Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 5!

28-04-2017 12:47 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, we gaan hier verder. Deze foto leek mij wel passend.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Kelly Clarkson is gewoon een typische Southern girl, die hebben nooit smaak. Vind het juist wel leuk aan haar dat ze nog steeds gewoon in d'r korte broek met t-shirt over straat gaat.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 01 mei 2017 @ 10:53:

[...]





Vergeet de namen niet! Kan me er nu al op verheugen. Net als op het feit dat je natuurlijk kunt plastic surgeryen totdat je een ons weegt, maar dat die baby's er gewoon met je eigen genen uitkomen. Ben benieuwd wat voor babydaddy klonen het nu weer worden.en dan meteen weer patent aanvragen want de horror dat er nog iemand komt met de zelfde naam
Relax we're all crazy, it's not a competition




Charlotte, voor haar tweede verjaardag.



Precies papa.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 01 mei 2017 @ 11:00:

[...]





Heb je helemaal mis!



"But according to a leading cosmetic doctor, the star's luscious lips are most likely linked to her pregnancy.



'Pregnancy can, absolutely, cause swelling of the lips. It can be a genuine side effect,' Dr Nestor Demosthenous, who works at Harley Street’s PHI Clinic, told FEMAIL."



In dit geval twijfel ik er enorm aan, maar het klopt wel wat de arts zegt. Ik heb ooit een collega gehad die zwanger was van een tweeling. Mijn hemel, die leek in de verste verte niet meer op zichzelf. Haar neus, haar lippen echt alles was opgezet.

Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 01 mei 2017 @ 11:30:

[afbeelding]



Charlotte, voor haar tweede verjaardag.



Precies papa.



Ik vind haar precies oma, de koningin!



Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 01 mei 2017 @ 10:41:

Ik zie liever zo'n ongedwongen moeder als Kelly die leuke dingen doet met haar kinderen dan dat overgestyleerde hysterische godinnen gedoe van Queen Bey.Amen!
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 01 mei 2017 @ 11:43:

[...]In dit geval twijfel ik er enorm aan, maar het klopt wel wat de arts zegt. Ik heb ooit een collega gehad die zwanger was van een tweeling. Mijn hemel, die leek in de verste verte niet meer op zichzelf. Haar neus, haar lippen echt alles was opgezet.

Mwa bij iemand die zich al van top tot teen heeft laten verbouwen denk ik toch echt eerst aan fillers. Gek genoeg had Kim K exact hetzelfde tijdens haar zwangerschap.. Ze heeft ze vast gewoon laten opspuiten maar zelfs in Hollywood zijn cosmetische ingrepen tijdens de zwangerschap denk ik not done.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt inderdaad wel echt vollere lippen krijgen (had ik ook) maar op deze foto ziet haar gezicht er helemaal een beetje anders uit.. Ik herkende haar eerder aan de hormonale (hoop ik tenminste) voorkeur voor bijzondere hoofddecoratie dan aan haar gezicht
quote:mjdlh schreef op 01 mei 2017 @ 07:36:

Beyoncé ziet er in deze zwangerschap behoorlijk anders uit in haar gezicht!



[afbeelding]

Wat gek inderdaad, je herkent haar gezicht niet eens meer!

Ogen en lippen zijn compleet anders, heel raar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 01 mei 2017 @ 10:57:

[...]





Nou volg ik het niet zo goed maar als ik naar de foto's kijk is ze daarna toch echt flink zwaarder dan voor haar zwangerschappen. Ik kan tenminste geen foto's van daarvoor vinden waarop ze zo dik is als nu. Haar kleding keus helpt niet echt om het er flatteus uit te laten zien. Echt zonde want zelfs met wat overgewicht is het een mooie vrouw, maar dit is gewoon ongezond en onaantrekkelijk.Lijkt me lastig, zo'n obsessie
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 01 mei 2017 @ 11:54:

[...]





Ik vind haar precies oma, de koningin!



[afbeelding]Overgrootoma, Diana was haar oma
Alle reacties Link kopieren
Queen B zal toch wel consequent zijn in dr namen? Dus namen met een kleurtje en een plantje.

Dus Yellow Nettle en Green Hogweed?
Of Purple om Prince te eren, vind ik ook wel iets voor haar. En dan erbij.... Red. Kan voor jongens en meisjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 01 mei 2017 @ 10:38:

O helemaal vergeten dat je alleen opmerkingen over het uiterlijk van slanke vrouwen mag maken. Geen probleem om keer op keer te benoemen hoe dun de benen van Victoria Beckham zijn maar zeggen dat Kelly Clarkson te zwaar is mag natuurlijk niet. Opmerkingen over hoe 'lief' het kind van Beyonce is, ook geen probleem. Benoemen dat een volwassen vrouw obees is, wel een probleem. Apart hoor.



Van mij mag je alles zeggen, daar is deze pijler voor. Maar Kelly Clarkson obees noemen is erg overdreven. Ze is een stevige meid, dat klopt.



Lijkt me trouwens een enorm leuk mens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 01 mei 2017 @ 09:22:

Ik zag vanmorgen al een grap van een foto van een bolle rode gietervaas met bloemen naast die foto van Bey



Kan hem helaas niet terugvinden maar hij zal vast snel voorbij komen op twitter.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Die foto met die vaas ernaast, briljant!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Hahahha die is goed!
Alle reacties Link kopieren
Ze kijkt ook zo vrolijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 01 mei 2017 @ 15:48:

[...]



Overgrootoma, Diana was haar oma



Oja



En die foto van die vaas, briljant
Alle reacties Link kopieren
Is dit de naam van de baby van Cheryl en Liam?



http://www.telegraaf.nl/p ... an_Cheryl_en_Liam___.html



Oplettende fans zijn mogelijk achter de naam van de baby van Liam en Cheryl gekomen.



Dat meldt The Sun.





Op een celebrity verjaardag website staat namelijk nu ook de verjaardag van ene ‘Taylor Payne’: geboren op 22 maart en zoon van Liam en Cheryl.



Het stel heeft de naam nog niet bevestigd. Cheryl beviel vorige maand, maar het koppel heeft sindsdien nog niks losgelaten over de naam van hun zoon.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Waarom altijd dat geheimzinnig gedoe over zo'n babynaam?
Ze deden al geheimzinnig vanaf het begin.

Ik snap dat ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rouge__ schreef op 01 mei 2017 @ 18:43:

[...]





[afbeelding]
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ben Saunders vader van zoon geworden.





Ben Saunders is maandag vader geworden van een zoon. Het jongetje heeft de naam Benji Ray Saunders gekregen, zo maakte de zanger dinsdagochtend bekend via sociale media.



"Onze zoon is er eindelijk. Enorm trots op mijn vrouw @_gipsyj_ ze was zo sterk", schrijft de trotse Ben bij een foto waarop ze gedrieën staan.





Ben en zijn verloofde Janita hadden allebei al een dochter uit een eerdere relatie: Stacey en Nikia. De inmiddels 33-jarige zanger won in 2011 The Voice of Holland.
Alle reacties Link kopieren
Arm kind, een agressieve tokkie die lid is van een criminele motorclub als vader.

Benieuwd of ze van de eerste foto van hun spruit ook zo een afzichtelijke foto weten te maken als van de aankondiging.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven