Bewerken; een vloek of een zegen? Stem mee!

04-06-2008 09:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd je eigen posts kunnen bewerken; een vloek en een zegen. Helaas komt het nog wel eens voor dat complete reacties worden leeggehaald of aangepast.



Maar.... de mogelijkheid is er om een bepaald tijdslimiet (wij denken aan 30 minuten) in te stellen waarbinnen een reactie nog gewijzigd kan worden. Kortom: Bewerken; een vloek of een zegen? Stem mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een zegen omdat ik achteraf dikwijls vaststek dat ik iets niet duidelijk opgeschreven heb, en het dan nog kan corrigeren. Ik vind 30 minuten te weinig om correcties aan te brengen.

Ik vind het voordeel van de mogelijkheid eigen berichten te bewerken opwegen tegen de nadelen.
Moet er een op elke pijler?
Alle reacties Link kopieren
Reacties op dit topic mogen in het topic van de link in de openingspost :)

En Onderdezon: ja, aangezien er maar 81 stemmers waren (en dat geen doorslaggevend aantal is qua forumpopulatie) wilden we het nog wat extra onder de aandacht brengen: op elke pijler dus :)
Okee! Ik snap het!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het prettig posts te kunnen bewerken, ook na langere tijd. Ik vind dat opwegen tegen het nadeel dat sommige mensen hun posts verwijderen.



dubio
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb graag dat topics een goed verloop hebben, en volgens mij kan dat alleen als het wijzigen van berichten niet meer mogelijk is:

- omdat 30 minuten (of een andere praktische tijdsduur) verstreken is;

- omdat er na het bericht gereageerd is (de reactie zou anders nergens meer op slaan, omdat het bericht ervoor grondig gewijzigd is, of leeggehaald is).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het persoonlijk fijn om te kunnen bewerken. Ik vind het een beetje flauw als mensen besluiten om hun openingspost geheel te verwijderen maar ik maak me er verder niet boos om. Ze snijden zichzelf in de vingers, er zal een volgende keer minder enthousiast of betrokken gereageerd worden. Daarnaast hebben we Fleurtje als officiele quoter ;-] .



Dus wat mij betreft blijft het zo of komt er idd zo'n 30 min regel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vervelend dat veel openingsposten worden verwijderd. Zou het misschien een idee zijn een post maar tot een bepaald percentage te mogen bewerken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven