Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Moeten we ons zorgen maken? Het is zo stil over Dre en Bridget.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-01-2020 20:48
Moeten we ons zorgen maken? Het is zo stil over Dre en Bridget.
kan nooit lang duren
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-01-2020 20:48
Moeten we ons zorgen maken? Het is zo stil over Dre en Bridget.
Dreetje is ergens gespot met Mees. Arm erom heen, je kent het wel.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
27-01-2020 20:51
Dreetje is ergens gespot met Mees. Arm erom heen, je kent het wel.

Dat was gisteren bij vrienden van Amstel live in de kleedkamers.

Ik was er ook (niet in de kleedkamers) er waren meer kinderen van artiesten in het publiek. Ze zullen wel familiedag hebben gehad ofzo.
yasmijn schreef:
27-01-2020 20:51
Dreetje is ergens gespot met Mees. Arm erom heen, je kent het wel.
En daar had britsj bij opgemerkt: mijn drie liefdes. Weet even niet meer wie die derde was, een hond ofzo?
Ok, we kunnen dus concluderen dat ze in de gezapige fase zijn beland. Dan wachten we op de foto's van de verhuishozen voor het huis van Bridget.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Oké ik weet het, dit is puur speculatief en nergens op gebaseerd maar ik denk dat Monique zich ook gewoon koest houdt omdat ze nog in dat huis woont.

Ik denk dat ze hebben afgesproken dat zij daar mag blijven wonen aangezien hij toch nooit thuis is, zodat alles een beetje hetzelfde blijft voor kleine dre. Ze zijn natuurlijk niet getrouwd dus ze heeft ook niet overal recht op.

Ze heeft natuurlijk wel een bepaalde lifestyle opgebouwd en dat zou ze vast willen behouden.
Ze kan dus ook niet anders dat het met lede ogen aankijken.

Het is dan natuurlijk wachten tot dat Bridget gaat zeiken dat Mo nog steeds in dat huis zit als alles weer een beetje in rustig vaarwater is en de eerste verliefdheid over is tussen A en B.
Siska001 schreef:
28-01-2020 09:13
Oké ik weet het, dit is puur speculatief en nergens op gebaseerd maar ik denk dat Monique zich ook gewoon koest houdt omdat ze nog in dat huis woont.

Ik denk dat ze hebben afgesproken dat zij daar mag blijven wonen aangezien hij toch nooit thuis is, zodat alles een beetje hetzelfde blijft voor kleine dre. Ze zijn natuurlijk niet getrouwd dus ze heeft ook niet overal recht op.

Ze heeft natuurlijk wel een bepaalde lifestyle opgebouwd en dat zou ze vast willen behouden.
Ze kan dus ook niet anders dat het met lede ogen aankijken.

Het is dan natuurlijk wachten tot dat Bridget gaat zeiken dat Mo nog steeds in dat huis zit als alles weer een beetje in rustig vaarwater is en de eerste verliefdheid over is tussen A en B.
Dat ze niet getrouwd zijn wil niet zeggen dat er niks geregeld is.
Ik vind Monique zeer verstandig. Ze laat zich niet uit over heel de situatie.
watdachtjehiervan schreef:
28-01-2020 09:18
Dat ze niet getrouwd zijn wil niet zeggen dat er niks geregeld is.
Ik vind Monique zeer verstandig. Ze laat zich niet uit over heel de situatie.
Inderdaad mag hopen dat ze het een en ander vast hebben laten leggen zeker toen hun zoon geboren werd.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan weer een voordeel als je ex en zijn nieuwe liefje zich publiekelijk als twee klootzakken gedragen. Dan hoef je niks te zeggen, dat doet de social media wel voor je.
Vind het ook mooi dat Monique zich niet uitlaat over het gebeuren en 'gewoon ' doorgaat met haar leven.
Alle reacties Link kopieren
Siska001 schreef:
28-01-2020 09:13
Oké ik weet het, dit is puur speculatief en nergens op gebaseerd maar ik denk dat Monique zich ook gewoon koest houdt omdat ze nog in dat huis woont.

Ik denk dat ze hebben afgesproken dat zij daar mag blijven wonen aangezien hij toch nooit thuis is, zodat alles een beetje hetzelfde blijft voor kleine dre. Ze zijn natuurlijk niet getrouwd dus ze heeft ook niet overal recht op.

Ze heeft natuurlijk wel een bepaalde lifestyle opgebouwd en dat zou ze vast willen behouden.
Ze kan dus ook niet anders dat het met lede ogen aankijken.

Het is dan natuurlijk wachten tot dat Bridget gaat zeiken dat Mo nog steeds in dat huis zit als alles weer een beetje in rustig vaarwater is en de eerste verliefdheid over is tussen A en B.
Dit is inderdaad nergens op gebaseerd wat je schrijft, want niet trouwen zegt nog niets. Ongetrouwde stellen met een kind hebben vaak echt wel een bezoekje gebracht aan een notaris om dat soort dingen vast te leggen. Dat moet ook wel als je en een kind hebt en een koophuis hebt. Het is dus een beetje onwetend van je om te schrijven dat ze zich koest houdt vanwege de financiële kant. En je denkt dat Bridget zit te wachten op dat huis? Dan ben je dus slecht op de hoogte van het inkomen van deze dame. Je denkt dat ze geld nodig heeft?
Monique houdt zich koest, omdat ze beschaafder is en psychisch veel stabieler is dan die labiele knul en die losgeslagen Bridget. Monique heeft die show denk ik niet nodig. Laten we wel wezen: het is toch te triest voor woorden hoe die vrouw van ver over de 40 zich gedraagt met de jongen die haar zoon had kunnen zijn? Die vrouw is net als bijvoorbeeld Katja Schuurman psychisch niet helemaal in orde. Psychologen zouden er zo een diagnose bij kunnen stellen.
Over nergens op gebaseerd gesproken..

Zomaar iemand psychisch niet in orde verklaren :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-01-2020 22:33
Ok, we kunnen dus concluderen dat ze in de gezapige fase zijn beland. Dan wachten we op de foto's van de verhuishozen voor het huis van Bridget.
Waarschijnlijk wel :lol:
Alle reacties Link kopieren
Siska001 schreef:
28-01-2020 09:13
Oké ik weet het, dit is puur speculatief en nergens op gebaseerd maar ik denk dat Monique zich ook gewoon koest houdt omdat ze nog in dat huis woont.

Ik denk dat ze hebben afgesproken dat zij daar mag blijven wonen aangezien hij toch nooit thuis is, zodat alles een beetje hetzelfde blijft voor kleine dre. Ze zijn natuurlijk niet getrouwd dus ze heeft ook niet overal recht op.

Ze heeft natuurlijk wel een bepaalde lifestyle opgebouwd en dat zou ze vast willen behouden.
Ze kan dus ook niet anders dat het met lede ogen aankijken.

Het is dan natuurlijk wachten tot dat Bridget gaat zeiken dat Mo nog steeds in dat huis zit als alles weer een beetje in rustig vaarwater is en de eerste verliefdheid over is tussen A en B.
Monique zat het vorige seizoen in Vier Handen Op Een Buik. Daar wist ze goed aan haar tiener moeder te vertellen dat het belangrijk is om onafhankelijk te blijven van je partner, zeker financieel gezien. Ze hielp haar tiener moeder dan ook met tips etc.
Ik denk dat zij de dingen wel goed heeft geregeld hoor.
watdachtjehiervan schreef:
28-01-2020 09:18
Dat ze niet getrouwd zijn wil niet zeggen dat er niks geregeld is.
Ik vind Monique zeer verstandig. Ze laat zich niet uit over heel de situatie.
Idd ik heb zo het vermoeden dat Monique eenstuk slimmer is dan sommige mensen.
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
28-01-2020 12:53
Idd ik heb zo het vermoeden dat Monique eenstuk slimmer is dan sommige mensen.

Monique is verstandig dat ze zich niet verlaagd. Maar als ze "een stuk slimmer was geweest dan sommige mensen" dan had ze nooit wat met die jongen begonnen.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
28-01-2020 13:06
Monique is verstandig dat ze zich niet verlaagd. Maar als ze "een stuk slimmer was geweest dan sommige mensen" dan had ze nooit wat met die jongen begonnen.
Dat is altijd achteraf geklets, mijn man is ook een stuk jongerdan ik en en wij hebben een hele goede relatie, de man hiervoor was achteraf gezien een grote vreemdganger met loszittende handjes en raad eens die was net zo oud als mij dus.
Maar daar ging het niet over er werd gesugereerd dat Monique niks geregeld zou hebben en daarom zich koest houd en dat zegt mij dat degene die dqt beweerd niet bepaald slim is aangezien Monique genoeg in dat wereldje heeft gezien wat en hoe ze de zaken moet regelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het normale leven ook weer een beetje inkickt voor de Brazes.

En denk serieus dat Monique het goed doet. Misschien heeft ze het gewoon geaccepteerd ondanks het etaleren wat de Brazes op social media doet.
Maar ook dat gaat vervelen. Mij in ieder geval wel.
Alle reacties Link kopieren
Bridget maasland is gespot bij een verloskundige pratijk :-?
Alle reacties Link kopieren
Ach misschien was Monique er ook wel klaar mee. Ze hadden vaker ruzies en zijn vaker uit elkaar gegaan.
Dan is het jammer voor dat zoontje, maar duidelijk is maar duidelijk.
Meestal kun je dan achteraf in je handjes knijpen als je je ex met zijn nieuwe vriendin ziet en je je afvraagt wat je daar in hemelsnaam ooit in gezien hebt ;-)
Alle reacties Link kopieren
XxprisjuhxX schreef:
29-01-2020 16:14
Bridget maasland is gespot bij een verloskundige pratijk :-?
:rofl:

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... y-opkomst/

Laten we hopen dat het voor een spiraaltje was.
XxprisjuhxX schreef:
29-01-2020 16:14
Bridget maasland is gespot bij een verloskundige pratijk :-?
Wie zegt dat?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
29-01-2020 16:21
Wie zegt dat?
Link staat boven jou reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven