Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik 2021

30-11-2021 21:42 37 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kon het oude topic niet terug vinden dus dan maar een nieuwe.
Ik zit nu de aflevering van vandaag terug te kijken en schrik ervan wat ik zie. Een zwakbegaafd zeer jong stel met een Diantha die er de Diantha show van maakt.
Dit is voer voor de hulpverlening en voor een heel batterij aan zorg maar er komt zo'n bimbo langs die er heel blij gaat zitten verkondigen hoe goed het wel niet allemaal gaat.
Ik vind het vooral enorm zorgelijk. Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond dit eigenlijk gewoon 2 hele lieve meiden waar weinig mis was, misschien wat makkelijk, maar deze komen er echt wel
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand een idee hoe de baby van Amber nou heet? Enorme cliffhanger..
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
07-12-2021 21:11
Uiteindelijk viel het wel mee en Channah deed het wel leuk .
Vond ik ook. Ze stelde de juiste vragen en was kritisch op een goede manier omdat ze met de dames vibe’te.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kon geen 2022 topic vinden .
Wie kijkt er ook vanavond ?
Roken , antikraak wonen , hij heeft al twee kinderen , pas maand samen en “bewust” zwanger . Bingokaart komt aardig vol .
Benieuwd wat Eus en Anna kunnen betekenen .
Alle reacties Link kopieren Quote
OMG, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, wat erg
Alle reacties Link kopieren Quote
Die gaan echt niet stoppen .
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is net vader en dochter zo, wat bezielt zo'n man om een relatie te beginnen met zo'n meisje van 19? En dan is ze nog niet eens heel volwassen voor haar leeftijd, maar ze ziet eruit als amper 17.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja inderdaad dat was ook het eerste wat ik dacht , vorige week ook vader en dochter dus had gekund .
Alle reacties Link kopieren Quote
Die vent spoort ook niet, met een meisje van 19 iets beginnen en na een maand zwanger willen worden. Allebei ook nog roken :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
27-09-2022 20:36
Kon geen 2022 topic vinden .
Wie kijkt er ook vanavond ?
Roken , antikraak wonen , hij heeft al twee kinderen , pas maand samen en “bewust” zwanger . Bingokaart komt aardig vol .
Benieuwd wat Eus en Anna kunnen betekenen .

Ik heb vol verbazing gekeken.
De treinen reden bijna door de achtertuin en er was niet eens een hekwerk. :-o
Hoeven de programma makers hier geen verantwoordelijkheid te nemen?
Ik hoop dat de woningbouwvereniging in gaat grijpen voordat een van de 3 kinderen onder een trein komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe zit het nou met kindje daar laten wonen? Dat mocht toch niet? Vreemd dat niemand daar verder op terug kwam.

Het begin was wel echt shocking en velen van ons zouden het anders doen, maar uiteindelijk viel het me nog mee. Geen heftige ruzies, kind zag er goed uit. Ideale plaatje? Absoluut niet. Maar ook geen enorme ramp op dit moment.

Hetgeen mij nog het meest zorgen baarde, was dat Sharona niet goed in staat lijkt om te knuffelen. Heel ongemakkelijk hoe ze dat bij Eus en Anna deed. Kindje werd op beeld ook weinig vastgehouden door beide ouders. De vader vond ik sowieso erg nikszeggend. Hij zegt letterlijk vrijwel niks, doet niet veel, erg kleurloos. Maar Sharona redt zich zo goed en kwaad als het gaat wel denk ik!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze kwamen op mij over of ze beide zwakbegaafd waren.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven