Entertainment alle pijlers

Titel/artiest van liedje zoeken

25-09-2022 11:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,
Ik zoek al een hele tijd naar hoe de titel/artiest van een bepaald liedje heet, maar de omschrijving die ik kan geven is nogal vaag.
Misschien kan iemand me helpen?
Het is een beetje een zwoel liedje, al een vrij oud nummer.
Het begint met 'i.... wanna make love to you' of 'i...'m falling in love with you'. En dan een paar zinnen en dan nog iets met 'yooouu make me feel, like a .... (?).
Het start met een trompet intro, boem ta, tata, boem ta, tata, en dan de i.... wanna/falling..
Het is niet natual woman, of het nummer van etta james i just wanna make love to you.

Alvast dank voor de hulp en het meedenken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet een ander nummer van Celine Dion? Doet me er wel aan denken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Falling van Alicia Keys?
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Hanne Boel?
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het een man of vrouw die het zingt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het een man of een vrouw die het zingt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moest ook denken aan Fallin’ van Alicia Keys. Geen trompet maar de rest klopt wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Let's stay together van Al green?
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan me niet zo goed voor de geest halen of het een man of een vrouw is.. het is een beetje een sensuele vibe, beetje lounge achtig, knuffelrock bij de openhaard.
Maar ik denk echt al een veel ouder lied dan celine dion of alicia keys.
De tekst weet ik niet zeker, maar het nummer begint met trompet, en daarna volgt de 'i', als begin van de tekst. Het klinkt als 'ahahaaii...'
Alle reacties Link kopieren Quote
Make love to you van Heart?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
25-09-2022 11:16
Let's stay together van Al green?
Jaaaaa!!! Dankje!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Groenecomputermuis schreef:
25-09-2022 11:20
Jaaaaa!!! Dankje!!!

Ah top! Het leek me altijd al leuk om de oplossing te kunnen geven in een topic als deze, hahaha, maar meestal zie ik de topics pas voorbijkomen als het lied al gevonden is :bonk:

Ik moest zelf ook googelen, herkende het niet meteen. Maar met trompet intro + tekst kwam ik iets op Reddit tegen van 5 jaar geleden waarbij iemand op zoek was naar hetzelfde lied, dus daar stond het antwoord tussen.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
25-09-2022 11:26
Ah top! Het leek me altijd al leuk om de oplossing te kunnen geven in een topic als deze, hahaha, maar meestal zie ik de topics pas voorbijkomen als het lied al gevonden is :bonk:

Ik moest zelf ook googelen, herkende het niet meteen. Maar met trompet intro + tekst kwam ik iets op Reddit tegen van 5 jaar geleden waarbij iemand op zoek was naar hetzelfde lied, dus daar stond het antwoord tussen.
Haha nou bij dezen!
Heb je betere skills voor wat betreft het zoeken Google ;).
Thanks

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven