Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 5!

28-04-2017 12:47 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, we gaan hier verder. Deze foto leek mij wel passend.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Chocoladestukjes schreef:
14-01-2018 09:38
Ik snap niet waarom er op je 24e? na een jaar relatie een baby moet komen.
ik ook niet lijkt wel of ze allemaal haast hebben.. :-[
Relax we're all crazy, it's not a competition
Chocoladestukjes schreef:
14-01-2018 09:38
Inderdaad, Andre (junior) ook niet. Ik snap niet waarom er op je 24e? na een jaar relatie een baby moet komen.

Niet iedereen leeft volgens de viva forum normen.
Tja. als het goed voelt.. Daarbij is Monique ook de jongste niet meer. Ze komen dr vanzelf achter als het niet werkt.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
14-01-2018 20:31
Tja. als het goed voelt.. Daarbij is Monique ook de jongste niet meer. Ze komen dr vanzelf achter als het niet werkt.
??
Haal je nu niet wat door elkaar? Het gaat hier toch over Roxeanne? Die is pas 24 idd, Monique Hazes is volgens mij al wel rond de 40 oid.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
14-01-2018 20:58
??
Haal je nu niet wat door elkaar? Het gaat hier toch over Roxeanne? Die is pas 24 idd, Monique Hazes is volgens mij al wel rond de 40 oid.
Oh sorry! Ja k dacht dat het over Monique ging.. Ben er met mn hoofd niet helemaal bij geloof ik haha!
Alle reacties Link kopieren
Het derde kind van Kim Kardashian en Kanye West is geboren.

Kims statement:

"January 15, 2018

12:47am

7lbs 6oz

Kanye and I are happy to announce the arrival of our healthy, beautiful baby girl. We are incredibly grateful to our surrogate who made our dreams come true with the greatest gift one could give and to our wonderful doctors and nurses for their special care. North and Saint are especially thrilled to welcome their baby sister.

Love,

Kim Kardashian West"
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand al gissen naar de naam? :P
Kwebbeltje91 schreef:
14-01-2018 21:00
Oh sorry! Ja k dacht dat het over Monique ging.. Ben er met mn hoofd niet helemaal bij geloof ik haha!
Het is ook wel veel, twee !!! kinderen Hazes :proud:
karin12345 schreef:
16-01-2018 18:26
Het is ook wel veel, twee !!! kinderen Hazes :proud:
Haha ja echt he!
Alle reacties Link kopieren
Liadan schreef:
16-01-2018 18:21
Wil iemand al gissen naar de naam? :P
South Beach :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Anna en Enrique delen eerste foto's van hun baby's

Zanger Enrique Iglesias (42) heeft een eerste foto gedeeld van zijn dochtertje Lucy. ,,My sunshine'', schrijft hij terwijl hij dicht tegen haar aan ligt op een lichtroze dekbed. Zijn vriendin Anna Kournikova (36) komt op haar beurt met een zoete foto waarop ze zoon Nicholas een zoen geeft.

In december werd bekend dat de twee, die sinds 2001 samen zijn, in het diepste geheim een tweeling hadden gekregen. Het meisje en het jongetje werden geboren in een ziekenhuis in Miami.

Iglesias kan met zijn babyfoto in een uur tijd rekenen op ruim 500.00 likes.
Afbeelding

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Het internet gonst van de geruchten dat de draagmoeder Kylie Jenner was....

http://www.elle.nl/lifestyle/lifestyle- ... ip-corner/

https://lb.glamour.nl/fun/celebs/artike ... s-bevallen

Zou het kloppen?
Dries Roelvink voelt geen vader band voor dochter

Dries Roelvink is naast de vader van Dave en Donny ook de vader van Peggy. Zo voelt dat echter niet voor hem. "De vaderband is er nooit geweest. Dat gevoel kwam pas toen Luciënne en ik Dave en Donny kregen."
In gesprek met Story vertelt de 59-jarige zanger hoe hij op zijn 21e werd overvallen door zijn huidige vriendin die vertelde zwanger te zijn. "Ik was er helemaal nog niet aan toe om vader te worden. Maar ik was verliefd, vond alles goed. Vier jaar later was die verliefdheid over en liep de relatie tussen de moeder van Peggy en mij stuk."

Roelvink zag zijn dochter in het begin nog regelmatig, maar toen hij een relatie met de moeder van zijn twee zoons kreeg, verwaterde het contact. "Luciënne vond het lastig om met Peggy geconfronteerd te worden - laat staan dat ze voor haar wilde zorgen. Ze maakte me duidelijk dat als ik die kleine wilde zien ik dat dan maar buiten de deur moest doen."

Volgens de zanger zijn zijn dochter en hij nu op een leeftijd dat ze elkaar niets meer verwijten, maar kijken ze samen naar wat ze nog kunnen hebben. Nu bellen ze op verjaardagen en komt Peggy zo af en toe op de koffie als ze haar kinderen naar school heeft gebracht. "Laatst was ze er weer en het klinkt misschien absurd, maar toen Peggy de woonkamer inliep hoorde ik mezelf in gedachten zeggen: Dries, dit is je dochter. Het is net alsof ik het zelf af en toe nog niet geloven kan. Misschien voelt Peggy wel hetzelfde."

Opa
Peggy heeft twee zoons, maar een opa voelt de zanger zich niet. "Eerlijk gezegd heb ik ook daarin gefaald. Ik zie mijn kleinkinderen veel te weinig. Ik zou ze vaker moeten opzoeken. (...) Ik heb trouwens ook liever dat ze gewoon Dries tegen me zeggen. Voor opa voel ik me nog net iets te jong”.

Bron: nu.nl

Wat een lulhannes zeg. Ik vind dit echt onbegrijpelijk dat je vier jaar lang gevaderd hebt over een kind en dat het contact dan verwatert. En dat zijn vrouw dan zegt dat ze zijn dochter niet wil ontmoeten, hoe krijg je het je strot uit. Wat een afknapper zeg. Ik vraag me af hoe die dochter dit allemaal ziet.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
17-01-2018 12:28
Het internet gonst van de geruchten dat de draagmoeder Kylie Jenner was....

http://www.elle.nl/lifestyle/lifestyle- ... ip-corner/

https://lb.glamour.nl/fun/celebs/artike ... s-bevallen

Zou het kloppen?
zou me niks verbazen, is een en soap deze familie.

Wat een idioot die Dries en zijn ex erbij kon kan je zo harteloos zijn tegenover een klein kind :nope:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ook dat je dat nu zegt. Lijkt me heel pijnlijk voor haar. Hij zegt dat ze beide geen verwijten meer hebben, zou zij dat echt niet hebben?
Sympathiek ook van die Luciënne. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje34 schreef:
17-01-2018 14:52
Dries Roelvink voelt geen vader band voor dochter

Dries Roelvink is naast de vader van Dave en Donny ook de vader van Peggy. Zo voelt dat echter niet voor hem. "De vaderband is er nooit geweest. Dat gevoel kwam pas toen Luciënne en ik Dave en Donny kregen."
In gesprek met Story vertelt de 59-jarige zanger hoe hij op zijn 21e werd overvallen door zijn huidige vriendin die vertelde zwanger te zijn. "Ik was er helemaal nog niet aan toe om vader te worden. Maar ik was verliefd, vond alles goed. Vier jaar later was die verliefdheid over en liep de relatie tussen de moeder van Peggy en mij stuk."

Roelvink zag zijn dochter in het begin nog regelmatig, maar toen hij een relatie met de moeder van zijn twee zoons kreeg, verwaterde het contact. "Luciënne vond het lastig om met Peggy geconfronteerd te worden - laat staan dat ze voor haar wilde zorgen. Ze maakte me duidelijk dat als ik die kleine wilde zien ik dat dan maar buiten de deur moest doen."

Volgens de zanger zijn zijn dochter en hij nu op een leeftijd dat ze elkaar niets meer verwijten, maar kijken ze samen naar wat ze nog kunnen hebben. Nu bellen ze op verjaardagen en komt Peggy zo af en toe op de koffie als ze haar kinderen naar school heeft gebracht. "Laatst was ze er weer en het klinkt misschien absurd, maar toen Peggy de woonkamer inliep hoorde ik mezelf in gedachten zeggen: Dries, dit is je dochter. Het is net alsof ik het zelf af en toe nog niet geloven kan. Misschien voelt Peggy wel hetzelfde."

Opa
Peggy heeft twee zoons, maar een opa voelt de zanger zich niet. "Eerlijk gezegd heb ik ook daarin gefaald. Ik zie mijn kleinkinderen veel te weinig. Ik zou ze vaker moeten opzoeken. (...) Ik heb trouwens ook liever dat ze gewoon Dries tegen me zeggen. Voor opa voel ik me nog net iets te jong”.

Bron: nu.nl

Wat een lulhannes zeg. Ik vind dit echt onbegrijpelijk dat je vier jaar lang gevaderd hebt over een kind en dat het contact dan verwatert. En dat zijn vrouw dan zegt dat ze zijn dochter niet wil ontmoeten, hoe krijg je het je strot uit. Wat een afknapper zeg. Ik vraag me af hoe die dochter dit allemaal ziet.

Huidige vriendin? Dat is toch die Luciënne? Ze bedoelen zeker zijn toenmalige vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Schattige babytwins van Enrique en Anna
Stressed is just desserts spelled backwards
Rouge__ schreef:
17-01-2018 16:47
zou me niks verbazen, is een en soap deze familie.

Wat een idioot die Dries en zijn ex erbij kon kan je zo harteloos zijn tegenover een klein kind :nope:
Ja echt bizar. Zo zielig.
Alle reacties Link kopieren
fientje1982 schreef:
17-01-2018 21:37
Ja echt bizar. Zo zielig.
ik zou echt nooit meer met mijn vader praten denk ik, dat hij zijn nieuwe ''gezin'' boven zijn kind verkiest
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wat een bitch zeg, die Lucienne. Als je er niet mee kan omgaan dat je vent al een kind heeft, kap er dan mee en laat een klein meisje niet de dupe worden

Dries is ook een zacht ei dat hij dit heeft laten gebeuren

Conclusie: beide zijn stom
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje34 schreef:
17-01-2018 14:52
Dries Roelvink voelt geen vader band voor dochter

Dries Roelvink is naast de vader van Dave en Donny ook de vader van Peggy. Zo voelt dat echter niet voor hem. "De vaderband is er nooit geweest. Dat gevoel kwam pas toen Luciënne en ik Dave en Donny kregen."
In gesprek met Story vertelt de 59-jarige zanger hoe hij op zijn 21e werd overvallen door zijn huidige vriendin die vertelde zwanger te zijn. "Ik was er helemaal nog niet aan toe om vader te worden. Maar ik was verliefd, vond alles goed. Vier jaar later was die verliefdheid over en liep de relatie tussen de moeder van Peggy en mij stuk."

Roelvink zag zijn dochter in het begin nog regelmatig, maar toen hij een relatie met de moeder van zijn twee zoons kreeg, verwaterde het contact. "Luciënne vond het lastig om met Peggy geconfronteerd te worden - laat staan dat ze voor haar wilde zorgen. Ze maakte me duidelijk dat als ik die kleine wilde zien ik dat dan maar buiten de deur moest doen."

Volgens de zanger zijn zijn dochter en hij nu op een leeftijd dat ze elkaar niets meer verwijten, maar kijken ze samen naar wat ze nog kunnen hebben. Nu bellen ze op verjaardagen en komt Peggy zo af en toe op de koffie als ze haar kinderen naar school heeft gebracht. "Laatst was ze er weer en het klinkt misschien absurd, maar toen Peggy de woonkamer inliep hoorde ik mezelf in gedachten zeggen: Dries, dit is je dochter. Het is net alsof ik het zelf af en toe nog niet geloven kan. Misschien voelt Peggy wel hetzelfde."

Opa
Peggy heeft twee zoons, maar een opa voelt de zanger zich niet. "Eerlijk gezegd heb ik ook daarin gefaald. Ik zie mijn kleinkinderen veel te weinig. Ik zou ze vaker moeten opzoeken. (...) Ik heb trouwens ook liever dat ze gewoon Dries tegen me zeggen. Voor opa voel ik me nog net iets te jong”.

Bron: nu.nl

Wat een lulhannes zeg. Ik vind dit echt onbegrijpelijk dat je vier jaar lang gevaderd hebt over een kind en dat het contact dan verwatert. En dat zijn vrouw dan zegt dat ze zijn dochter niet wil ontmoeten, hoe krijg je het je strot uit. Wat een afknapper zeg. Ik vraag me af hoe die dochter dit allemaal ziet.

:woa: Wat een &%^$*(#@#$vader.

Ik lees:
"Volgens de zanger zijn zijn dochter en hij nu op een leeftijd dat ze elkaar niets meer verwijten" Elkaar niets meer verwijten? Als hij zijn dochter ook maar een ietsie pietsie zou verwijten dan is hij al helemaal een &^%*()#@!$ vent. Hij kan beter zeggen dat hij zijn Luciënne niks meer verwijt.

59 jaar en zich dan ook nog te jong voelen om opa genoemd te worden door de zoontjes van zijn dochter. Waardeloos.

Totaal geen inlevingsvermogen en interesse naar zijn dochter.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
18-01-2018 12:55
:woa: Wat een &%^$*(#@#$vader.

Ik lees:
"Volgens de zanger zijn zijn dochter en hij nu op een leeftijd dat ze elkaar niets meer verwijten" Elkaar niets meer verwijten? Als hij zijn dochter ook maar een ietsie pietsie zou verwijten dan is hij al helemaal een &^%*()#@!$ vent. Hij kan beter zeggen dat hij zijn Luciënne niks meer verwijt.

59 jaar en zich dan ook nog te jong voelen om opa genoemd te worden door de zoontjes van zijn dochter. Waardeloos.
Ja dat viel mij ook al op. Moest er nog eens bijkomen zeg.
En dat ie nu gewoon weer op dezelfde manier omgaat met zijn kleinkinderen (dus; niet) :nope: ... ongelooflijk wat een zak hooi. Als ik die dochter was zou ik geen enkele behoefte meer hebben aan contact denk ik.
Nothing happens for a reason
Lief, de tweeling van Anna en Enrique :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat een schattige baby's allemaal! :heart:

Voor baby West denk ik in de richting van een edelmetaal of edelsteen, iets van Gold, Silver, Diamond. Of iets in de richting van Blessing of Wonder.

Dries is wel een zak zeg. Ook niet ok van Luciënne trouwens om zo op zijn kind te reageren. Sneu voor Peggy en voor die kinderen, vooral omdat hij het blijkbaar nodig vindt het ook nog aan iedereen te vertellen. Het lijkt me al erg zat om het te merken maar om het zo zwart op wit te lezen.. Echt waarom? Geld? Ik snap dat niet..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven