Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
EHR schreef:
28-12-2019 21:02
Zo niet, dan vraag ik me af waar haar zelfrespect is gebleven.

Dit topic gaat best snel. Wat zal eerder komen? Einde relatie of nieuw topic?
Ik zeg einde relatie. Met gemak.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Bridgze ook nu wel denkt “ waar ben ik aan begonnen?!”
En Rachel is ineens overal weer bij hoe lang zal dat zo blijven ?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje eng, dat filmpje. Ziet er helemaal niet leuk of gezellig of verliefd uit. Dat ze dat op socials delen snap ik helemaal niet.

Ben ook benieuwd wie er gescheiden het nieuwe jaar in gaat. Dit jaar regende scheidingen en relatiedips in januari.
Taralina schreef:
28-12-2019 15:15
Vraag me af wanneer Bridget ’uitgefeest’ is met andreetje.
Ik gok dat het andersom gaat zijn.
Maar ik denk tot tegenstelling wat de meeste denken dat dat nog een hele tijd gaat duren. Van Bridget mag hij feesten en gaat hij ondertussen lekker vreemd. Wat dat betreft is Andrè erop vooruit gegaan. Monique kon hem niet meer tegen houden. Andrè heeft nu helemaal geen rem meer.
Monique is ook beter af. Ik hoop dat zij een leuke man treft.
En Bridget zit er mooi mee te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ranomi Kromowidjojo en Ferry Weertman gaan trouwen! Leuk stel vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Géén Brazes nieuws vandaag??? :huh:
Alle reacties Link kopieren
pippertjepepernoot schreef:
29-12-2019 23:16
Géén Brazes nieuws vandaag??? :huh:
Denk dat ze hun roes aan het uitslapen zijn.
pippertjepepernoot schreef:
29-12-2019 23:16
Géén Brazes nieuws vandaag??? :huh:
Even geduld nog. Het is bijna NYE, dan laten ze zich vast weer van hun fraaiste kant zien.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
SallySpectra* schreef:
29-12-2019 23:36
Even geduld nog. Het is bijna NYE, dan laten ze zich vast weer van hun fraaiste kant zien.
Ik zal mijn biertje er alvast voor koud zetten
Ik zie het filmpje van Dreetje nu pas, man man..... En dan ga je als 45 jarige dan lekker mee naar bed later? En daarna tegen je puber zeggen, nix onder de 18!
Lekker geloofwaardig ben je dan.
Travis schreef:
29-12-2019 12:27
Tvp
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
We zijn begonnen.

Kasper van Kooten (48) en zijn vrouw Lisa Mioch (30) zijn na een relatie van negen jaar uit elkaar. Dat laat het management van de cabaretier dinsdag weten.

“Ze hebben er voor hun gevoel alles aan gedaan om de relatie te herstellen, maar blijken uiteindelijk te ver uiteen gegroeid te zijn”, is te lezen in een officieel statement. Kasper en Lisa trouwden in 2015; de twee stapten destijds in het geheim in het huwelijksbootje.

Co-ouderschap
Het management benadrukt dat de de twee onlangs in goede harmonie uit elkaar zijn gegaan. De zorg voor hun vierjarige dochter Puck blijven ze delen met een een volledig co-ouderschap.

Moeilijkste beslissing ooit
De cabaretier zegt het de moeilijkste beslissing uit zijn leven te vinden, voor zichzelf, voor zijn partner, maar vooral voor hun kind. “Een zachte landing in een nieuwe situatie is nu het allerbelangrijkst voor haar”, zo meldt hij. “Daar werken wij samen keihard aan.” Kasper prijst Lisa en zichzelf dat de twee ondanks de relatiebreuk goed blijven communiceren.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal wel weer jeuk hebben.

En zij is nog maar 30 ofzo.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Beetje apart dat leeftijdsverschil idd.

En op de valreep nog een scheiding. Brigitte Nijman (musicalster) en haar man gaan ook uit elkaar.
It's 5 o'clock somewhere
Het begint alweer lekker. Maar er zijn ook wat aangekondigde huwelijken. Zo zal het altijd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rasjél heeft een vriendje. Hij heet Mike en is een gescheiden vader van 2 tienerdochters.
Ik zie net de foto’s. Hij ziet er Indisch uit.
Al een account? Log dan hier in.
Leuk voor haar. Kunnen ze dubbeldaten.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
31-12-2019 10:04
Hij zal wel weer jeuk hebben.

En zij is nog maar 30 ofzo.
Alweer dertig denk ik dan, ze kreeg een relatie met hem toen ze 21 was, een leeftijdsverschil van iets van 18 jaar.
Ach Bridget en Dré zitten in Casablanca en willen alleen maar liefde in 2020.
Ipv afgunst en jaloezie van ons toetsenbordluitjes.
Ze WilT met mij naar Casablanca, van die spelfout mogen we ook niks vinden natuurlijk ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik las het net :facepalm:

Wat een ego heb je als je denkt dat de lelijke reacties alleen maar voortkomen uit jaloezie en afgunst.
Stressed is just desserts spelled backwards
yasmijn schreef:
31-12-2019 15:12
Rasjél heeft een vriendje. Hij heet Mike en is een gescheiden vader van 2 tienerdochters.
Ik zie net de foto’s. Hij ziet er Indisch uit.
Link?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest er net wel even om lachen. Ben niet zo van instagram maar net toch even bij Hazes jr gekeken naar aanleiding van wat hier staat en zie dan een post van 6 dagen geleden van Brazes, Bridget blijkbaar met een nieuw ringetje. Ondertiteling she rocks ( blijkbaar een verwijzing naar de steen er in) it. Maar met een aap er achter. Gezegde is toch: al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding 😂 Ik vermoed dat Hazes niet zo goed is in zijn gezegdes.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven