Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Yep … Avri Roel Downey joined the party @ 3:22 a.m. on November 4th … she’s 7 lbs even, spans 20 inches, and is accompanied by a variety of Susan’s traits that have seemingly overwritten my ‘junk DNA,” he writes.
Alle reacties Link kopieren
Kim is weer zwanger!

en nu zit ik heel hard te denken waar ik dat ook alweer heb gelezen....
Alle reacties Link kopieren
Kim is weer zwanger!

en nu zit ik heel hard te denken waar ik dat ook alweer heb gelezen....



http://www.telegraaf.nl/prive/23290290/ ... je___.html
Alle reacties Link kopieren
Nicolette Kluijver is bevallen van Jesse Joost en Ana-Sophia.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat een mopjes.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah, wat ontzettend lief ♥! Heftig hoor, een tweeling baren. Vind ik toch altijd bijzonder!
Grappig dat je (volgens mij dan) meteen ziet dat links het jongetje en rechts het meisje is.
Alle reacties Link kopieren
Dacht ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Hmm quoten lukt (nog?) niet, maar ze heten Jesse Joost en Ana-Sofia Isabella Mooie namen, alleen jammer dat je Anna niet gewoon zo schrijft. Ik vind de namen van het jongetje alleen niet zo heel erg bij het meisje passen. Ik vind Joost meer oerhollands (wel leuk) en Ana-Sophia Isabella nogal klassiek.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
O en oudste dochter heet Floortje Isabella. Tweeling is dus vernoemd naar zus en vader Joost.

Worden de roepnamen zeker Jesse en Ana-Sophia.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
sofia dus (met f)
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat links het jongetje is
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik zat goed met het vermoeden dat de naam van RDJ's kind met een nog ongebruikte klinker zou beginnen.



De naam van Nicolette Kluijvers dochter klinkt een beetje Spaans-achtig, en Jesse Joost juist weer Hollands. Jesse wordt, neem ik aan, uitgesproken zoals je het schrijft, dus op z'n Hollands en niet als Djessie?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het niet! Begrijp ook niet dat Julian in Nederland vaak wordt uitgesproken als Djoeliun. Bij Linda de Mol en Renate Verbaan hun zoons bijvoorbeeld.



Die jongste van Nicolette moet haar hele leven uitleggen dat ze dat je Anna met één N schrijft en Sophia met een F.
Alle reacties Link kopieren
Zoon naar vader vernoemen vind ik niet raar. Tweede dochter naar oudste dochter eigenlijk wel... Dan heb je in mijn beleving toch twee kinderen die "hetzelfde " heten. Ik ken ook wel iemand die haar tweede zoon dezelfde naam heeft gegeven als de eerste zoon, maar de eerste zoon is overleden. Dus dan vind ik het weer anders.



Ik vind de spelling van Ana- sofia ook niet zo. Bij Ana moet ik denken aan pro-ana... Jesse vind ik een leuke naam. De namen van beide dochters vind ik een beetje te kak, maar dat is persoonlijk natuurlijk.



Wel een hele lieve foto.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Misschien is oudste dochter ook wel weer vernoemd naar iemand anders die Isabella heet. Oma ofzo.
Mooi nieuws voor Nicolette & man! Lieve foto en wel leuk namen ook Een tweeling lijkt mij wel heftig, maar ook wel heel gaaf aan de andere kant. Ik hoop dat ze goed uit de bevalling is gekomen/komt.
quote:a_nick_is_crini schreef op 05 november 2014 @ 21:37:

Hmm quoten lukt (nog?) niet, maar ze heten Jesse Joost en Ana-Sofia Isabella Mooie namen, alleen jammer dat je Anna niet gewoon zo schrijft. Ik vind de namen van het jongetje alleen niet zo heel erg bij het meisje passen. Ik vind Joost meer oerhollands (wel leuk) en Ana-Sophia Isabella nogal klassiek.



Inderdaad. Gewoon Jesse en Anna was mooier geweest.



Arme North moet weer langs de flitsende paparazzi en ergens heen vliegen.

Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:a_nick_is_crini schreef op 05 november 2014 @ 21:37:

Hmm quoten lukt (nog?) niet, maar ze heten Jesse Joost en Ana-Sofia Isabella Mooie namen, alleen jammer dat je Anna niet gewoon zo schrijft. Ik vind de namen van het jongetje alleen niet zo heel erg bij het meisje passen. Ik vind Joost meer oerhollands (wel leuk) en Ana-Sophia Isabella nogal klassiek.



Ach, tweelingnamen als Paul en Pauline of Patrick en Patricia vind ik nog veel erger.



(hey, ik kan weer quoten!! )
Lief ook, Baby 1...!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie kindjes van Nicolette. Lijkt me ook een hele leuke vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:evygreat schreef op 06 november 2014 @ 18:06:

[afbeelding]Wat een schatjes.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven