Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dat rare forum werkt nog steeds niet echt optimaal... Geen smilly's, geen quotes, zo is het niet leuk natuurlijk...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Leuke naam.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
nou kijk geen bekende maar mijn Jack-ie-monster was ook een succes met halloween
Alle reacties Link kopieren
Is dat jouw zoontje, Dutchie? Wat een lief kereltje om te zien! En wat ziet 'ie er cool uit!
Alle reacties Link kopieren
ja ik woon nu 15 jaar in amerika en ben helemaal gek van halloween.. jack was vorig jaar meneer de uil.... niemand die hem hier kent maar was wel goed gelukt
Alle reacties Link kopieren
Ach wat een mooi ventje dutchie!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wow rood haar met blauwe ogen. Ik vind dat zo mooi. Wat een mooi ventje
Alle reacties Link kopieren
thanks.. ik denk dat we hem maar houden hij is best goed gelukt hahaha

maar weer terug naar waar het om gaat

lekker kort jurkje Kourtney



Mooi mannetje Dutchie!
Alle reacties Link kopieren
Dutchie: as usual!
Alle reacties Link kopieren
quote:mila81 schreef op 03 november 2014 @ 17:54:

Wow rood haar met blauwe ogen. Ik vind dat zo mooi. Wat een mooi ventjeInderdaad, wat een ontzettend mooi en lief snoetje
He dutchie, jouw zoontje had zo een broertje van mijn dochter kunnen zijn. Wat leuk, ik zie echt herkenning. <3
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi jochie Dutchie! Kan zo op de voorpagina!
Alle reacties Link kopieren
Mooi kindje van Jan Kooijman. Wel een suffe naam, Ava?! En dan ook nog op z'n plat Hollands.



Jouw kereltje mag er ook wezen Dutchie.
Barbie is weer zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heugelijk nieuws: Barbie is weer zwanger
Alle reacties Link kopieren
Mooi jong.
Alle reacties Link kopieren
http://www.nu.nl/achterkl ... nger-van-tweede-kind.html



4 tot 6 weken... die test is nog nat en het moet al wereldkundig gemaakt worden. Inclusief de echtelijke onenigheden over wel of niet een tweede.
Alle reacties Link kopieren
Nou zal de geboorte vast met een live verslag worden uitgezonden.

Of de miskraam. Want 4/6'weken zwanger is toch wel erg pril.
Re_ske : ik kan ook niet quoten. Maar een doe je zo : heart : en dan zonder de spaties tussen de : en het woord heart hetzelfde kan je doen met : cry : voor en : cheer2 : geeft deze Ook : love : heb je voor en : sarcastis (geen puntjes aan het eind) geeft

Ik ken die woordjes gewoon uit mijn hoofd haha!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Desperate Housewive! Ik wist dat alleen met deze. Ik word ook steeds uitgelogd terwijl ik gewoon ingelogd zou moeten blijven. Hopelijk wordt het nog opgelost.



Dutshie: wat een knap kind!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Wederom van RTL boulevard:



Kelly Rowland is bevallen van een zoontje. "We zijn heel trots en blij om te vertellen dat we voor het eerst papa en mama zijn geworden", laten Kelly en haar man Tim Witherspoon volgens People weten.



Het jongetje heet Titan Jewell Witherspoon. Hij is dinsdag geboren. "Iedereen is gezond en gelukkig", aldus Kelly en Tim in een verklaring.



Eerder was al bekend dat de zangeres in verwachting was van een jongetje. In juni hintte Kelly, die in mei trouwde, voor het eerst naar haar zwangerschap.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Haha DH: ik ken ze ook uit mijn hoofd. Niet allemaal, maar die jij laat zien wel. Handig.
Alle reacties Link kopieren
Robert Downey Jr en zijn vrouw hebben een dochter gekregen. De naam is nog niet bekend gemaakt. Ze hebben samen al een zoon, Exton Elias (2) en Robert heeft met iemand anders een 21-jarige zoon, Indio. Zou de naam iets met een A, een O of een U worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven