Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 5!

28-04-2017 12:47 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, we gaan hier verder. Deze foto leek mij wel passend.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
darksideofthemoon- schreef:
03-10-2019 17:49
Toevallig weet ik uit *betrouwbare bron* dat ze idd een soortvan open relatie heeft en ook wel van vrouwenavondjes houdt. Ik zeg: good for her!!

Sommige bn'ers zijn net mensen. Nounou en poehpoeh!
Ik vind het helemaal prima hoor.

Ik kan me alleen best voorstellen dat haar dochter niet alle ins en outs hoeft te weten.
Daar mag ze wel een beetje rekening mee houden. Dit blijft voor altijd googlebaar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het prima wat Katja en Freek allemaal doen.
Maar dat hoeft ze niet met iedereen te delen. Zeker niet als je een dochter hebt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Dawson's Creek-acteur James Van Der Beek krijgt 6e kind

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... n-der-beek

Wat een knap gezin :heart:
Alle reacties Link kopieren
missjackson schreef:
08-10-2019 09:09
Wat een knap gezin :heart:
Zeker, heel knap! Ik vind echter wel iets van grote gezinnen met huidige klimaatcrisis waar we inzitten... In Indonesië wordt al decennia regeringsbeleid gevoerd: “dua cukup”, twee is genoeg. Nog niet zo’n gek idee...
De nieuwbakken dochter van Nick Carter en vrouw heet Saoirse Reign Carter.

Ik breek mijn tanden over die naam, maar vind hem altijd zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
SanPellegrino schreef:
08-10-2019 10:02
Zeker, heel knap! Ik vind echter wel iets van grote gezinnen met huidige klimaatcrisis waar we inzitten... In Indonesië wordt al decennia regeringsbeleid gevoerd: “dua cukup”, twee is genoeg. Nog niet zo’n gek idee...
En in welk land moet dat dan worden ingevoerd? Het geboortecijfer in Nederland is namelijk 1,7.

In Afrika is het geboortecijfer veeeeel hoger, 4-7 per vrouw. In Indonesië is het 2,4.
EHR schreef:
09-10-2019 21:53
De nieuwbakken dochter van Nick Carter en vrouw heet Saoirse Reign Carter.

Ik breek mijn tanden over die naam, maar vind hem altijd zo mooi.
Hoe spreek je het uit? Ik zou er Sa-oorse van maken, maar dat klopt vast niet :rofl:

Odin heeft als 2e naam ook Reign overigens.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
09-10-2019 23:19
Hoe spreek je het uit? Ik zou er Sa-oorse van maken, maar dat klopt vast niet :rofl:

Odin heeft als 2e naam ook Reign overigens.
Je zegt ‘Siersje’. Is een Ierse naam.
minnimouse schreef:
09-10-2019 23:33
Je zegt ‘Siersje’. Is een Ierse naam.
Fries had ik ook geloofd :P
Alle reacties Link kopieren
missjackson schreef:
08-10-2019 09:09
Dawson's Creek-acteur James Van Der Beek krijgt 6e kind

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... n-der-beek

Wat een knap gezin :heart:
Wat een mooi gezin. :flirting:
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
SanPellegrino schreef:
08-10-2019 10:02
Zeker, heel knap! Ik vind echter wel iets van grote gezinnen met huidige klimaatcrisis waar we inzitten... In Indonesië wordt al decennia regeringsbeleid gevoerd: “dua cukup”, twee is genoeg. Nog niet zo’n gek idee...

Nog niet zo heel lang geleden sloten basisscholen de deuren wegens te weinig kinderen. En had men het over vergrijzing. Ik zeg hiephoi voor grote gezinnen. Er zijn zat koppels die kinderloos blijven. Dus prima als mensen die wel kinderen willen of mogen krijgen dan meerdere kinderen krijgen.

Kinderen zijn een zegen voor de wereld.
LOEP ME MAAR aub.
Een zegen voor de wereld :rolling:
Nou, de mens is een enòrme zegen voor de wereld. Kijk naar alle (bijna) uitgestorven dieren en naar hoe de aarde er door ons toedoen aan toe is.
Dieren en planten zijn een zegen voor de wereld, maar de mens toch absoluut niet.
Alle reacties Link kopieren
Amber Rose is bevallen van haar tweede zoon, Slash. Vader is ene Alexander Edwards. Amber heeft al een zoontje van zes jaar, Sebastian, uit haar relatie met Whizz Khalifa.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
10-10-2019 19:24
Een zegen voor de wereld :rolling:
Nou, de mens is een enòrme zegen voor de wereld. Kijk naar alle (bijna) uitgestorven dieren en naar hoe de aarde er door ons toedoen aan toe is.
Dieren en planten zijn een zegen voor de wereld, maar de mens toch absoluut niet.

Had je nog graag een dinosaurus of dodo op je nachtkastje gehad?

Door ons toedoen? Niet door mijn toedoen. Ik stek en plant alles wat groen is, ik sleep me in de droge zomer elke avond het laplazerus met gieters zodat het groen niet sterft maar groeit. Ik zing liedjes voor de fruitbomen zodat ik appelmoes en jam kan maken zonder onnatuurlijke toevoegingen. Ik raap zelfs andermans troep op als ik wandel in het bos. Het plasticafval dat in het vuurwerk zit en dat elk jaar de lucht in word geschoten raap ik weken later nog steeds op.

Ik kijk naar de aarde en zie vulkaanuitbarstingen, orkanen, stormen en tyfoons, rellen en brandstichting op de wegen omdat het volk het niet eens is met hun president, ik vind IS en hun denkwijzen een groot gevaar voor alles op deze aardbol.

En dan krijgen onschuldige baby's de schuld nog voordat ze hun eerste papje hebben gekregen, omdat zijn ouders wegwerpluiers kopen en rietjes gebruiken.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
11-10-2019 12:56
Amber Rose is bevallen van haar tweede zoon, Slash. Vader is ene Alexander Edwards. Amber heeft al een zoontje van zes jaar, Sebastian, uit haar relatie met Whizz Khalifa.
zooo was die zwanger dan o_o
EHR schreef:
09-10-2019 21:53
De nieuwbakken dochter van Nick Carter en vrouw heet Saoirse Reign Carter.

Ik breek mijn tanden over die naam, maar vind hem altijd zo mooi.
prachtige naam :flirting:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sebastian en Slash een geweldige combi :proud:
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde topic
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
missie_m schreef:
11-10-2019 13:59
Had je nog graag een dinosaurus of dodo op je nachtkastje gehad?

Door ons toedoen? Niet door mijn toedoen. Ik stek en plant alles wat groen is, ik sleep me in de droge zomer elke avond het laplazerus met gieters zodat het groen niet sterft maar groeit. Ik zing liedjes voor de fruitbomen zodat ik appelmoes en jam kan maken zonder onnatuurlijke toevoegingen. Ik raap zelfs andermans troep op als ik wandel in het bos. Het plasticafval dat in het vuurwerk zit en dat elk jaar de lucht in word geschoten raap ik weken later nog steeds op.

Ik kijk naar de aarde en zie vulkaanuitbarstingen, orkanen, stormen en tyfoons, rellen en brandstichting op de wegen omdat het volk het niet eens is met hun president, ik vind IS en hun denkwijzen een groot gevaar voor alles op deze aardbol.

En dan krijgen onschuldige baby's de schuld nog voordat ze hun eerste papje hebben gekregen, omdat zijn ouders wegwerpluiers kopen en rietjes gebruiken.
Het gaat om wat de mens in zijn algemeenheid met de aarde gedaan heeft en hoe onzorgvuldig daarmee omgesprongen is, maar dat snap je zelf toch ook wel?
Klimaat, het tropisch regenwoud, de plastic soep, de noordpool en de zuidpool en de dieren die het daar zo moeilijk hebben door wat de mens veroorzaakt heeft.
Zoveel andere diersoorten die met uitsterven bedreigd zijn.

Het gaat teveel offtopic, maar je opmerking ‘kinderen (mensen) zijn een zegen voor de wereld’ vond ik gewoon echt even bijzonder.

En dan heb ik het inderdaad nog niet eens over alle oorlogen en ellende.. ook allemaal veroorzaakt door..... precies.
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
11-10-2019 23:48
Het gaat om wat de mens in zijn algemeenheid met de aarde gedaan heeft en hoe onzorgvuldig daarmee omgesprongen is, maar dat snap je zelf toch ook wel?
Klimaat, het tropisch regenwoud, de plastic soep, de noordpool en de zuidpool en de dieren die het daar zo moeilijk hebben door wat de mens veroorzaakt heeft.
Zoveel andere diersoorten die met uitsterven bedreigd zijn.

Het gaat teveel offtopic, maar je opmerking ‘kinderen (mensen) zijn een zegen voor de wereld’ vond ik gewoon echt even bijzonder.

En dan heb ik het inderdaad nog niet eens over alle oorlogen en ellende.. ook allemaal veroorzaakt door..... precies.

Kinderen zijn een zegen én gewoon echt bijzonder. Als ze maar goed opgevoed worden en geen troep maken.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
31 juli 2019:

https://www.volkskrant.nl/ts-bd3569b6
.........
Nederlandse vrouwen krijgen de laatste jaren sowieso al minder kinderen dan vereist is om de huidige Nederlandse bevolking op peil te houden. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek gaat het om 1,8 kind per gezin in plaats van het benodigde 2,1 kind.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
11-10-2019 23:48
Het gaat om wat de mens in zijn algemeenheid met de aarde gedaan heeft en hoe onzorgvuldig daarmee omgesprongen is, maar dat snap je zelf toch ook wel?
Klimaat, het tropisch regenwoud, de plastic soep, de noordpool en de zuidpool en de dieren die het daar zo moeilijk hebben door wat de mens veroorzaakt heeft.
Zoveel andere diersoorten die met uitsterven bedreigd zijn.

Het gaat teveel offtopic, maar je opmerking ‘kinderen (mensen) zijn een zegen voor de wereld’ vond ik gewoon echt even bijzonder.

En dan heb ik het inderdaad nog niet eens over alle oorlogen en ellende.. ook allemaal veroorzaakt door..... precies.
Gaan we nu in dit topic ook al zeiken over het klimaat? Daar zijn een paar speciale topics voor. Echt, ik ben begaan met het klimaat, maar dat gezeur er steeds over.. Werkt averechts bij de meesten
Alle reacties Link kopieren
Nou, moeten we dan maar met zijn allen collectief zelfmoord plegen? :roll:

Wat een gemiep, echt totaal niet passend in een leuk en luchtig kletstopic als dit.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
criminalmind schreef:
10-10-2019 06:54
Fries had ik ook geloofd :P
Fries en Gaelic zijn dan ook verwant aan elkaar
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Miranda Kerr is bevallen van haar derde zoontje: Myles.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Familie Baldwin met de 5e onderweg
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven