Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 5!

28-04-2017 12:47 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, we gaan hier verder. Deze foto leek mij wel passend.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Sanne Vogel en haar vriend Melchior Schimmel verwachten een tweeling.

"We zijn onwaarschijnlijk gelukkig, maar we vinden het natuurlijk ook onwijs spannend", schrijft de actrice, die dertien weken zwanger is, op Instagram.

Hoewel ze in eerste instantie niet doorhad dat ze een tweeling krijgt, vielen de puzzelstukjes na de eerste echo toch op z'n plek. "Ik ben zo ongelooflijk misselijk en moe geweest", aldus Vogel. "Nu is de misselijkheid gezakt, doen we vreugdedansjes in de woonkamer en groeit mijn buik als kool."

De 35-jarige Vogel verloor vorige zomer na vier maanden zwangerschap haar ongeboren dochter. Ze bracht dat zelf naar buiten omdat ze merkte dat er nog een taboe op rust.

"Inmiddels weet ik dat heel veel zwangerschappen mislopen en dat hier weinig over gesproken wordt", schreef de actrice destijds. "Dat vind ik gek, het is belangrijk erover te praten, om zo'n groot verlies een plekje te kunnen geven. Maar op de een of andere manier is het een taboe en is verdriet een emotie waar mensen zich voor schamen."
Alle reacties Link kopieren
Monique Smit is bevallen van haar tweede zoon; Luca Liam.
Alle reacties Link kopieren
Rodanya Kelsey, oud-deelneemster van het programma Temptation Island, is in verwachting. Dit maakte de realityster bekend op haar Instagram.

"Ik heb heel veel liefde voor iemand die ik nog niet heb ontmoet!" schrijft Kelsey in haar bericht. Ze plaatst daarbij een foto van zichzelf terwijl ze roze en blauwe confetti in de lucht gooit. Kelsey zit op een kleed met ballonnenletters die het woord 'baby' spellen.

Ook heeft de televisiepersoonlijkheid het over "wij tweetjes". Het is niet duidelijk van wie Kelsey zwanger is.

Kelsey deed afgelopen seizoen mee aan Temptation Island samen met haar vriend Morgan. Ze kwam in opspraak toen bekend werd dat ze met een andere deelnemer, Danicio, had gezoend.

https://www.nu.nl/achterklap/5966228/ro ... hting.html
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Samantha (Barbie) krijgt haar derde kindje.
Alle reacties Link kopieren
fall2013 schreef:
23-07-2019 18:42
Samantha (Barbie) krijgt haar derde kindje.
NIET!!! :woa: :woa: :woa: :woa:
Alle reacties Link kopieren
:facepalm: Barbie
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... rde-kindje
Zullen we hier alvast een voorspelling doen? Ik voorspel dat de relatie al over is voordat de baby er is :facepalm: man man man, wat een zootje. Het kwam ook totaal onverwachts. Heb ik ook altijd, ben al 5 kids verder. Ineens ben je zwanger hè!
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 10:01
0.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
5 weken zwanger maar het was 'onverwacht'? Nou, als je al met 5 weken een test doet dan wist je waarschijnlijk al dat de kans groot was dat er raak geschoten was.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Wat ontzettend dom van Samantha om weer zwanger te worden. Ze heeft al twee kinderen voor wie ze niet zo goed kan zorgen, dus dat zal met de derde niet anders worden.

Wat een gans is het toch.
*TanteSjaan* schreef:
23-07-2019 19:19
Wat ontzettend dom van Samantha om weer zwanger te worden. Ze heeft al twee kinderen voor wie ze niet zo goed kan zorgen, dus dat zal met de derde niet anders worden.

Wat een gans is het toch.
Ach zie het van de zonnige kant: het houdt de jeugdzorgers aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
fall2013 schreef:
23-07-2019 18:42
Samantha (Barbie) krijgt haar derde kindje.
Schei uit :woa:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
:| Ja, je kunt al bijna voorspellen hoe dit gaat eindigen.
Nathalie Imbruglia (44) is zwanger van haar 1e kindje.
Alle reacties Link kopieren
volgens de televaag is Catherine zwanger van de 4de
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
29-07-2019 23:55
volgens de televaag is Catherine zwanger van de 4de
Ja maar nog niet officieel bevestigd dus we zullen zien .
Alle reacties Link kopieren
Dapper, gezien haar extreme misselijkheid tijdens de zwangerschappen.
Esther Vergeer krijgt een kindje (meisje) via een Canadese draagmoeder.

Wat fijn dat ze op deze manier toch moeder kan worden.
Courtney Bingham(33) is zaterdag 27 juli bevallen van haar eerste kindje. Het meisje heeft de naam Ruby gekregen. Courtney is de vrouw van Nikki Sixx(60), basgitarist van Motley Crue, hij had al 4 kinderen uit eerdere huwelijken.

Afbeelding
Abundance-of-Freedom schreef:
31-07-2019 14:41
Courtney Bingham(33) is zaterdag 27 juli bevallen van haar eerste kindje. Het meisje heeft de naam Ruby gekregen. Courtney is de vrouw van Nikki Sixx(60), basgitarist van Motley Crue, hij had al 4 kinderen uit eerdere huwelijken.

Afbeelding
Ik snap dit nooit zo goed, vanuit het vrouwelijke perspectief. Je vent is 60 jaar , 27 jaar ouder dan jij zelf bent, al meerdere keren getrouwd en meerdere kinderen. En daar besluit je dan een kind mee te krijgen?
ohohwatnuweer schreef:
31-07-2019 16:16
Ik snap dit nooit zo goed, vanuit het vrouwelijke perspectief. Je vent is 60 jaar , 27 jaar ouder dan jij zelf bent, al meerdere keren getrouwd en meerdere kinderen. En daar besluit je dan een kind mee te krijgen?

Waarschijnlijk is dat dan vanuit haar eigen behoefte. Wil gewoon een eigen kind en vindt het verleden van de vader er verder niet zo toe doen.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
31-07-2019 16:53
Waarschijnlijk is dat dan vanuit haar eigen behoefte. Wil gewoon een eigen kind en vindt het verleden van de vader er verder niet zo toe doen.
En het is meteen een mooie verzekering voor een levenslange forse bijdrage in het levensonderhoud als ze na een paar jaar weer gaan scheiden, natuurlijk :proud:
Wat een verschrikkelijk ordinaire foto van die twee trouwens :facepalm:
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
31-07-2019 17:00
En het is meteen een mooie verzekering voor een levenslange forse bijdrage in het levensonderhoud als ze na een paar jaar weer gaan scheiden, natuurlijk :proud:
Wat een verschrikkelijk ordinaire foto van die twee trouwens :facepalm:
Dit dus. Zo’n vrouw hoeft van haar leven niet meer te werken (als ze dat al deed).
juliet64 schreef:
31-07-2019 17:00
En het is meteen een mooie verzekering voor een levenslange forse bijdrage in het levensonderhoud als ze na een paar jaar weer gaan scheiden, natuurlijk :proud:
Wat een verschrikkelijk ordinaire foto van die twee trouwens :facepalm:
Haha inderdaad
ohohwatnuweer schreef:
31-07-2019 16:16
Ik snap dit nooit zo goed, vanuit het vrouwelijke perspectief. Je vent is 60 jaar , 27 jaar ouder dan jij zelf bent, al meerdere keren getrouwd en meerdere kinderen. En daar besluit je dan een kind mee te krijgen?
En vergeet vooral zijn drugsverleden niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven