Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 5!

28-04-2017 12:47 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, we gaan hier verder. Deze foto leek mij wel passend.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 30 april 2017 @ 14:32:

Kelly Clarkson met zoon Remington



[afbeelding]



[afbeelding]

Zo ik had haar niet herkend zo, leuk knulletje heeft ze!



Hier het kindje van Jesse Eisenberg, Hallie (jongetje)

Alle reacties Link kopieren
Beyoncé ziet er in deze zwangerschap behoorlijk anders uit in haar gezicht!







Compleet geschift dat mens. Enig vogelnestje.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel wat ziet Kelly Clarkson eruit zeg, een echte moeke na die zwangerschappen. Zonde hoor ze was vorig jaar zoveel afgevallen maar het zit er allemaal weer aan. Echt ongezond en ze is pas 35.



Heeft Beyoncé een hormonale hersenverweking? Zou ze zelf nou wel denken dat dit mooi is? Ik vind het een prima foto voor de voorpagina van de Action folder, ter inspiratie wat je kunt doen met de rommeltjes die ze verkopen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vanmorgen al een grap van een foto van een bolle rode gietervaas met bloemen naast die foto van Bey



Kan hem helaas niet terugvinden maar hij zal vast snel voorbij komen op twitter.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:MwTheelepel schreef op 01 mei 2017 @ 08:26:

Mijn hemel wat ziet Kelly Clarkson eruit zeg, een echte moeke na die zwangerschappen. Zonde hoor ze was vorig jaar zoveel afgevallen maar het zit er allemaal weer aan. Echt ongezond en ze is pas 35.









"I love how people think that’s new," Kelly, 32, says about attacks on her post-baby body. "Like, welcome to the past 13 years."
Alle reacties Link kopieren
O helemaal vergeten dat je alleen opmerkingen over het uiterlijk van slanke vrouwen mag maken. Geen probleem om keer op keer te benoemen hoe dun de benen van Victoria Beckham zijn maar zeggen dat Kelly Clarkson te zwaar is mag natuurlijk niet. Opmerkingen over hoe 'lief' het kind van Beyonce is, ook geen probleem. Benoemen dat een volwassen vrouw obees is, wel een probleem. Apart hoor.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie liever zo'n ongedwongen moeder als Kelly die leuke dingen doet met haar kinderen dan dat overgestyleerde hysterische godinnen gedoe van Queen Bey.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:MwTheelepel schreef op 01 mei 2017 @ 10:38:

O helemaal vergeten dat je alleen opmerkingen over het uiterlijk van slanke vrouwen mag maken. Geen probleem om keer op keer te benoemen hoe dun de benen van Victoria Beckham zijn maar zeggen dat Kelly Clarkson te zwaar is mag natuurlijk niet. Opmerkingen over hoe 'lief' het kind van Beyonce is, ook geen probleem. Benoemen dat een volwassen vrouw obees is, wel een probleem. Apart hoor.Nee hoor, je gaat je gang maar, begrijpend lezen is kennelijk niet je sterkste punt, maar het is nogal dom om het op de zwangerschappen te gooien; ze had al last van overgewicht tijdens Idols.



Kelly says the criticism started as early as her season on American Idol -- in 2002, she became the first winner ever of the hit Fox reality singing competition.



"I was the biggest girl in the show too," she recalls. "And I wasn't big, but people would call me big. Because I was the biggest one on Idol, I've kind of always gotten that."
Alle reacties Link kopieren
Zo, die Beyonce heeft een bezoekje aan de plastisch chirurg gebracht! Ik herkende haar helemaal niet, dacht dat het iemand anders was. Wat ontzettend lelijk, die lippen.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 01 mei 2017 @ 10:43:

Zo, die Beyonce heeft een bezoekje aan de plastisch chirurg gebracht! Ik herkende haar helemaal niet, dacht dat het iemand anders was. Wat ontzettend lelijk, die lippen.En dat gaat ze geheid ontkennen. Komt door de hormonen, mark my words
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het Blac Chyna of zo iemand was.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 01 mei 2017 @ 10:45:

Ik dacht dat het Blac Chyna of zo iemand was.Zelfde niveau, al vindt ze van niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 01 mei 2017 @ 10:45:

[...]





En dat gaat ze geheid ontkennen. Komt door de hormonen, mark my words





Las net al een artikel van een of andere plastisch chirurg die zei dat het heus wel kon, hoor, als je zwanger was. Dan hield je in plaats van in je enkels vocht vast in je lippen en daar had Bey vast last van .



Lijkt me trouwens ook link, plastic surgery terwijl je zwanger bent.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 01 mei 2017 @ 10:47:

[...]





Zelfde niveau, al vindt ze van niet.Jahaaa! Ze lijkt er nu ook echt op met dat enorme gebotoxte en opgespoten hoofd en die enorme neptieten en kont.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maar on a positive note: haar oogmakeup is wel heel beeldig op deze foto.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 01 mei 2017 @ 10:48:

[...]





Jahaaa! Ze lijkt er nu ook echt op met dat enorme gebotoxte en opgespoten hoofd en die enorme neptieten en kont.Ik vind het reuze amusant. Ben benieuwd wat voor wanstaltigheid ons nog meer te wachten staat rond de geboorte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 01 mei 2017 @ 10:50:

[...]





Ik vind het reuze amusant. Ben benieuwd wat voor wanstaltigheid ons nog meer te wachten staat rond de geboorte.Vergeet de namen niet! Kan me er nu al op verheugen. Net als op het feit dat je natuurlijk kunt plastic surgeryen totdat je een ons weegt, maar dat die baby's er gewoon met je eigen genen uitkomen. Ben benieuwd wat voor babydaddy klonen het nu weer worden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens dól op Kelly Clarkson. Wat een leuke griet is dat. Heb toen ze zwanger was ook zo zitten snotteren (net als Keith Urban, haha) toen ze dat optreden deed bij Idol. Echt een leuke, down to Earth griet en een lieve moeder.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 01 mei 2017 @ 10:41:

Ik zie liever zo'n ongedwongen moeder als Kelly die leuke dingen doet met haar kinderen dan dat overgestyleerde hysterische godinnen gedoe van Queen Bey.



Mee eens.

Verder vind ik vooral die bovenlip totaal niet mooi geworden van Beyonce op die rode jurk/vogelnestje foto.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 01 mei 2017 @ 10:43:

[...]





Nee hoor, je gaat je gang maar, begrijpend lezen is kennelijk niet je sterkste punt, maar het is nogal dom om het op de zwangerschappen te gooien; ze had al last van overgewicht tijdens Idols.Nou volg ik het niet zo goed maar als ik naar de foto's kijk is ze daarna toch echt flink zwaarder dan voor haar zwangerschappen. Ik kan tenminste geen foto's van daarvoor vinden waarop ze zo dik is als nu. Haar kleding keus helpt niet echt om het er flatteus uit te laten zien. Echt zonde want zelfs met wat overgewicht is het een mooie vrouw, maar dit is gewoon ongezond en onaantrekkelijk.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 01 mei 2017 @ 10:43:

Zo, die Beyonce heeft een bezoekje aan de plastisch chirurg gebracht! Ik herkende haar helemaal niet, dacht dat het iemand anders was. Wat ontzettend lelijk, die lippen.Heb je helemaal mis!



"But according to a leading cosmetic doctor, the star's luscious lips are most likely linked to her pregnancy.



'Pregnancy can, absolutely, cause swelling of the lips. It can be a genuine side effect,' Dr Nestor Demosthenous, who works at Harley Street’s PHI Clinic, told FEMAIL."



Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik vraag me echt af wat Beyonce bezielt. Zou ze echt denken dat het ontzettend mooi en artistiek is om je zo uit te dossen? Heeft ze last van grootheidswaanzin? Geen idee. Ooit vond ik haar leuk, maar sinds ze met Jay-Z is vind ik er geen snars meer aan.



FV, ik ben het met je eens wat betreft Kelly! Ik ben dol op haar en ze komt over alsof ze heerlijk zichzelf is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven