Entertainment alle pijlers

Tiger King (met spoilers)

09-04-2020 09:55 82 berichten
O-M-G

Wie heeft ook gekeken?

Hoe kan het dat hier nog geen topic over is? Heb zes pagina's teruggezocht, maar niets gevonden.

Ik heb zeven afleveringen zo gezeten: O_O :popcorn: :woa:
Ik heb anderhalve aflevering gezien met open mond, net zoals jij, maar besloten niet verder te kijken. Ik vond het zo schandalig wat ze allemaal met die dieren deden. Ik kon het niet aanzien.
Ik ga wel googlen naar Joe Exotic en hoe het afliep.
Uiteraard gezien! Ik vind dit soort docu’s reuze interessant :)
Maar die Carole Baskin is ook niet de geweldige persoon die tijgers red, zoals ze zich wel wil voor doen. Die zit natuurlijk net zo fout als Joe.
Ben wel benieuwd naar dat vervolg over die verdwenen man van Carole :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Je valt van de ene verbazing in de andere. Allemaal hard roepen dat de dieren op de eerste plaats staan, inclusief de dame waarvan ook ik vermoed dat ze met haar man's verdwijning te maken heeft, maar ondertussen geld binnenharken over de ruggen van de dieren in kooien die ze zo lief zouden hebben.
Stelletje narcistische criminelen.
Ik heb hem helemaal afgekeken en na dagen hebben we het er hier thuis nog over o_o


Ze zijn ook echt allemaal hartstikke verknipt. Ik dacht eerst nog dat dat maffiatype de normaalste was (terwijl het een misdadiger is, al zijn ze dat allemaal) tot zijn vrouw die kasten open trok.. :lol:

Een nichtje van de Tigerking heeft trouwens naar buiten gebracht dat in haar opinie haar oom te positief is afgeschilderd. Hij bleek ook welpjes vers uit de moeder in te vriezen voor taxidermie.

Waar ik moeite mee had was dat die welpjes bij een barende moeder werden weggehaald. Die machteloosheid van zo’n moeder.. :-(
Madrid87 schreef:
09-04-2020 09:58
Ik heb anderhalve aflevering gezien met open mond, net zoals jij, maar besloten niet verder te kijken. Ik vond het zo schandalig wat ze allemaal met die dieren deden. Ik kon het niet aanzien.
Ik ga wel googlen naar Joe Exotic en hoe het afliep.

Vanaf aflevering drie gaat het eigenlijk amper nog om de dieren. Ik raad je aan om toch door te kijken. Aflevering drie is bijv. een soort aflevering van making a murderer.

En aflevering 5....omg.

En álles op video, hè. Je hele verknipte leven staat ook nog eens op tape.
Ik vond die welpjes zo sneu. Een uur oud en dan al moeten poseren met dat domme volk.
Baby's die over ze heen klommen en op ze drukten. Verschrikkelijk. Die beesten horen bij hun moeder.

Ik vond ze trouwens alledrie ongeveer even gestoord overkomen, die Joe, die man met dat lange haar en die Carole. Wat een gekken allemaal.
MarvelousMrsMaisel schreef:
09-04-2020 10:16
Vanaf aflevering drie gaat het eigenlijk amper nog om de dieren. Ik raad je aan om toch door te kijken. Aflevering drie is bijv. een soort aflevering van making a murderer.

En aflevering 5....omg.

En álles op video, hè. Je hele verknipte leven staat ook nog eens op tape.
Bedankt voor de tip maar ik doe het niet. Ik ga het wel Googlen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Joe wordt gek genoeg toch een beetje als de underdog afgeschilderd, terwijl het natuurlijk een racistische man is die jonge jongens drugs geeft om seks met ze te hebben. En ook niet goed met de dieren omgaat.

Wel bijzonder dat Carole startte met tijgers houden om er geld mee te verdienen en later de dierenrechten-kant op ging. Terwijl Joe begon als dierenvriend die de tijgers niet gevangen wilde houden maar uiteindelijk die dieren verschrikkelijk behandelde om er zo veel mogelijk aan te verdienen.
Ik heb het een kwartier volgehouden, uit nieuwsgierigheid waar iedereen nou zo lyrisch over is. Mij ontgaat het hoor. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zo graag kijken naar dat soort tokkies.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hele docu in 1 keer gekeken.

Die Joe lijkt mij verstandelijk beperkt en is erin geluisd en alles kwijt geraakt.

Ik hoop echt dat Carole en die andere criminelen ook veroordeeld worden !
Igoa schreef:
09-04-2020 10:29
Ik heb het een kwartier volgehouden, uit nieuwsgierigheid waar iedereen nou zo lyrisch over is. Mij ontgaat het hoor. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zo graag kijken naar dat soort tokkies.

Je wordt pas lyrisch als je doorgaat met kijken. Tenminste, ik was dus pas echt 'hooked' in aflevering 3.
Alle reacties Link kopieren
Janny1965 schreef:
09-04-2020 10:29


Die Joe lijkt mij verstandelijk beperkt

Ja! Ik werk in de zorg met deze doelgroep. Joe heeft denk ik licht verstandelijke beperking, slechte jeugd en trauma's en psychische problemen. Hij had tegen zichzelf beschermd moeten worden.
Ik zie net op Google dat gisteren naar buiten kwam dat Trump Joe Exotic wellicht een presidentieel pardon kan/gaat geven zodat hij uit de gevangenis kan komen.
Tja, het zou me niet verbazen.
De zoon van Trump schijnt gezegd te hebben dat hij na het zien van de docu ook wel een tijger zou willen hebben. Hoe gaaf zou dat zijn?

Tja, tegen zoveel domheid kan ik niet op hoor. :facepalm:
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en ik ben zo verbaasd dat dit soort volk bestaat. Echt de ene verbazing na de ander. En die vrouwen, echt wat doe je daar bij die man in dat sexy tijgerpakje.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
09-04-2020 10:08
Uiteraard gezien! Ik vind dit soort docu’s reuze interessant :)
Maar die Carole Baskin is ook niet de geweldige persoon die tijgers red, zoals ze zich wel wil voor doen. Die zit natuurlijk net zo fout als Joe.
Ben wel benieuwd naar dat vervolg over die verdwenen man van Carole :mrgreen:
Ze redt dieren zodat ze veilig tot hun overlijden bij haar in de kooi kunnen zitten, zo zegt ze het letterlijk ...

Weet niet of dit nog komt maar wat denken jullie dat met Don (Carol haar man) is gebeurd ??
Alle reacties Link kopieren
BeaTea schreef:
09-04-2020 10:10


Waar ik moeite mee had was dat die welpjes bij een barende moeder werden weggehaald. Die machteloosheid van zo’n moeder.. :-(
En dan vertellen dat hij ver weg slaapt omdat ze luid blijven krijsen, die missen hun moeder natuurlijk!
Ik denk nu (dus na 3 afleveringen) dat zij hem aan de tijgers heeft gevoerd of dat hij met zijn vliegtuigje in de oceaan ligt.

Voor hem hoop ik dat hij lekker in een hangmat in costa rica een tweede leven is begonnen en gewoon nog leeft. Maar zo raar dat er in die papieren staat wanneer ik vermist raak.
Alle reacties Link kopieren
Janny1965 schreef:
09-04-2020 10:29
Ik heb de hele docu in 1 keer gekeken.

Die Joe lijkt mij verstandelijk beperkt en is erin geluisd en alles kwijt geraakt.

Ik hoop echt dat Carole en die andere criminelen ook veroordeeld worden !

Mijn idee.
Ik vind de straf die hij heeft gekregen ook echt absurd!!

Carole vind ik een enge vrouw..
Dat mens deugt van geen kant.

De beelden van die pasgeboren welpjes die met een soort hark bij hun moeder werden weggehaald vond ik ook schokkend... al gebeurt dit bij koeien ook aan de lopende band.
Pindakaasjes schreef:
09-04-2020 10:41
Mijn idee.
Ik vind de straf die hij heeft gekregen ook echt absurd!!

Carole vind ik een enge vrouw..
Dat mens deugt van geen kant.

De beelden van die pasgeboren welpjes die met een soort hark bij hun moeder werden weggehaald vond ik ook schokkend... al gebeurt dit bij koeien ook aan de lopende band.
Ah nee. Ik weet direct weer waarom ik vegetarisch eet en als ik dat lees ben ik echt blij dat ik niet doorgekeken heb. Daar zou ik echt misselijk van geworden zijn. Arme welpjes. :'(
Alle reacties Link kopieren
Ook hoe Carol steeds lacht als ze vertelt over dat anderen denken dat zij haar man iets aandeed, echt op een enge manier.

Benieuwd naar aflevering 5 als ik jou hoor ! Dat is de volgende die ik moet kijken
Waar is deze docu te zien?
Janny1965 schreef:
09-04-2020 10:29
Ik heb de hele docu in 1 keer gekeken.

Die Joe lijkt mij verstandelijk beperkt en is erin geluisd en alles kwijt geraakt.

Ik hoop echt dat Carole en die andere criminelen ook veroordeeld worden !
Dat idee heb ik ook en ergens vind ik het ook triest dat hij nu als enige opdraait hiervoor. Alsof de rest zo heilig is allemaal? Joe heeft een heleboel foute keuzes gemaakt in zijn leven. Onder andere met wie te kunnen vertrouwen. En de rest maakt misbruik van zijn beperkingen. Vooral die Jeff Lowe heeft hem er gewoon ingeluisd met mooie praatjes en zijn dierentuin overnemen, omdat dat beter zou zijn enz. Joe is te goedgelovig en ik denk dat er echt wel wat goeds zat in hoe hij begonnen is met die tijgers enz. Dat dat met de beste bedoelingen was. Maar dat geld en invloed van anderen hem de kant op hebben geduwd waar hij nu zit...
prada schreef:
09-04-2020 10:47
Waar is deze docu te zien?
Netflix
chentolove schreef:
09-04-2020 10:44
Ook hoe Carol steeds lacht als ze vertelt over dat anderen denken dat zij haar man iets aandeed, echt op een enge manier.

Benieuwd naar aflevering 5 als ik jou hoor ! Dat is de volgende die ik moet kijken
Het komt ook over alsof het haar echt niks doet dat Don verdwenen is. Als jou man ineens van de aardbodem verdwijnt, dan ga je er toch alles aan doen om hem te vinden? Dan blijf je toch zoeken? Maar Don had al aangifte gedaan van geweld tegen hem. Ze zou gedreigd hebben hem te vermoorden en hij had een contactverbod aangevraagd. En ineens verdwijnt hij...toch vreemd. Zoveel liefde zat er al niet meer tussen hen dus. En als ze zouden scheiden, zou Carole niks krijgen van zijn vermogen. Nu kreeg ze zowat alles. Een gigantisch motief dus! Ik vermoed dat ze er echt wel meer van weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven