Entertainment alle pijlers

The Walking Dead (USA seizoen volgend)

19-10-2014 00:10 3012 berichten
Seizoen 5 alweer! Een topic om na te bespreken, te speculeren, te griezelen, te lachen en te huilen. En natuurlijk vooral om te genieten.



De enige afspraak: géén spoilers vanuit de comics! En ook niet van internet af!!!!





Alle reacties Link kopieren
Ik zeg nog niets. Meld me morgen wel weer.

Alle reacties Link kopieren
Mooie OP Istar!





Ik zit klaar
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ben zo benieuwd wat jullie van deze aflevering vinden
Alle reacties Link kopieren
OMG what the F inderdaad!!
Jongens, wat spannend... Kinderen liggen erin, zo nog even met de hond en dan...
`Het kind ligt er bijna in, nog even plassen en dan.... eindelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al vanaf 20.00 klaar...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Wooooooot! Holy crap... Wat een bizar einde, dit seizoen wordt echt een topper ik voel het aan mijn water. En aan het einde 3 of our people went missing.. wie???
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik vind het seizoen nu al top!
Hoi, hier een nog een fan! Net de tweede aflevering gekeken en was zo in shock dat ik het even moet laten landen... Ben echt beetje misselijk..



Hoopte wat afleiding te vinden op het viva forum maar toen zag ik ineens dat er ook een walking dead draadje is! So far voor afleiding dus. Maar kan iig wel mijn ei kwijt bij medestanders



Wat heeft die gabriel te verbergen volgens jullie?
Alle reacties Link kopieren
daryl en carol zijn er toch vandoor gegaan, dat zijn dan misschien de andere 2 die vermist worden door de groep?
Nu aan het kijken,het is weer spannend! :-)

Weet al wat er is met Gabriel ( al ergens gelezen) maar ik zeg niks..... :-)
Alle reacties Link kopieren
Nee zeker niks zeggen!
*afl2 spoileralert*



Ik ben ook benieuwd wat er met Gabriel is. Mssn heeft hij mensen buitengesloten voor zijn eigen veiligheid.. Of vermoord. Omdat er ook 'burn for it' ofzo in de kerk gekerfd stond.



Of misschien hoort hij bij dat terminusgroepje. Waar ik overigens ook misselijk van werd. Stel je voor dat iemand met je aan het praten is en je hebt ineens door dat ie zit te kouwen op een stuk van je been....
Whaaa, wat een bizarre aflevering weer!

Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Of ze Beth vinden. Of die kanibalen het overleven, enz.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijk spannend eind.

*kan niet slapen straks*
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Underkoffer schreef op 20 oktober 2014 @ 22:51:

*afl2 spoileralert*



Ik ben ook benieuwd wat er met Gabriel is. Mssn heeft hij mensen buitengesloten voor zijn eigen veiligheid.. Of vermoord. Omdat er ook 'burn for it' ofzo in de kerk gekerfd stond.



Of misschien hoort hij bij dat terminusgroepje. Waar ik overigens ook misselijk van werd. Stel je voor dat iemand met je aan het praten is en je hebt ineens door dat ie zit te kouwen op een stuk van je been.... Daarbij zeggend dat het best wel smaakt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
WTF!! Het was ook too good to be true en ze waren natuurlijk nog in de buurt van Terminus. En boy, zat ik fout met die gast waarvan ik zeker wist dat Tyrese hem te grazen had genomen!
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend creepy was dat!



Wij dachten trouwens dat Bob gebeten was en daarom naar buiten ging. Ik dacht eigenlijk zelfs dat hij van plan was om zich door zijn hoofd te schieten net voor hij gepakt werd.



Misschien is Gabriel niet een priester maar doet hij net alsof. Speculeer ook maar wat maar hij heeft iets op zijn kerfstok dat is duidelijk. Ik denk eerder dat hij bij die mensen in die auto hoort met dat kruis .Die waarschijnlijk Beth dus hebben. Ik denk dit omdat zijn lege blikken zo netjes stonden en dat was in dat huis waar Daryl met Beth was ook.
quote:dolfje schreef op 20 oktober 2014 @ 23:01:

Misschien is Gabriel niet een priester maar doet hij net alsof. Speculeer ook maar wat maar hij heeft iets op zijn kerfstok dat is duidelijk. Ik denk eerder dat hij bij die mensen in die auto hoort met dat kruis .Die waarschijnlijk Beth dus hebben. Ik denk dit omdat zijn lege blikken zo netjes stonden en dat was in dat huis waar Daryl met Beth was ook.

Dat denk ik ook.



Ik moet de hond nog uitlaten. Brrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Succes met de hond uitlaten:-) geloof niet dat ik dat zou durven haha
Ik heb geen keus! En het is zo donker hier.
quote:Istar_ schreef op 20 oktober 2014 @ 23:07:

Ik heb geen keus! En het is zo donker hier.Ik ga nu ook, vooraf niet meer gelukt. Teckeltjes kunnen ook hard bijten hoor!
Vwb Bob, mijn eerste gedachte was ook dat hij zelfmoord ging plegen (omdat hij toch gebeten was in die kelder). Waarom anders zo veel nadruk op een laatste zoen? En waarom zou je naar buiten gaan en ineens gaan huilen?



Als dat zo is dan zaten die terminus lui nu besmet vlees te eten?



En waarom zei if gilde hij trouwens niet??
Ja die auto waarin Beth is meegenomen en de link met het huis waar zij en Daryl toen waren... Ik dacht eerst dat dat met terminus te makdn had ivm dat schilderij.



Maar nu.. Misschien hoort die priester wel bij een soort sekte ofzo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven