Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 7!

15-05-2020 10:01 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Zullen deze twijfelgevalletjes de 3000 postings halen???
We gaan het zien! :proud:
maleficent wijzigde dit bericht op 10-03-2021 10:25
8.45% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Thomas Berge is weer gelukkig in de liefde. De zanger is sinds een paar weken aan het daten met Elianne Zweipfenning, bekend als presentatrice van het platform RUMAG. Dat bevestigt zijn management aan Shownieuws.

Het is nog erg pril tussen de twee. Zo heeft Zweipfenning het zoontje van Berge nog niet ontmoet, benadrukt de manager. ( nee natuurlijk doe je dat niet na een paar dates..)

Hoe de twee elkaar hebben ontmoet, is niet bekendgemaakt. Wel was Zweipfenning al te zien in de videoclip van Berges single Nooit had ik door.

De zanger had eerder relaties met Cassidy Roeks en fotografe Myrthe Mylius, met wie hij zoon Jack (7) kreeg. Vorige zomer was de zanger samen met PowNed-presentatrice en model Adinda Kennedy.
Dave Roelvink wordt vader.
Alle reacties Link kopieren
Totaal niet zien aankomen maar Bill en Melinda Gates gaan scheiden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
03-05-2021 22:51
Totaal niet zien aankomen maar Bill en Melinda Gates gaan scheiden.
Wauw. Ook niet zien aankomen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Er is $127 miljard te verdelen. Miljard.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
03-05-2021 22:51
Totaal niet zien aankomen maar Bill en Melinda Gates gaan scheiden.
Oh echt o_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat een openhartig statement, vind ik. En gelukkig niet met al dat soort zeikteksten als "we separate in true love" ofzo. En volgens mij was ik nog sneller met dit nieuws hier dan de nieuwsdiensten :D .
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
03-05-2021 23:02
Afbeelding
Zou hij het goed dichtgetimmerd hebben, zijn huwelijkscontract?
Alle reacties Link kopieren
coravanmora schreef:
03-05-2021 23:05
Zou hij het goed dichtgetimmerd hebben, zijn huwelijkscontract?
Oh, daar zie ik hem helemaal niet voor aan, Melinda was ook heel lang general manager en volgens mij staat sowieso een groot deel van het fortuin altijd al op haar naam. Ik verwacht eigenlijk niet dat zij over geld gaan ruziën.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
03-05-2021 23:04
Wat een openhartig statement, vind ik. En gelukkig niet met al dat soort zeikteksten als "we separate in true love" ofzo. En volgens mij was ik nog sneller met dit nieuws hier dan de nieuwsdiensten :D .
Je was er inderdaad snel bij :-D
Wat ik me dan wel afvraag; waarom nu?
fashionvictim schreef:
03-05-2021 22:51
Totaal niet zien aankomen maar Bill en Melinda Gates gaan scheiden.
In deze corona ellende gaan er meer mensen scheiden dan ooit, denk ik.
Ik had deze ook niet zien aankomen. Na 27 jaar!
fashionvictim schreef:
03-05-2021 23:08
Oh, daar zie ik hem helemaal niet voor aan, Melinda was ook heel lang general manager en volgens mij staat sowieso een groot deel van het fortuin altijd al op haar naam. Ik verwacht eigenlijk niet dat zij over geld gaan ruziën.
Denk ik ook. Volgens mij gaat dat in goede harmonie en ze blijven hun werk ook voortzetten. Denk dat zij hele goede vrienden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd welke theorie de wappies hier op los gaan laten.
Alle reacties Link kopieren
Millie-x schreef:
03-05-2021 23:28
Je was er inderdaad snel bij :-D
Wat ik me dan wel afvraag; waarom nu?
Puur toeval, ik kwam letterlijk een minuut nadat hij dit statement had geplaatst op Twitter en ik volg hem, dus het was het eerste bericht in mijn timeline.
Am Yisrael Chai!
Meisje, dacht ik ook al aan! Ze zullen er vast een bizarre draai aan geven. Dat het een vooropgezet plan is om meer macht te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
03-05-2021 23:34
Denk ik ook. Volgens mij gaat dat in goede harmonie en ze blijven hun werk ook voortzetten. Denk dat zij hele goede vrienden zijn.
Nou, aan dat statement te zien zijn ze dat totaal niet, want het leest alsof ze er flink wat relatietherapie tegenaan hebben gegooid, maar volgens mij zijn zij allebei wel erg "decent people". Ik denk niet dat zij zich verlagen tot zoiets ordinairs als vechten over geld.

En waarom zouden ze, ze hebben zoveel dat ze van gekkigheid niet weten aan wie ze het moeten weggeven.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
03-05-2021 23:38
Meisje, dacht ik ook al aan! Ze zullen er vast een bizarre draai aan geven. Dat het een vooropgezet plan is om meer macht te krijgen.
O ja, dat wordt nog lachen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
fashionvictim schreef:
03-05-2021 23:38
Puur toeval, ik kwam letterlijk een minuut nadat hij dit statement had geplaatst op Twitter en ik volg hem, dus het was het eerste bericht in mijn timeline.
Ik bedoelde eigenlijk waarom ze nu "opeens" de stekker er uit trekken. Niet waarom jij er zo snel bij was :)
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
03-05-2021 23:38
Meisje, dacht ik ook al aan! Ze zullen er vast een bizarre draai aan geven. Dat het een vooropgezet plan is om meer macht te krijgen.
Hahaha, ja de macht spreiden om zo meer te krijgen. Oh dit wordt weer even lachen deze week.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dan gelijk af wie van de twee een ander heeft en stel me zo voor dat die nerdy Bill Gates op zijn ouwe dag besloten heeft om eenmaal uit de band te springen en er met een of ander supermodel van 22 er vandoor te gaan ofzo. :D
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Of Melinda die hartstochtelijk verliefd is geworden op de ex van Kylie Jenner ofzo.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Millie-x schreef:
03-05-2021 23:44
Ik bedoelde eigenlijk waarom ze nu "opeens" de stekker er uit trekken. Niet waarom jij er zo snel bij was :)
Hoezo opeens? Omdat de buitenwereld het niet aan zag komen?
Een scheiding is meestal niet opeens en dat zal bij hun niet anders zijn. Afgaande op dat statement is er niks opeens aan.
fashionvictim schreef:
03-05-2021 23:45
Ik vraag me dan gelijk af wie van de twee een ander heeft en stel me zo voor dat die nerdy Bill Gates op zijn ouwe dag besloten heeft om eenmaal uit de band te springen en er met een of ander supermodel van 22 er vandoor te gaan ofzo. :D
Kijk maar uit met deze ideeën. Krijg je straks nog de wappie stempel van meisje22 :P
Millie-x schreef:
03-05-2021 23:44
Ik bedoelde eigenlijk waarom ze nu "opeens" de stekker er uit trekken. Niet waarom jij er zo snel bij was :)
Ze hebben relatietherapie geprobeerd. Ik denk echt dat nu, met corona, de toch al niet stabiele relaties nu klappen. Ik zie het van dichtbij ook gebeuren. Of je wordt sterker samen, of je beseft dat er eigenlijk weinig meer is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven