Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 6!

03-04-2020 14:23 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
16-09-2020 11:18
Taylor Hanson en vrouw verwachten zevende kind

Taylor Hanson, zanger van de Amerikaanse band Hanson, verwacht samen met zijn vrouw Natalie een zevende kindje.

Eerder werden hij en Natalie al ouders van Jordan (17), Penelope (15), River (14), Viggo (11), Wilhelmina (11) en Claude (1).

"Het beste wat je onverwachts kan overkomen. Nummer zeven komt eraan in december", schrijft de 37-jarige zanger dinsdag op Instagram.

Hanson komt zelf ook uit een gezin van zeven kinderen. Hij en Natalie zijn al achttien jaar bij elkaar.

De zanger is vooral bekend van het liedje MMMBop, dat hij samen met zijn broers schreef. Zijn broers, die ook in de groep Hanson zitten, hebben ook grote gezinnen. Zac Hanson (34) heeft vier kinderen en Isaac Hanson (39) heeft er drie.


kanonnen o_o
Vooral dat die jongens al oud genoeg zijn om al bijna volwassen kinderen te hebben. Voel me stokoud nu.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
16-09-2020 11:18
Taylor Hanson en vrouw verwachten zevende kind

Taylor Hanson, zanger van de Amerikaanse band Hanson, verwacht samen met zijn vrouw Natalie een zevende kindje.

Eerder werden hij en Natalie al ouders van Jordan (17), Penelope (15), River (14), Viggo (11), Wilhelmina (11) en Claude (1).

"Het beste wat je onverwachts kan overkomen. Nummer zeven komt eraan in december", schrijft de 37-jarige zanger dinsdag op Instagram.

Hanson komt zelf ook uit een gezin van zeven kinderen. Hij en Natalie zijn al achttien jaar bij elkaar.

De zanger is vooral bekend van het liedje MMMBop, dat hij samen met zijn broers schreef. Zijn broers, die ook in de groep Hanson zitten, hebben ook grote gezinnen. Zac Hanson (34) heeft vier kinderen en Isaac Hanson (39) heeft er drie.


kanonnen o_o
Wow, dat wist ik nog niet! Vroeger een megafan van Hanson en Taylor was mijn favoriet. Afgelopen jaren naar 3 concerten van ze geweest als ze in Nederland waren.
Ze staan wat betreft manier van leven en ideeën heel ver van me af nu, maar luister soms nog graag hun muziek.
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
16-09-2020 12:41
Vooral dat die jongens al oud genoeg zijn om al bijna volwassen kinderen te hebben. Voel me stokoud nu.
Helpt als ik je er even op wijs dat deze knul dus op z'n 20e al vader werd?
Jij bent niet oud, hij is gewoon jong voor een vader met 7 kinderen :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
laylalala schreef:
16-09-2020 13:12
Helpt als ik je er even op wijs dat deze knul dus op z'n 20e al vader werd?
Jij bent niet oud, hij is gewoon jong voor een vader met 7 kinderen :-D
En die kleinste dan (Zac)? Die is gewoon al 34 en vader. Ik zie nog steeds dat kleine jochie voor me.

De Hansonbroers zijn wel van de kerk toch?
Maleficent schreef:
15-09-2020 16:13
O dat vind ik echt leuk!
Heb altijd bij haar het gevoel dat ze een beetje pech heeft gehad in de liefde.
Waarschijnlijk omdat die kwal van een Daan Schuurmans haar destijds heeft verlaten voor Bracha van Doesburg, terwijl ze zouden gaan trouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Sally* schreef:
16-09-2020 15:44
Waarschijnlijk omdat die kwal van een Daan Schuurmans haar destijds heeft verlaten voor Bracha van Doesburg, terwijl ze zouden gaan trouwen.
Daan Schuurmans is idd een kwal, heeft iets arrogants
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
*Sally* schreef:
16-09-2020 15:44
Waarschijnlijk omdat die kwal van een Daan Schuurmans haar destijds heeft verlaten voor Bracha van Doesburg, terwijl ze zouden gaan trouwen.
Ja dat werd breed uitgemeten.
Daarna is ze nog 6 jaar samen geweest met Henry van Loon.
*Sally* schreef:
16-09-2020 15:44
Waarschijnlijk omdat die kwal van een Daan Schuurmans haar destijds heeft verlaten voor Bracha van Doesburg, terwijl ze zouden gaan trouwen.
Ja, dat vond ik toen ook erg voor haar. Die twee etaleerden hun relatie, huwelijk en kinderen ook breeduit. Lijkt me heel pijnlijk.

Daarna ook Henry van Loon die vrij snel na hun relatie met een ander had en met haar een baby maakte.

Het zat haar niet mee zeg maar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij Daan heb ik altijd het idee dat hij in superlatieven praat over vrouw, kinderen en collega’s omdat hij dat soort dingen graag over zichzelf hoort.
Henry lijkt me een oprechte jongen. Maar wellicht dat Jennifer gelukkiger is met iemand die niet in dat kleine wereldje rondloopt.

Influencer en ondernemer Nina Pierson is 17 weken in verwachting van haar derde kind. Ze heeft met haar man Job (samen runnen ze de saladebarren Sla) al twee dochters, Ella en Bodi. Ze maakt een podcast die
Mama’en heet. En schreef ook een boek met die titel. Beetje zweverig, moet je van houden, maar ik vond met name de podcast fijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tiana_76 schreef:
16-09-2020 21:39
Ja, dat vond ik toen ook erg voor haar. Die twee etaleerden hun relatie, huwelijk en kinderen ook breeduit. Lijkt me heel pijnlijk.

Daarna ook Henry van Loon die vrij snel na hun relatie met een ander had en met haar een baby maakte.

Het zat haar niet mee zeg maar.
Volgens mij heeft zij Henry gedumpt en niet andersom, heb ik wel eens in interviews gelezen. Zal nog steeds niet makkelijk zijn geweest, maar toch.
Wel apart, lijkt me, dat je dan min of meer tegelijk met je ex een kind krijgt.
Nothing happens for a reason
Tiana_76 schreef:
16-09-2020 21:39
Ja, dat vond ik toen ook erg voor haar. Die twee etaleerden hun relatie, huwelijk en kinderen ook breeduit. Lijkt me heel pijnlijk.

Daarna ook Henry van Loon die vrij snel na hun relatie met een ander had en met haar een baby maakte.

Het zat haar niet mee zeg maar.
Ze is langer zwanger dan de nieuwe vriendin van Henry, dus het zat haar toch nog wel mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sophiever schreef:
18-09-2020 23:27
Ze is langer zwanger dan de nieuwe vriendin van Henry, dus het zat haar toch nog wel mee.
Volgens mij niet hoor.
Nothing happens for a reason
Rouge__ schreef:
16-09-2020 15:58
Daan Schuurmans is idd een kwal, heeft iets arrogants

Ja. Net als Winston Gerstanowitz. Die is nog arroganter. Ik las laatst een interview met hem. Wat een arrogante kwal.
Alle reacties Link kopieren Quote
O ja, die roept bij mij precies hetzelfde op. Van die reservaatachtige types. Blablablaricum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jelka heeft haar zwangerschap in juni aangekondigd omdat de roddelbladen het bekend wilden maken en zij dat zelf wilde doen. Terwijl ze nog niet in de ‘veilige’ periode zat. Ik denk dat ze toen dus nog geen 12 weken zwanger was. Jennifer is nu 20 weken. Dus wie er eerder gaat bevallen, geen idee. Henry en Jennifer zij niet heel naar uit elkaar gegaan. En ze kregen allebei na ongeveer een half jaar een nieuwe relatie en gaan dus mooi gelijk op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :)
zandlopertje schreef:
19-09-2020 19:12
Jelka heeft haar zwangerschap in juni aangekondigd omdat de roddelbladen het bekend wilden maken en zij dat zelf wilde doen. Terwijl ze nog niet in de ‘veilige’ periode zat. Ik denk dat ze toen dus nog geen 12 weken zwanger was. Jennifer is nu 20 weken. Dus wie er eerder gaat bevallen, geen idee. Henry en Jennifer zij niet heel naar uit elkaar gegaan. En ze kregen allebei na ongeveer een half jaar een nieuwe relatie en gaan dus mooi gelijk op.
Hoe wisten die roddelbladen dat dan, als ze nog geen 12 weken zwanger was en dit eigenlijk nog niet bekend had willen maken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit zei ze gisteren in een interview met het AD:

Roddelbladen

Het Instagram-filmpje waarin zij en Henry van Loon hun baby aankondigden (zie onder), is inmiddels meer dan 260.000 keer gedeeld. Hilarische beelden, al was de aanleiding minder grappig. Jelka van Houten kreeg ineens telefoontjes. ,,Van roddelbladen. ‘Wij hebben vernomen dat je zwanger bent’. Ik snap heus wel hoe het werkt als je bekend bent. Maar dit vond ik ver gaan. Dat ik zo’n grote buik heb is puur omdat ik zwangerschapsdiabetes heb. Ik zat helemaal nog niet in een veilige fase. Ik ben 42, hè. Dan kan het ook nog misgaan. Maar hoe werkt dat dan bij mensen? Gaan wildvreemden dan die bladen bellen? Wie dan? Mensen op straat? Winkelmedewerkers? ‘Ik heb haar gezien’? Maar je hebt er ook geen zin in dat mensen je achtervolgen. Dus breng je het nieuws zelf maar.”
Triest..
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss-Pippilotta schreef:
20-09-2020 16:16
Hoe wisten die roddelbladen dat dan, als ze nog geen 12 weken zwanger was en dit eigenlijk nog niet bekend had willen maken?
Nah, ik vond het ook stom dat dat genderneutraal zo enorm opgeblazen werd.
Toen is ze er ook naar ingeluisd. Wat ik begreep was dat ze een persdag had en dat ze een roze en een blauwe romper kreeg aangeboden om uit te vissen wat het geslacht is. Zij probeerde zich er met een grapje vanaf te maken en toen zei lollig dat ze genderneutraal gingen opvoeden. Toen is dat heel serieus in een artikel naar buiten gebracht. :facepalm:

Daarna brak helemaal de pleuris uit, omdat veel mensen op social media zich ergeren aan dat genderneutraal.

Dat had dus m.i. best anders gekund vanuit de pers.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Model Gigi Hadid is bevallen van een dochter. Naam is nog niet bekend gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
zandlopertje schreef:
24-09-2020 07:48
Model Gigi Hadid is bevallen van een dochter. Naam is nog niet bekend gemaakt.
Ik gok op iets met Angel, want dat kwam de laatste tijd heel veel voorbij bij haar en familie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik lees net dat boerin Steffi in verwachting is.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Sally* schreef:
24-09-2020 10:32
Ik lees net dat boerin Steffi in verwachting is.
Aaaah, dat is echt super leuk :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach, wat leuk! Zo'n lieve meid vind ik dat.

:flirting:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven