Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden (in showbizzland)

04-02-2006 21:09 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
mss dat het in navolging van het "zwanger in showbizzland" topic, en het onflatteuze foto topic, wel aardig is om een nieuw topic te hebben met alle relationele roddels van onze sterren?zo las ik net in de krant dat lance armstrong en sheryl crow uit elkaar gaan.
Alle reacties Link kopieren
'Madonna bezoekt relatietherapeut' Uitgegeven: 4 december 2006 15:32 LONDEN - Madonna en Guy Ritchie hebben de hulp ingeschakeld van een relatietherapeut. Dat vertelt een vriend van het stel aan het Britse blad The People. De popster en de regisseur zijn zes jaar getrouwd, maar zouden de schijn van een gelukkig huwelijk niet langer kunnen ophouden. De spanningen tussen het echtpaar liepen volgens de bron hoog op tijdens de adoptie van hun 1-jarige zoontje David uit Malawi. Daar zou het dominante karakter van Madonna de overhand hebben genomen, tot grote ergernis van Ritchie. De pers wijdde breed uit over het feit dat Madonna een kind had geadopteerd. Dat het jongetje net zo goed een vader heeft, werd vaak buiten beschouwing gelaten. Volgens de bron deed Madonna er weinig aan daar verandering in te brengen. "Guy heeft het gevoel dat zijn mening er niet meer toe doet." Soulmate In de documentaire 'I'm going to tell you a secret' uit 2005 liet Madonna zich eerder negatief uit over haar huwelijk. "Ik ben getrouwd om de verkeerde redenen", biechtte ze op. "Maar ik geloof toch niet in de perfecte soulmate." Madonna, die ook moeder is van Rocco (6) en Lourdes (10), wil mogelijk een tweede kindje uit Afrika adopteren. Ritchie zou daar geen zin in hebben. "Guy heeft geen trek in weer al die media-aandacht", zegt de bron. "Hij houdt zielsveel van David, maar wil zich nu eerst op zijn huwelijk concentreren."
Alle reacties Link kopieren


'Madonna bezoekt relatietherapeut'



Uitgegeven: 4 december 2006 15:32



LONDEN - Madonna en Guy Ritchie hebben de hulp ingeschakeld van een relatietherapeut. Dat vertelt een vriend van het stel aan het Britse blad The People. De popster en de regisseur zijn zes jaar getrouwd, maar zouden de schijn van een gelukkig huwelijk niet langer kunnen ophouden.



De spanningen tussen het echtpaar liepen volgens de bron hoog op tijdens de adoptie van hun 1-jarige zoontje David uit Malawi. Daar zou het dominante karakter van Madonna de overhand hebben genomen, tot grote ergernis van Ritchie.





De pers wijdde breed uit over het feit dat Madonna een kind had geadopteerd. Dat het jongetje net zo goed een vader heeft, werd vaak buiten beschouwing gelaten. Volgens de bron deed Madonna er weinig aan daar verandering in te brengen. "Guy heeft het gevoel dat zijn mening er niet meer toe doet."



Soulmate



In de documentaire 'I'm going to tell you a secret' uit 2005 liet Madonna zich eerder negatief uit over haar huwelijk. "Ik ben getrouwd om de verkeerde redenen", biechtte ze op. "Maar ik geloof toch niet in de perfecte soulmate."



Madonna, die ook moeder is van Rocco (6) en Lourdes (10), wil mogelijk een tweede kindje uit Afrika adopteren. Ritchie zou daar geen zin in hebben. "Guy heeft geen trek in weer al die media-aandacht", zegt de bron. "Hij houdt zielsveel van David, maar wil zich nu eerst op zijn huwelijk concentreren."









ik kan me voorstellen dat hun huwelijk behoorlijk onder druk is komen te staan met al die uitgebreide onnozele aandacht voor die adoptiezaak, diep triest.

wellicht is dit weer een van de vele roddels, net zoals de roddel dat madonna David uit een rijtje weesjes heeft uitgezocht, betaald heeft en hem mee naar huis heeft genomen.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic begon in februari met de roddel dat het huwelijk van Madonna op springen staat en blijkbaar is het nu weer tijd voor een dergelijke roddel. De People is trouwens een onbetrouwbare zondag tabloid.
Alle reacties Link kopieren
Eddie Murphy: "Mel B. en ik zijn uit elkaar"door onze redactie PrivéAMSTERDAM - Eddie Murphy en Mel B. zijn niet langer een stel. De 45-jarige acteur zegt dat het huwelijk tussen hem en de Ex-Spice Girl (31), niet doorgaat. Volgens Eddie is het zelfs niet zeker of het kind dat Mel verwacht, wel van hem is! "We zijn niet meer bij elkaar. En wie de vader van Mels kind is, zal moeten blijken uit een bloedonderzoek", vertelde Eddie in een interview met RTL Boulevard. Opvallend, want de twee hadden vergevorderde trouwplannen. Ze gingen in augustus nog op familievakantie met Eddie's vijf kinderen en Mel B.'s dochter.
Alle reacties Link kopieren
vind het ook zo onzin al de comotie over die adoptie,twee jaar geleden was ze ook hier in nederland met haar concerten,toen was er al bekend dat ze nog een kindje wilden,een geadopteerd kindje.luordes had het erobver in een of ander intervieuw,nu deed iedereen net alsof ze gisteren besloten had een kindt te willen adopteren en het morgen al kon komen halen.

ze is een vrouw op leeftijd met een kinderwens,een groot gezin..

haar zon rocco is geboren na een spoedkeizersneede omdat de plavcenta los had gelaten en het echt voor beiden kantje boord isgeweest.

ik vind het diep triest hoe de media hier mee om is gegaan,madonna steunt heel veel goede doellen met veel geld en ze gaat er ook nog zelf heen,op haar manier probeert ze goed te doen.ik zag haar stukje bij ophra en daar kon je toch echt een aangeslagen madonna zien,veroordeeld omdat ze rijk is,het is ok nooit goed.
Alle reacties Link kopieren
LOS ANGELES - Jennifer Aniston en Vince Vaughn zijn uit elkaar. „Ze hebben samen besloten de relatie te beëindigen, maar ze blijven vrienden”, aldus de woordvoerder van het stel tegen het Amerikaanse tijdschrift People
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - 'N Sync-zanger Lance Bass is weer vrijgezel! Hij zette onlangs zijn vriend Reichen Lehmkuhl aan de kant. De eerste geruchten over een liefdescrisis ontstonden nadat Lance eind vorige week alleen werd gespot in een club in Las Vegas.

De liefdesbreuk wordt gemeld door People Magazine. De 27-jarige zanger heeft via dit blad laten weten dat hij en Reichen nog steeds 'on speaking terms' met elkaar zijn. "We blijven beste vrienden."
Alle reacties Link kopieren
Mariska Hulscher geloofde in huwelijk Uitgegeven: 7 december 2006 10:19 Laatst gewijzigd: 7 december 2006 10:38 AMSTERDAM - Mariska Hulscher heeft altijd oprecht geloofd in haar keuze om te trouwen. Dat schrijft Hulscher in een open brief op de website Vrouw.nl. De 42-jarige televisiepresentatrice maakte in augustus bekend na slechts twee maanden huwelijk te gaan scheiden van regisseur Ary Schouwenaar. Na de bekendmaking deed Hulscher er het zwijgen toe, iets wat niet in dank werd afgenomen door de media. De stilte stond namelijk in schril contrast met de manier waarop Hulscher voor haar huwelijk contact zocht met de showbizzbladen en -programma's. Op Vrouw.nl zegt Hulscher bewust gekozen te hebben om haar liefdesperikelen niet te delen met het Nederlandse publiek. De presentatrice snapt dat mensen een oordeel over haar klaar hebben, maar zegt dat het belangrijk is om bewust te zijn van dat oordeel. "Als je zelf niet blij bent met de veroordeling door anderen, doe het een ander dan ook niet aan", aldus Hulscher in de brief. Keuzes Hulscher zegt tijd nodig te hebben gehad om alles op een rijtje te krijgen. "Ik kon niets zeggen. Ik wist zelf nog niet eens waarom dit gebeurde. Ik heb altijd oprecht geloofd in mijn keuze om te trouwen", aldus de presentatrice. "We maken dagelijks keuzes in ons leven, pas achteraf blijkt of onze beslissingen juist waren. Dat juist deze belangrijke keuze verkeerd uitpakte was een enorme deceptie." Zwangerschap Ook laat Hulscher weten dat alle onwaarheden die de ronde deden haar erg boos hebben gemaakt. Zo werd onder meer gesuggereerd dat Schouwenaar zou zijn vreemdgegaan. Ook deden geruchten de ronde dat Hulscher de scheiding aanvroeg na een mislukte zwangerschap. Goedkeuring "Ik was gefrustreerd door alle leugens. Maar mijn dierbaren en ik weten hoe het zit en daar draait het om. Ik heb verantwoording af te leggen aan mijzelf en niet aan mensen die ik niet ken. Ja, ook als je het geluk eerder van de daken hebt geschreeuwd. In die zin heb ik geen goedkeuring van de buitenwereld nodig", aldus Hulscher. De presentatrice zegt momenteel bewuster te luisteren naar haar eigen gevoel. "Ik heb deze zomer een unieke kans gekregen om mijzelf te ontwikkelen en nog dichter te komen bij wat ik ben."
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - James Blunt lijkt zijn vriendin ten huwelijk te hebben gevraagd. Petra Nemcova is gespot met een hele grote diamanten ring aan haar vinger en diverse media spreken van een verlovingsring. De 32-jarige zanger en het 27-jarige Tsjechische model hebben sinds juni een relatie.
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - Britney Spears heeft een nieuwe liefde aan de haak geslagen. Dat melden diverse buitenlandse media dinsdag. Het extreme feestgedrag en de nieuwe haarkleur van de 25-jarige popdiva lijken hun vruchten te hebben afgeworpen.
Alle reacties Link kopieren
Rafaella is ten huwelijk gevraagd door haar vriend Paul. De winnares van Idols kreeg eerder dit jaar met Paul dochtertje Beautifull Hope.

Volgens Shownieuws is de zangeres al wel gezien met een verlovingsring aan haar vinger. Bovendien zou het stel de hoop hebben uitgesproken binnenkort een datum vast te stellen.
Alle reacties Link kopieren
wo 13 dec 2006, 18:38 André van Duin gaat trouwen AMSTERDAM - André van Duin heeft zijn vriend Martin ten huwelijk gevraagd. Het paar, dat dan precies vier jaar samenwoont, zal elkaar de zaterdag voor kerst het ja-woord geven. "We doen het in kleine kring,” vertelt André, ”Op Kerstavond de dag erna geven we ons gebruikelijke grote kerstfeest. Door twee feesten te combineren, kunnen we de kosten drukken.”
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - André van Duin trouwt vlak voor de feestdagen met zijn zeventien jaar jongere vriend Martin Elfrink. Dat meldt journalist Marc van der Linden deze week in Weekend. Het huwelijk vindt in besloten kring plaats in Amsterdam.





Andre van Duin bevestigde dit bericht gisteren bij RTL Boulevard. Ze zullen 23 december trouwen.
Alle reacties Link kopieren
:$ Sorry sorry, ik zie dat het er al stond.
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - Belinda Meuldijk en haar toyboy Thierry Duval stappen volgend jaar in het huwelijksbootje! "De datum weten we nog niet precies, maar het zit er in 2007 dik in", aldus de aanstaande bruidegom.

Thierry en Belinda hopen op hun huwelijksdag de hele familie bij elkaar te krijgen. "Alle kinderen van Belinda horen daarbij te zijn. Wellicht dat we ook nog wat bruidskindertjes in mijn familie kunnen vinden", zegt Thierry, die 23 jaar jonger is dan Belinda.
Alle reacties Link kopieren
'Gordon is weer vrijgezel' Uitgegeven: 18 december 2006 11:59 Laatst gewijzigd: 18 december 2006 12:06 AMSTERDAM - Gordon en zijn vriend Bartho Boer zijn uit elkaar. Dat melden verschillende media maandag. De zanger maakte begin augustus bekend een relatie te hebben met de voormalige campagnemedewerker van minister Rita Verdonk. Gordon noemde Bartho de afgelopen maanden meerdere malen de liefde van zijn leven. Volgens de berichten zou de zanger donderdag in zijn eentje zijn vertrokken naar zijn huis in Zuid-Afrika, om daar de feestdagen door te brengen. Zijn manager Xenia Kaspers wilde geen commentaar geven op de geruchten.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met die Gordon dat elke relatie in de kortst mogelijke tijd weer op de klippen loopt???
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met die Gordon dat elke relatie in de kortst mogelijke tijd weer op de klippen loopt???
Terwijl hij in de Flair van deze week (nr. 51) nog zegt dat Bartho de man van zijn dromen is en ze allebei slecht slapen als ze niet bij elkaar zijn.................. tjsa, inderdaad, wat is dat toch met die Gordon?
Alle reacties Link kopieren
( Als dit dan waar is....)

Gordon heeft echt pech in de liefde. Sneu hoor!

Wáár ligt dit dan aan?  ;)

Ben wel benieuwd.:D
Alle reacties Link kopieren
Aron Winter na 24 jaar in huwelijksbootje AMSTERDAM - Aron Winter stapt na 24 jaar in het huwelijksbootje met zijn vriendin Yvonne. De voormalig voetballer en coach kreeg al drie kinderen met haar. Tijdens een intiem diner met vrienden vroeg hij Yvonne ten huwelijk. Yvonne heeft op de radio laten weten: "Aron heeft zijn aanzoek drie minuten voordat ik veertig werd gedaan. Het was heel romantisch." De exacte datum wilde Yvonne de journalisten van radio Lelystad niet geven. "De grote dag zal eind juni ergens zijn."
Alle reacties Link kopieren
Ik las hier in de schotse metro dat het huwelijk van Pink niet meer zo lekker gaat. Ze zouden het allebei te druk hebben met hun carriere.



Even de nieuwsberichten afwachten maar...
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Ellemieke Vermolen en Jan Smit uit elkaar Uitgegeven: 19 december 2006 13:20 Laatst gewijzigd: 19 december 2006 13:35 AMSTERDAM - Presentatrice Ellemieke Vermolen en de Volendamse zanger Jan Smit zijn uit elkaar. Dat heeft SBS6 dinsdag meegedeeld. Vermolen vertelt dinsdagavond in Shownieuws, waar ze werkt als presentatrice, haar kant van het verhaal. De twee waren sinds enkele maanden een stel. Vermolen (30) en Smit (20) hebben samen besloten hun relatie af te breken, wegens te drukke agenda's. "We hebben gisteren met z'n tweeën lang gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon te weinig tijd hebben om echt wat op te bouwen. Je kunt geen goede basis voor een relatie leggen als je elkaar zo weinig kunt zien", aldus de presentatrice. Ze benadrukt dat Jan en zij als vrienden uit elkaar zijn gegaan
Alle reacties Link kopieren
What a surprise!!!



We zullen het er maar op houden dat de publiciteitsstunt van Vermolen en Smit goed gelukt is....
Alle reacties Link kopieren
Jonge, jonge, jonge. Wat heeft die Ellemieke zich voor lul gezet zeg.
Alle reacties Link kopieren
Jonge, jonge, jonge. Wat heeft die Ellemieke zich voor lul gezet zeg.
*LOL*, wat een verassing zeg. Ze konden niets opbouwen, neeeeee dat duurt altijd een tijd:o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven