Entertainment alle pijlers

Tv opgezegd, maar wat kijk je dan?

16-09-2021 20:46 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben eindelijk na lang dubben onze reguliere tv opgezegd. Wie heeft dat nog meer gedaan en wat kijken jullie daarvoor in de plaats?

We hebben nu Disney plus en Netflix, maar daarop zie ik weinig wat ik in een loos uurtje of tijdens het ontbijt even aan zou zetten. Of blijft de tv bij jullie sowieso veel meer uit?
Alle reacties Link kopieren
In loze uurtjes heb ik de radio aan. Daar krijg je het nieuws mee en heb je wat achtergrondgeluid.
Op de tv kijk ik eigenlijk alleen series en een enkele keer wat actualiteit via de website.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Met een antenne kan je bepaalde zenders zoals NPO gratis zien. Heb je geen abonnement voor nodig.

https://radio-tv-nederland.nl/dvbt/digitenne-kpntv.html
https://nl.wikipedia.org/wiki/DVB-T2
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/nl/p/antenne-voo ... oductTitle
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ben gek op sit coms. Lekker kort ook. King of Queens, Two-and-a-half Men, Mom. Echt genieten tussen 18:00 en 19:30 h. Helaas niet tijdens het ontbijt.
beerlover wijzigde dit bericht op 17-09-2021 04:36
0.67% gewijzigd
Ik ben inderdaad ook een fervent radio 1-luisteraar.
Alle reacties Link kopieren
In loze uurtjes lees ik een boek, doe ik haken/breien of pak ik mijn gitaar erbij. Ik heb al jaren geen tv.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk toch nog graag even naar het nieuws, boer zoekt vrouw, hart van nederland, chateau meiland en zo. Nee, zou nog niet zonder tv kunnen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
17-09-2021 00:26
Ik kijk toch nog graag even naar het nieuws, boer zoekt vrouw, hart van nederland, chateau meiland en zo. Nee, zou nog niet zonder tv kunnen.
Je noemt exact het type programma waardoor ik juist dacht, waarom heb ik eigenlijk nog een tv?! Het nieuws lees ik of volg ik op de radio.
Levert je tv opzeggen zoveel op dan? Voor mij scheelt het maar een paar euro.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
17-09-2021 03:41
Levert je tv opzeggen zoveel op dan? Voor mij scheelt het maar een paar euro.
Ik moet het even opzoeken want m’n man had het geregeld (met mijn toestemming hoor) maar het scheelt iets van 12-15 euro. We zitten bij T-Mobile en hadden een alles in 1 pakket, en over de rest zijn we tevreden.

En op andere reacties waarom ik van te voren niet na heb gedacht over wat ik dan ging kijken: dat de tv ging was sowieso geen discussie voor me. Ik heb maar 1 programma wat ik echt graag zie en de rest was dus hersenloos in loze uurtjes uit verveling, maar we begonnen ons aan heel veel programma’s en presentatoren enzo kapot te irriteren.

En wat je dan met de vrijgekomen tijd doet wordt inderdaad een verrassing. Vandaar dat ik benieuwd was hoe de rest het invult, maar dus veelal met een streamingsdienst. Denk dat het bij ons even kort wennen is maar het zal z’n weg ook wel vinden, het is immers maar tv :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
17-09-2021 00:58
Je noemt exact het type programma waardoor ik juist dacht, waarom heb ik eigenlijk nog een tv?! Het nieuws lees ik of volg ik op de radio.
Wij kijken dus ook alleen nieuws in die loze uurtjes en verder zet ik hem aan voor 1 ander programma (90 data fiance). En het nieuws is idd heel goed te vervangen. Wellicht dan radio aan tijdens het ontbijt
Wij hebben hier allemaal een laptop desktop.
Netflix, disney+, Prime en ik kijk veel op uitzending gemist, zembla, YouTube etc.

Ik heb al jaren geen tv-abo en ik mis niets.

Of ik mis vooral de onzin, reclame, en tv aan om tv aan niet.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben Disney plus, Netflix, NPO start en Videoland. De laatste twee hebben we aangeschaft toen we het tv-abbo hadden opgezegd.
Ik mis totaal niet de reguliere televisie. Wij zijn tegelijk ook overgestapt naar een andere internetprovider. Al met al denk ik dat we maandelijks 30 euro minder betalen aan tv/internet.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hem opgezegd omdat we maar een paar shows volgen (zoals Wie is de Mol). En die kan je via NPO+ bekijken.
Wij kijken veel Netflix of Videoland.
Ik kijk eigenlijk al jaren geen live tv meer. Nu kan het bij ons thuis nog op 1 televisie. Ik hou dat nog een tijdje zo voor een vriendin die hier wel eens is en het heel fijn vindt om tv te kijken. Zelf kijken we allemaal naar de diverse streamingdiensten.
Alle reacties Link kopieren
OliveHoover schreef:
16-09-2021 21:35
Maar waarom heb je het dan opgezegd als je iets wil opzetten tijdens het ontbijt of een loos uurtje? Kijk, Netflix e.d. heeft natuurlijk genoeg, maar juist reguliere tv is soms lekker als achtergrond, of om te zappen, nieuws dat voorbij komt, of om zomaar iets op te hebben staan (niet dat ik dat (nog) vaak doe, maar toch).
Netflix en Disney+ daar kijk je toch meer naar met een plan vooraf. Als ik ga Netflixen ben ik soms bijna net zo lang bezig met het uitzoeken als met het daadwerkelijk kijken.
Herkenbaar :mrgreen: in die loze uurtjes zet ik vaak TLC op met say yes to the dress ofzo. Dat gewauwel op de achtergrond, heerlijk bij mijn kop thee ‘s morgens. Of de loop van het rtl nieuws of sbs.
Wij hebben Netflix, Disney+ en Discovery+ als extra. Maar daar ga ik wel echt voor zitten. Ben op Netflix bezig met Downton abbey en dan bouw ik tussendoor wel de was ook. Maar daar wil ik wel gewoon mijn aandacht bij houden :) gisteren toevallig een film gekeken op Disney+ en op Discovery+ kijk ik vooral docu’s van ID over seriemoordenaars enz. Ook niet iets voor even snel tussendoor zeg maar ;)
Alle reacties Link kopieren
Heel veel YouTube, NPO+, Netflix en Amazon Prime. Maar die laatste kijk ik bijna nooit.
You’re not ugly, you’re just not your type
Moiren schreef:
17-09-2021 03:41
Levert je tv opzeggen zoveel op dan? Voor mij scheelt het maar een paar euro.
Ik heb inderdaad nog wel tv in m’n pakket, maar ik heb geen televisie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven