de huidige situatie aan gaan kijken met the saviors.
Zoals op de boerderij, wanneer ze die ene jonge knul redden bij de bar, maar hij moet toch nog dood. Waarom moet hij zonodig dood!?!? Rick en the gang zijn echt een tijd losgeslagen geweest met het doden van mensen.
Ook om in alexandria te kunnen blijven in het begin wilden ze over lijken gaan.
God o God, ik was even een split second vergeten wat voor een waardeloze actrice Emily Kinney is.
Niet om aan te gluren, werkelijk.
Wat me bij de herziening ook weer opvalt is dat Rick Grimes gewoon een eerste klas moordenaar is, een beetje sadistisch ook.
Het gaat hem in ieder geval verdomd makkelijk af allemaal.
In de gevangenis sluit hij een op een gegeven moment een gevangene op op een binnenplaats met 30 Walkers.
Hij staat er verdorie nog net niet bij te lachen.
Door het terugkijken en deze conclusie trekkend, ben ik ineens heel anders tegen de huidige situatie aan gaan kijken met the saviors.
Zoals op de boerderij, wanneer ze die ene jonge knul redden bij de bar, maar hij moet toch nog dood. Waarom moet hij zonodig dood!?!? Rick en the gang zijn echt een tijd losgeslagen geweest met het doden van mensen.

donderdag 30 maart 2017 om 12:32
quote:Lucylucille schreef op 29 maart 2017 @ 23:32:
Man en ik zijn opnieuw begonnen.
We zijn nu bij seizoen 2 aflevering 13, waarin de boerderij verloren gaat.
Als je nu terug kijkt was dat zo onnozel.
Ze hadden de meute Walkers kunnen afwachten en dan terug kunnen gaan.
Ze hadden daar goede grond om te verbouwen, ze konden een nieuwe waterput graven en ze konden hekken rondom het huis bouwen.
Maarja, dat is de koe in z'n kont kijken en dan was de serie al in seizoen 2 klaar geweest
Man en ik zijn opnieuw begonnen.
We zijn nu bij seizoen 2 aflevering 13, waarin de boerderij verloren gaat.
Als je nu terug kijkt was dat zo onnozel.
Ze hadden de meute Walkers kunnen afwachten en dan terug kunnen gaan.
Ze hadden daar goede grond om te verbouwen, ze konden een nieuwe waterput graven en ze konden hekken rondom het huis bouwen.
Maarja, dat is de koe in z'n kont kijken en dan was de serie al in seizoen 2 klaar geweest

donderdag 30 maart 2017 om 13:27
quote:mama_lin schreef op 30 maart 2017 @ 12:31:
[...]
Ja dat met die jongen heb ik ook nooit gesnapt. Ze nemen hem mee lappen en op en besluiten dan dat hij dood moet???
En dat allemaal op basis van ht feit dat hij bij Maggie op school gezeten had en dus de locatie vrij kon geven aan dat groepje die waarschijnlijk al lang verder getrokken was niet omdat ze dachten dat hun maat dood was.
Had hem gewoon lekker bij je eigen groep gehouden, er was niks mis met hem.
Dat Rick die ene gevangene opsloot met die walkers snap ik wel, hij viel hun aan tenslotte.
Maar goed, als Rick en Negan elkaar hadden ontmoet aan het begin hadden ze prima samengewerk, me dunkt.
[...]
Ja dat met die jongen heb ik ook nooit gesnapt. Ze nemen hem mee lappen en op en besluiten dan dat hij dood moet???
En dat allemaal op basis van ht feit dat hij bij Maggie op school gezeten had en dus de locatie vrij kon geven aan dat groepje die waarschijnlijk al lang verder getrokken was niet omdat ze dachten dat hun maat dood was.
Dat Rick die ene gevangene opsloot met die walkers snap ik wel, hij viel hun aan tenslotte.
Maar goed, als Rick en Negan elkaar hadden ontmoet aan het begin hadden ze prima samengewerk, me dunkt.
donderdag 30 maart 2017 om 13:35

donderdag 30 maart 2017 om 13:38

donderdag 30 maart 2017 om 15:22
quote:Starshine-2 schreef op 30 maart 2017 @ 13:38:
Nou ja precies. Ze gaven aan dat ze op doorreis waren en dus geen vast kamp hadden. Dus ze waren echt nooit op zoek gegaan naar die gozer, hadden hem al voor dood achtergelaten.
Die gozer zou hun ook nooit kunnen vinden omdat er geen kamp was..
Het was echt totaal onnodig.Ik was heel erg #teamdale op de boerderij. Toen ging hij natuurlijk dood.
Nou ja precies. Ze gaven aan dat ze op doorreis waren en dus geen vast kamp hadden. Dus ze waren echt nooit op zoek gegaan naar die gozer, hadden hem al voor dood achtergelaten.
Die gozer zou hun ook nooit kunnen vinden omdat er geen kamp was..
Het was echt totaal onnodig.Ik was heel erg #teamdale op de boerderij. Toen ging hij natuurlijk dood.

donderdag 30 maart 2017 om 16:40
quote:Starshine-2 schreef op 30 maart 2017 @ 13:27:
[...]
Maar goed, als Rick en Negan elkaar hadden ontmoet aan het begin hadden ze prima samengewerk, me dunkt.Exact!
[...]
Maar goed, als Rick en Negan elkaar hadden ontmoet aan het begin hadden ze prima samengewerk, me dunkt.Exact!
donderdag 30 maart 2017 om 19:12
quote:Starshine-2 schreef op 30 maart 2017 @ 13:27:
[...]
Maar goed, als Rick en Negan elkaar hadden ontmoet aan het begin hadden ze prima samengewerk, me dunkt.I agree!
[...]
Maar goed, als Rick en Negan elkaar hadden ontmoet aan het begin hadden ze prima samengewerk, me dunkt.I agree!
donderdag 30 maart 2017 om 19:13
quote:Dory_1 schreef op 30 maart 2017 @ 10:40:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]Zoals anderen al zeiden: hij lijkt hier dikker dan normaal en hij kijkt oprecht geïrriteerd. Jammerrrr.
[afbeelding] [afbeelding]Zoals anderen al zeiden: hij lijkt hier dikker dan normaal en hij kijkt oprecht geïrriteerd. Jammerrrr.

donderdag 30 maart 2017 om 19:30
quote:-catnip schreef op 30 maart 2017 @ 19:12:
Ik was ook Team Dale, ik vond het zo erg dat hij dood ging. Poor Dale.Ow ik vond Dale zelf heel irritant zo op te geilen aan Andrea, maar op het punt van die knul had hij gewoon gelijk. Die knul had gemakkelijk mee gekund met tf. Die had wel bijgetrokken.
Ik was ook Team Dale, ik vond het zo erg dat hij dood ging. Poor Dale.Ow ik vond Dale zelf heel irritant zo op te geilen aan Andrea, maar op het punt van die knul had hij gewoon gelijk. Die knul had gemakkelijk mee gekund met tf. Die had wel bijgetrokken.