Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 4!

30-07-2016 09:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren




En hier kunnen we weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:iduna schreef op 10 april 2017 @ 20:25:

Maar ja, als ik vers uit Jenna Jameson zou komen, zou ik ook even voorzichtig om me heen kijken .
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 10 april 2017 @ 00:13:

Het kindje van Bradley Cooper en Irina Shayk is geboren. Volgens People althans. Dit is niet bevestigd door henzelf en er zijn ook geen details zoals naam en geslacht bekend.



Volgens E! is het een meisje, genaamd

Lea de Seine Shayk Cooper.
Alle reacties Link kopieren
quote:iduna schreef op 10 april 2017 @ 20:25:

Maar ja, als ik vers uit Jenna Jameson zou komen, zou ik ook even voorzichtig om me heen kijken .
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Triest nieuws: dochtertje van de zangeres van Milk Inc is overleden aan kanker. Slechts 2 jaar oud geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 10 april 2017 @ 22:50:

[...]





Volgens E! is het een meisje, genaamd

Lea de Seine Shayk Cooper.Omdat ze daarlangs is verwekt?
Alle reacties Link kopieren
quote:holadijee schreef op 11 april 2017 @ 04:10:

Triest nieuws: dochtertje van de zangeres van Milk Inc is overleden aan kanker. Slechts 2 jaar oud geworden.Wat een nachtmerrie!
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
'Zoontje Michael Buble schoon verklaard'



http://www.telegraaf.nl/p ... _schoon_verklaard___.html



Luisana Lopilato, de vrouw van Michael Bublé, bevestigt dat het beter gaat met hun zoontje Noah en dat hij zelfs schoon is verklaard. De familie is wel voorzichtig met het nieuws, omdat het nog maar sinds kort bekend is.



Luisana vertelt volgens E! op een persconferentie openhartig over hoe dapper hun driejarige zoontje is geweest gedurende de behandelingen in Los Angeles.





"Godzijdank gaat het goed met mijn zoon. Wanneer dingen zoals deze gebeuren, verandert je blik op het leven. Nu waardeer ik het leven veel meer, het hier en nu. Ik wil iedereen bedanken voor alle steun, de gebeden en alle liefde" laat Luisana weten. Hoewel de chemo-behandeling voorbij is, vertelt ze dat ze nog een lange weg te gaan hebben met zijn herstel en de controles.



Michael Bublé en zijn gezin zijn sinds vorige maand weer terug in Buenos Aires, nadat hun zoontje vier maanden lang chemotherapie heeft gekregen in Los Angeles. Het stel maakte in november via social media bekend dat hij ziek was.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren






She is reportedly due in early April — and she certainly looks it.



Ciara showed off her VERY pregnant belly in a figure-hugging black dress on Tuesday.



The 31-year-old was spotted leaving the Bel Air Hotel after meeting a friend for lunch.
Alle reacties Link kopieren
Actrice en zangeres Heidi Montag (30) is in verwachting van haar eerste kindje. Samen met haar man Spencer Pratt (33) staat de ster uit The Hills deze week met een beginnend babybuikje op de cover van het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.



In het blad vertelt Spencer, die net als Heidi bekend werd door de MTV-serie, hoe de blondine het babynieuws aan hem bekendmaakte. “Op een ochtend zag ik dat Heidi niet meer in bed lag, dus ging ik eruit om haar te zoeken. Toen ik haar vervolgens zag staan, zei ze niets en kon ze alleen maar stralen. De blik op haar gezicht, ik kan het niet eens beschrijven.”



Spannend vinden de twee het wel. “Het is net het geklik van een achtbaan die omhoog gaat. Zo voel ik me nu”, zegt Spencer. Ook bij Heidi begint het nieuws te landen. “Ik heb alle zwangerschapsboeken gelezen en realiseer me nu dat ik niks weet.”



Heidi en Spencer trouwden in 2009, het huwelijk was destijds te zien op MTV. De blondine is de derde Hills-ster die in verwachting is. Ook Lauren Conrad en Whitney Port verwachten dit jaar hun eerste kind.



Leuk voor Heidi en Spencer. Je kan van ze vinden wat je wil, maar ze zijn al 8 jaar getrouwd, in Holllywoodjaren is dat al een gouden huwelijk. Heidi begint ook steeds meer op haar oude zelf te lijken, de fillers en botox zijn al aardig uitgewerkt. En Spencer lijkt wat volwassener geworden.
Alle reacties Link kopieren
Dat koppie van die baby van Jenna en



En wat een enorme toeter heeft Ciara zeg!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Adele en haar man Simon Konecki zouden hun tweede kindje verwachten. De zwangerschap is nog pril en daarom zou de zangeres het nog geheim willen houden. Aldus Telegraaf
Alle reacties Link kopieren
Adele en haar man Simon Konecki zouden hun tweede kindje verwachten. De zwangerschap is nog pril en daarom zou de zangeres het nog geheim willen houden. Aldus Telegraaf
Adele houdt alles geheim.
Alle reacties Link kopieren
Janet heeft haar hoofddoek ook weer afgedaan. Voor het eerst met de baby buiten







Alle reacties Link kopieren
Harper







Wat een contrast, Harper naast haar moeder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 13 april 2017 @ 17:45:

Janet heeft haar hoofddoek ook weer afgedaan. Voor het eerst met de baby buiten



[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/04/ ... 531775.jpg[/img]



[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/04/ ... 639252.jpg[/img]Allemachtig. Als ik die zou tegenkomen in 't park zou ik dr niet herkennen als Janet Jackson
Alle reacties Link kopieren
quote:paque_pink schreef op 13 april 2017 @ 17:59:

[...]





Allemachtig. Als ik die zou tegenkomen in 't park zou ik dr niet herkennen als Janet Jackson

Zo al helemaal niet!



quote:paque_pink schreef op 13 april 2017 @ 17:59:

[...]





Allemachtig. Als ik die zou tegenkomen in 't park zou ik dr niet herkennen als Janet Jackson Net oma Lakeesha from the hood.
Alle reacties Link kopieren
Harper lijkt sprekend op haar oudste broer.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Lamis schreef op 13 april 2017 @ 17:56:

Wat een contrast, Harper naast haar moeder.Jeetje, even dikke (of dunne) beentjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Victoria een knappe vrouw, maar vind het jammer dat ze nooit op de foto lacht, volgens mij is ze dan nog knapper.



En harper is echt een plaatje, lijkt inderdaad op haar broer.
quote:Pikkie22 schreef op 13 april 2017 @ 17:45:

Janet heeft haar hoofddoek ook weer afgedaan. Voor het eerst met de baby buiten



[afbeelding]



[afbeelding]zo was ze...awww echt een ander iemand



Alle reacties Link kopieren
River Rocket Oliver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven