Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 8!

07-05-2021 11:50 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 22-06-2022 09:02
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
21-08-2021 17:46
Ik heb het filmpje net gezien, ik sluit me bij je aan.
Ik ook. Genant filmpje.
Alle reacties Link kopieren
Na een relatie van 30 jaar zijn John de Mol en 'zijn' Els afgelopen weekend in het geheim in Parijs getrouwd.
Ik zie op insta dat Britney verloofd is met Sam. Leuk voor ze!
Alle reacties Link kopieren
John Travolta schijnt verliefd te zijn op Demi Moore, en zij op hem. En ze zijn blijkbaar aan elkaar gekoppeld door Bruce Willis. Da's toch leuk nieuws!
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-09-2021 17:50
John Travolta schijnt verliefd te zijn op Demi Moore, en zij op hem. En ze zijn blijkbaar aan elkaar gekoppeld door Bruce Willis. Da's toch leuk nieuws!
He?!! Totaal onvoorzien dit... zou ik echt leuk vinden als het waar is :-)
Die zie ik wel samen.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
30-08-2021 19:54
Na een relatie van 30 jaar zijn John de Mol en 'zijn' Els afgelopen weekend in het geheim in Parijs getrouwd.
Ik vraag me altijd af hoe het dan komt dat je na dertig jaar dat huwelijk nog/ opeens nodig vindt. Wat maakt dat je die stap die je 30 jaar niet nodig vond dan gaat zetten?
Alle reacties Link kopieren
ldp schreef:
13-09-2021 18:45
Ik vraag me altijd af hoe het dan komt dat je na dertig jaar dat huwelijk nog/ opeens nodig vindt. Wat maakt dat je die stap die je 30 jaar niet nodig vond dan gaat zetten?
Misschien dat het dan makkelijker geregeld is voor als 1 van de 2 iets overkomt?
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
13-09-2021 18:49
Misschien dat het dan makkelijker geregeld is voor als 1 van de 2 iets overkomt?
Dat zou leeftijdstechnisch wel een mogelijkheid zijn, maar waarom wacht je dan zo enorm lang? Het is niet niks, 30 jaar.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-09-2021 17:50
John Travolta schijnt verliefd te zijn op Demi Moore, en zij op hem. En ze zijn blijkbaar aan elkaar gekoppeld door Bruce Willis. Da's toch leuk nieuws!
O dat vind ik nou helemaal geen leuk stel. Ik ben gek op John Travolta en ik vind Demi Moore helemaal niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-09-2021 17:50
John Travolta schijnt verliefd te zijn op Demi Moore, en zij op hem. En ze zijn blijkbaar aan elkaar gekoppeld door Bruce Willis. Da's toch leuk nieuws!
Ik vind dat een beetje raar, dat je ex je gaat koppelen aan een andere liefde. :P
Maar goed, in de showbizz werkt het misschien anders.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-09-2021 17:50
John Travolta schijnt verliefd te zijn op Demi Moore, en zij op hem. En ze zijn blijkbaar aan elkaar gekoppeld door Bruce Willis. Da's toch leuk nieuws!
Leuk voor John.
Maar Kelly is nog niet zo lang geleden overleden toch?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-09-2021 18:55
Ik vind dat een beetje raar, dat je ex je gaat koppelen aan een andere liefde. :P
Maar goed, in de showbizz werkt het misschien anders.
Denk dat showbizz er nou net weinig mee te maken heeft. Als je normaal met elkaar omgaat na een scheiding en al 100 jaar uit elkaar bent, waarom zou je niet je ex koppelen?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
13-09-2021 18:57
Leuk voor John.
Maar Kelly is nog niet zo lang geleden overleden toch?
Vorig jaar juli.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-09-2021 18:55
Ik vind dat een beetje raar, dat je ex je gaat koppelen aan een andere liefde. :P
Maar goed, in de showbizz werkt het misschien anders.
Zij zijn al heel lang uit elkaar en volgens mij goede vrienden, dus waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
13-09-2021 19:00
Vorig jaar juli.
Langer dan ik dacht.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-09-2021 17:50
John Travolta schijnt verliefd te zijn op Demi Moore, en zij op hem. En ze zijn blijkbaar aan elkaar gekoppeld door Bruce Willis. Da's toch leuk nieuws!
Dat vind ik echt leuk en lijkt me een mooi stel om te zien
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
13-09-2021 21:14
Dat vind ik echt leuk en lijkt me een mooi stel om te zien
Nou...., mooi stel. Beetje vergane glorie. John is zijn mooie lokken kwijt en Demi is te plastic.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
13-09-2021 23:19
Nou...., mooi stel. Beetje vergane glorie. John is zijn mooie lokken kwijt en Demi is te plastic.
Ja, we blijven niet voor eeuwig jong en fris.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
13-09-2021 18:57
Leuk voor John.
Maar Kelly is nog niet zo lang geleden overleden toch?
Ik denk dat dat stiekem toch al een tijd geleden is, ik zal er eens op googelen.
Alle reacties Link kopieren
Toch nog maar een jaar geleden, ik dacht al veel langer. Maar goed, als hij altijd goed voor haar is geweest dan mag hij best weer nieuw geluk hebben, of dat na een jaar is of na tien jaar. Ik heb een zwak voor John.
Alle reacties Link kopieren
Jan de Hoop en zijn man Coen Lievaart, al 41 jaar heel gelukkig samen. Ik zit net een stukje van Rooijakkers over de vloer te kijken waarin Jan zegt dat hij nog stapelverliefd is. Art kijkt even weg naar de grond en zegt: mooi. (Misschien moest hij even aan zijn eigen relatie denken.) Afbeelding
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Het eerste stel van de OP is gesneuveld want Toto mag niet mee naar Dubai. Het hondje woont nu bij Kim Malou. Toto wordt nu als een familiehondje zonder camera’s opgevoed.

https://www.mediacourant.nl/2021/09/gor ... aar-dubai/
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
21-09-2021 12:18
Het eerste stel van de OP is gesneuveld want Toto mag niet mee naar Dubai. Het hondje woont nu bij Kim Malou. Toto wordt nu als een familiehondje zonder camera’s opgevoed.

https://www.mediacourant.nl/2021/09/gor ... aar-dubai/
Jaimie en Lil zijn toch ook gesneuveld?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
13-09-2021 23:40
Toch nog maar een jaar geleden, ik dacht al veel langer. Maar goed, als hij altijd goed voor haar is geweest dan mag hij best weer nieuw geluk hebben, of dat na een jaar is of na tien jaar. Ik heb een zwak voor John.
Ja dat is ook zo. Lijkt me een sympathieke kerel.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
13-09-2021 23:40
Toch nog maar een jaar geleden, ik dacht al veel langer. Maar goed, als hij altijd goed voor haar is geweest dan mag hij best weer nieuw geluk hebben, of dat na een jaar is of na tien jaar. Ik heb een zwak voor John.
Ik heb het ook gezien.
Zijn 1e en enige liefde en na 41 jaar nog verliefd zijn. Mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven