Entertainment alle pijlers

Wat is er toch van ze geworden, van die ééndagshelden?

18-05-2009 11:03 604 berichten
Soms vraag ik me ineens af, goh, hoe zou het met die en die afgelopen zijn, stergewijs?

Niet dat ik er wakker van lig of zo maar dan schiet er ineens iemand door me heen waar je een tijdje heel veel van hoorde en die dan net zo snel ook weer van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.



Vandaag dacht ik ineens aan Flash Gordon. Of aan de acteur die dat speelde dan.





Sam J. Jones werd in 1980 toch algemeen beschouwd als een 'lekker stuk gescheurd goed', je had er agenda's, schriften, etuis, pennen, potloden en lolly's van en daarna is de goede man me nooit meer ergens in opgevallen. Maar hij werkt nog steeds, zag ik op de IMDB.



Hebben jullie het ook weleens? Dat je je ineens afvraagt wat er van zo'n oude ster uit je jeugd geworden is?

Wie?

En doe er eens een plaatje bij, leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Feesie schreef op 18 mei 2009 @ 13:42:

Wat is er met Joan Jetts haar gebeurd, ik vermoed haast kanker? Dapper hoor om helemaal kaal te gaan..Heb even gezocht, maar ik vind niks over kanker.
Je kunt niet eeuwig je haar blijven touperen Elynn... hahahaha
Alle reacties Link kopieren
ik moest van de week in T'paw denken met het lied China in your hand. Die zangeres met rood, krullend haar.

Vond het een heel mooi nummer.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 18 mei 2009 @ 13:53:

Je kunt niet eeuwig je haar blijven touperen Elynn... hahahahaWaarom niet?
Billy Idol



quote:rapid schreef op 18 mei 2009 @ 13:54:

ik moest van de week in T'paw denken met het lied China in your hand. Die zangeres met rood, krullend haar.

Vond het een heel mooi nummer.Offtopic...ik heb tot vorig jaar gedacht dat ze het over het land hadden.. Nooit verder naar de tekst geluisterd..
quote:rapid schreef op 18 mei 2009 @ 13:54:

ik moest van de week in T'paw denken met het lied China in your hand. Die zangeres met rood, krullend haar.

Vond het een heel mooi nummer.Die heb ik nog live gezien... poeh lang geleden.
Alle reacties Link kopieren
Kajagoogoo

toen:





en nu:

Alle reacties Link kopieren
quote:rapid schreef op 18 mei 2009 @ 13:54:

ik moest van de week in T'paw denken met het lied China in your hand. Die zangeres met rood, krullend haar.

Vond het een heel mooi nummer.Ja klopt, en ook al van dat waanzinnige haar!
Alle reacties Link kopieren
Billy Idol, het verbaast me dan weer dat die nog leeft. Die piano met dat servet en dat kerststukje erop doet trouwens wel het ergste vermoeden.
mahna mahna tuduuuudududu
Carol Decker - T'Pau



Alle reacties Link kopieren
Biebelie, OH MY GOD!!!!!!



*gaat in een hoekje zitten huilen*
mahna mahna tuduuuudududu
Weten jullie deze meisjes nog?

De Bananarama's?

Toen nog met z'n drietjes.





Nu een duootje geworden



Nick Kershaw "Wouldn't it be good"



Alle reacties Link kopieren
oe dat is een heel ander gezicht nu zeg!

Ik wist eigenlijk ook nooit waar het lied over ging, maar heb iedere x wel meegezongen.



Ik vond overigens de drummer van Cultere Club errug leuk!
Biebelie, bedankt voor die foto's van Kajagoogoo. In de jaren '80 vond ik ze geweldig, echte mannen. Als ik die bovenste foto nu zie, hahahaha, wat een broekies waren het eigenlijk



Wie keek er ook altijd naar Santa Barbara? Hoe zou het zijn met Cruz en hoe heette die blonde vriendin ook al weer?
Alle reacties Link kopieren
o en Pat Bannater... schrijf je dat zo...



en wie liep er ook alweer als een Egyptian... ik ga even zoeken..
Brian Setzer - Stray Cats



Alle reacties Link kopieren
O dat waren The Bangels ....
Alle reacties Link kopieren
quote:rapid schreef op 18 mei 2009 @ 14:02:

o en Pat Bannater... schrijf je dat zo...



en wie liep er ook alweer als een Egyptian... ik ga even zoeken..The Bangles!
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 18 mei 2009 @ 14:00:

Nick Kershaw "Wouldn't it be good"



[afbeelding]Ach, Kip. Niet doen. Nu is die mooie foto van Nick uit mijn Popfoto-agenda, die zo op mijn netvlies stond gebrand, vervangen door deze proleet. Bah.
Aaaaah en deze, die helemaal rechter hier, Jeff Conaway, Kenicky in Grease, ik vind hem zo leuk.... (ik was 9 in 1978)







En dit is 'ie nu....







Je wordt ouderrrr papaaaaaaa!!
Alle reacties Link kopieren
Eleonora, ik wilde dus heel graag een Bananarama-kapsel vroeger. Kan die wens nu niet meer helemaal invoelen.



Siobhan vond ik het leukste, maar die heeft dus intussen wijselijk voor de eer bedankt. Het is altijd mijn nachtmerrie dat ik er stiekem ook zo blijk uit te zien terwijl ik denk er fris en kittig bij te lopen. Wat een ordi's.
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
quote:Naski schreef op 18 mei 2009 @ 14:01:

Biebelie, bedankt voor die foto's van Kajagoogoo. In de jaren '80 vond ik ze geweldig, echte mannen. Als ik die bovenste foto nu zie, hahahaha, wat een broekies waren het eigenlijk



Wie keek er ook altijd naar Santa Barbara? Hoe zou het zijn met Cruz en hoe heette die blonde vriendin ook al weer?Eden
Suzanna Hoffs - Bangles



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven