Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 5!

28-04-2017 12:47 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, we gaan hier verder. Deze foto leek mij wel passend.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
SweetFirefly schreef:
05-06-2019 14:37
Emile Ratelband is 70! Het is egoïsme ten top van die man dat hij weer een kind op de wereld laat zetten. Voor de zeven (!) kinderen die hij al heeft is hij amper een verantwoorde, aanwezige vader geweest, laat staan een rolmodel. Welke vrouw met een beetje hersens werkt er aan mee om voor zo iemand een kindje op de wereld te zetten?
Scheelt mij weer typen.

Leuk voor Rob Kemps!
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
05-06-2019 15:30
Die man is niet goed.
Mee eens. Nederland heeft nu haar eigen "Octodad". :facepalm:
Echt, deze man zou geen kinderen meer mogen verwekken of verzorgen. Puur uit bescherming voor zo'n kind.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
05-06-2019 15:33
Volgens mij wel. Maar zijn biologische leeftijd is maar 41 hè. Heeft hij laatst uit laten rekenen.
Als ie echt zo gek is als ie lijkt komt daar de kinderbescherming al bij voordat het kind goed en wel ter wereld is gekomen.
En is ie niet vervolgd voor dat huiselijk geweld destijds? Ik ben echt benieuwd wat de professionals hiervan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht trouwens dat hij laatst bij Tibetaanse monnikken in de leer was?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Lil’ Kleine vader geworden

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... r-geworden

Lil’ Kleine en zijn vriendin Jaimie hebben zaterdag hun eerste kindje verwelkomd. Dat heeft de rapper onthuld tijdens zijn optreden op het festival 7th Sunday.

Het stel liet eind vorig jaar weten dat ze een kindje zouden krijgen. Ze verklapten ook al dat het een jongetje zou worden. Verdere details over hun eerste kindje zijn nog niet bekendgemaakt.

Lil’ Kleine en Jaimie zijn sinds twee jaar samen. Ze zouden deze zomer gaan trouwen, maar de bruiloft is door de zwangerschap uitgesteld.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ben nu al benieuwd naar de naam. Het zal vast iets met hun liefde voor mode en dure spullen te maken hebben. Zij noemde de baby al "baby L." op haar Instagram, dus ik vrees iets van:

Louis Vuitton
Lamborghini
Lil' Jorik
Luxury Handbag
#livingthedream
Lil'mie / Lil'me
Lil'Rolexxx
Ik denk een naam met de J.
iduna schreef:
09-06-2019 23:16
Ik ben nu al benieuwd naar de naam. Het zal vast iets met hun liefde voor mode en dure spullen te maken hebben. Zij noemde de baby al "baby L." op haar Instagram, dus ik vrees iets van:

Louis Vuitton
Lamborghini
Lil' Jorik
Luxury Handbag
#livingthedream
Lil'mie / Lil'me
Lil'Rolexxx
Louboutin
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
09-06-2019 23:48
Ik denk een naam met de J.
Jaylano Jaxx
Alle reacties Link kopieren
Johnny de Mol wordt weer vader.

https://www.ad.nl/show/johnny-de-mol-wo ... ~a411401a/
Nikki Ros heeft toegegeven dat Ronnie Flex niet de vader is van haar ongeboren kind. Nu zou het The Voice of Holland deelnemer Xerxes zijn. Die dat in alle toonaarden ontkent en niks met Nikki en de baby te maken wil hebben. Wat een situatie.
lilkleine
A LEGEND IS BORN!💙 Lío Zion Vaes Scholten. 09’06’2019

De kleine van Lilkleine.. Moet zeggen dat ik de naam best mooi vind, tegen alle verwachtingen in
Alle reacties Link kopieren
Estefana Polman werd niet lekker op de begrafenis van Rafaels opa; t eerste wat ik dacht was; zwanger.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik denk dan toch meteen aan een Leraar In Opleiding.
iduna schreef:
14-06-2019 14:00
Ik denk dan toch meteen aan een Leraar In Opleiding.

Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
14-06-2019 13:59
Estefana Polman werd niet lekker op de begrafenis van Rafaels opa; t eerste wat ik dacht was; zwanger.
Waarom?
Het is warm in Spanje.
Alle reacties Link kopieren
iduna schreef:
13-06-2019 08:59
Nikki Ros heeft toegegeven dat Ronnie Flex niet de vader is van haar ongeboren kind. Nu zou het The Voice of Holland deelnemer Xerxes zijn. Die dat in alle toonaarden ontkent en niks met Nikki en de baby te maken wil hebben. Wat een situatie.
Nou, wat een soap.
Wie is Nikki Ros eigenlijk?
minnimouse schreef:
14-06-2019 14:06
Nou, wat een soap.
Wie is Nikki Ros eigenlijk?

Zo'n realitytv lowlife.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-06-2019 14:07
Zo'n realitytv lowlife.
Nooit van gehoord :proud:
minnimouse schreef:
14-06-2019 14:13
Nooit van gehoord :proud:

Ik heb gegoogled :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-06-2019 14:13
Ik heb gegoogled :rofl:
Ik nu ook ;-)
Gaat nog steeds geen lampje branden.
De laatste tijd duiken er steeds meer van dit soort 'sterren' op.
minnimouse schreef:
14-06-2019 14:13
Nooit van gehoord :proud:
Ze heeft ooit meegedaan aan Temptation Island of zoiets. En nu probeert ze die roem nog wat te verlengen door allerlei willekeurige sterren het vaderschap van haar kind in de schoenen te schuiven. Terwijl het waarschijnlijk gewoon een of andere Koos van driehoog achter is. Dat kind komen we over twintig jaar tegen bij Spoorloos of DNA onbekend. Totaal geknakt en ontspoord.
Alle reacties Link kopieren
iduna schreef:
14-06-2019 14:19
Ze heeft ooit meegedaan aan Temptation Island of zoiets. En nu probeert ze die roem nog wat te verlengen door allerlei willekeurige sterren het vaderschap van haar kind in de schoenen te schuiven. Terwijl het waarschijnlijk gewoon een of andere Koos van driehoog achter is. Dat kind komen we over twintig jaar tegen bij Spoorloos of DNA onbekend. Totaal geknakt en ontspoord.
Ja, dit soort 'sterren' proberen via dat soort programma's bekend te worden. De meesten hebben echt inhoudelijk niks interessants te vertellen en zien er opgepompt en opgevuld uit.
Alle reacties Link kopieren
Ex-vrouw Tiger Woods zwanger

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ds-zwanger

Elin Nordegren, de 39-jarige ex-vrouw van Tiger Woods, verwacht haar derde kindje. Elin is al moeder van de 11-jarige Sam en 10-jarige Charlie, die ze samen met de Amerikaanse golfer kreeg. Nu is ze zwanger van haar vriend Jordan Cameron, een American football-speler. Dit meldt Page Six.

Elin en Jordan zijn al zo’n twee jaar samen, maar hebben hun relatie zo privé mogelijk gehouden. „Elin wil het liefst buiten de schijnwerpers blijven, om zo in alle rust aan haar relatie met Jordan te kunnen werken. Haar vrienden zijn enorm blij voor haar, omdat ze samen echt gelukkig zijn”, aldus een bron.


Nordegren scheidde in 2010 van Woods, nadat publiekelijk bekend werd dat hij haar meerdere malen had bedrogen. Inmiddels zouden de twee weer op goede voet met elkaar staan en noemde Tiger zijn ex-vrouw in een interview zelfs ’mijn beste vriendin’. Ook Woods is weer gelukkig in liefde: hij is sinds 2017 samen met Erica Herman.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Knap stel, Elin en haar Cameron. En fijn dat ze weer happy is. Destijds ging het heel de wereld over hoe Tiger haar met allerlei obscure dames had bedrogen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven