Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden heb je ontmoet?

21-07-2013 01:05 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon ordinair nieuwsgierig eigenlijk . Welke beroemdheden/bekende personen heb je ontmoet en vooral....hoe waren ze? Ik zal dan ook meteen aftrappen, ik vergeet er vast een paar maar dan post ik later nog wel eens. Oh en 'for the record' , nee ik ben geen handtekeningenjager of creepy stalker ; )



André van Duin - schat van een man. Heel rustig en vriendelijk. Wat een lieverd.



René Mioch - heel grappig. Had ik eigenlijk niet verwacht.



Ruben Nicolai - het enige wat ik dacht was 'tjezus wat is ie lang. En dun. En lang.' Maar heel sexy



Simone Kleinsma - stond ineens naast me te kettingroken . Had ik niet verwacht van een zangeres overigens. Maar ze was heel gezellig.



Nigella Lawson - prachtig. Zo'n mooie vrouw.



Gloria Estefan - klein! Heel Hollywood dun en heel veel make up. Verder kan ik er niet veel over zeggen, het was ook een vrij korte ontmoeting.



En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik had het geluk dat ik 4 jaar geleden zelf op Pinkpop mocht spelen, en ben daar heel veel bekende artiesten tegengekomen. Waaronder Bruce Springsteen! Dat was wel gaaf. Hij was ook erg sympathiek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleurtje39 schreef op 29 juli 2013 @ 13:15:



Udo Jurgens; diverse malen mee gesproken en gezoend, ha, ha...





Is er al een topic "Met welke beroemdheid ben je naar bed geweest?"

quote:zomerfreak schreef op 30 juli 2013 @ 19:39:

Ik had het geluk dat ik 4 jaar geleden zelf op Pinkpop mocht spelen, en ben daar heel veel bekende artiesten tegengekomen. Waaronder Bruce Springsteen! Dat was wel gaaf. Hij was ook erg sympathiek.En nou word ik jaloers!
Alle reacties Link kopieren
Ja weet je, ik had zelf niet echt "iets" met Bruce.

Ik verbaasde me wat over de hysterie eromheen. Maar na die ontmoeting heb ik dus uiteraard ook zijn optreden gezien.



Nu baal ik wel dat het eigenlijk niet echt tot me doordrong wie ik voor me had..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk vooral mensen die in bands zitten ontmoet (metalbands). Zijn er zoveel geweest, die kan ik niet eens meer tellen. En ik denk dat de meeste namen jullie ook niks zeggen.

Maar voor de meeste mensen geldt: toffe gasten, heel down to earth, ondanks hun successen.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
quote:NotTheMama schreef op 27 juli 2013 @ 21:37:

Een avond lang lastig gevallen door een b-ner die mij wel heel leuk vond en ik hem heel vervelend. Kwam niet van hem af:-p

Was dat toevallig H Kraaij jr? Die staat er om bekend, en ik heb het zelf ook eens mee mogen maken. Hij stuurt in eerste instantie zijn "manager" op de meisjes af, zodat hij zelf geen blauwtje hoeft te lopen. Zo sneu!
En opeens schiet Snoop Doggy Dog (schrijf ik dat goed?) me te binnen. Hij was met zijn entourage in hetzelfde hotel als waar ik op dat moment zat te vergaderen. Hij was zelf erg vriendelijk (en een beetje stoned). Maar vooral zijn oom maakte indruk op me, dat was echt zo'n aardige man! Heb ik heel leuk mee zitten kletsen. Ik werd ook nog uitgenodigd voor het concert, maar helaas, ik had al andere plannen.
Alle reacties Link kopieren
Om toch maar een kleine impressie te geven:

- Volbeat (voordat ze mega groot werden), was ergens in 2007

- Misfits/Jerry Only

- Papa Roach (ben ik al een keer of 4 VIP geweest bij hun shows en backstage enzo. Leuke en relaxte mensen!)

- Ill Nino (back in the day, ergens in 2003 dacht ik)



Verder nog een heeeeeeele rits ''onbekendere'' bands. Nou ja, wel bekend in the scene, maar niet hier op het Viva forum vrees ik

Maargoed, het zijn net mensen, die ''beroemdheden''. Niet echt heel speciaal ofzo.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Julie Andrews. Wat een mooie vrouw is dat toch. Zo bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren in de bioscoop Raemon Sluiter en Fatima-met-de-achternaam-die-ik-vergeten-ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:zomerfreak schreef op 30 juli 2013 @ 22:44:

Ja weet je, ik had zelf niet echt "iets" met Bruce.

Ik verbaasde me wat over de hysterie eromheen. Maar na die ontmoeting heb ik dus uiteraard ook zijn optreden gezien.



Nu baal ik wel dat het eigenlijk niet echt tot me doordrong wie ik voor me had..Ten tijde van zijn eerste concert in de Kuip liep hij "in het wild" door Rotterdam centrum, een beetje etalages te kijken, o.a. bij (luxe)huishoudelijke artikelenzaak Jungerhans, waar ik op dat moment aan het afrekenen was. Hij werd helemaal niet herkend, viel niet op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Robin4ever schreef op 30 juli 2013 @ 18:45:

[...]





Fleurtje39,is al jaren geleden hoor en verhaal eromheen is spannender dan de ontmoeting Ik was 14 jaar en destijds met m'n ouders in een hotel aan het eten.De serveerster die ons hielp,vertelde dat de Roling Stones op toernee waren en in dat hotel logeerden.En ze zaten op dat moment in een speciaal voor hen afgehuurd deel van hotel te dineren.Ik ben erheen gelopen,maar door security natuurlijk tegengehouden.Via andere ingang kwam ik toch in die lounge,die echter leeg leek.Liep erdoorheen en sloeg een bocht om.En liep plotseling recht tegen een grote tafel aan,waar Mick,Bill en Charlie met z'n drieen (Keith niet erbij dus) aan een enorm uitgebreid diner zaten.Ik stond te trillen op m'n benen,maar had nog wel de tegenwoordigheid van geest om aan een ober een stuk papier te vragen,en liep ermee naar Mick.In m'n beste Engels vroeg ik om z''n signature".Hij was erg aardig,antwoordde meteen met "yes ofcourse".Hij stopte met eten,pakte ergens een pen vandaan.probeerde die nog uit om zeker te weten dat ie het deed .En schreef "Love Mick Jagger" op. Bill en Charlie keken relaxed mee,maar zeiden verder niets.Maar glimlachten wel vriendelijk naar me.Ik was net op tijd want voelde meteen een grote hand in m'n nek.Security had me gezien,en duwden me met stevige,vriendelijke hand de zaal weer uit.Maar ik had ze gezien/gesproken en m'n handtekening!

Heb hem nog steeds trouwens,leuk aandenken



Zo, jij durft!

Ik durf nog geeneens een foto te maken van een BN-er.
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77emma schreef op 31 juli 2013 @ 18:01:

[...]





Zo, jij durft!

Ik durf nog geeneens een foto te maken van een BN-er.Thnx Emma77,maar zo dapper was ik niet hoor.Stierf zo ongeveer 1000 doden en ik stond van de spanning te trillen op m'n benen.Maar ik besefte ook dat dit een eenmalige kans was.En de beloning kwam naderhand.Want met 14 jaar op school aankomen met de handtekening van Mick Jagger.Tsja,daar scoor je wel punten mee
Hey Lord,don't ask me questions
Vind het wel aso om iemand daarvoor te storen onder het eten. Of het nou Mick Jagger is of niet. Zo iemand is ook maar een mens. Omdat hij heel bekend is is het niet ineens een vrijbrief om maar alles te kunnen doen.
quote:apestaartje30 schreef op 25 juli 2013 @ 23:39:

Oh, en Ot uit Fort Alfa (Mads Wittermans) in de trein toen Fort Alfa nog op tv kwam. Hij zei dat hij het heel leuk vond.dat iemand hem herkende.O dat is echt een hele aardige jongen. Ik heb destijds gefigureerd voor Fort Alfa (ben ook nog zeker 1 seconde op tv geweest haha). Na afloop heb ik een hele tijd met hem staan kletsen. Hij nodigde me uit om naar zijn band te komen kijken maar helaas kon ik toen niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 02 augustus 2013 @ 17:46:

Vind het wel aso om iemand daarvoor te storen onder het eten. Of het nou Mick Jagger is of niet. Zo iemand is ook maar een mens. Omdat hij heel bekend is is het niet ineens een vrijbrief om maar alles te kunnen doen.Ben je een beetje jaloers? Ik vind het wel stoer voor een meisje van 14 jaar..
quote:raccoon schreef op 02 augustus 2013 @ 18:26:

[...]





Ben je een beetje jaloers? Ik vind het wel stoer voor een meisje van 14 jaar..

Nee hoor, ik heb niks met Mick Jagger



Ik zou een beroemdheid gewoon echt nooit storen onder het eten.
Emille Ratelband hoorde zijn stem al en wist niet hoe snel ik achter een bosje moest duiken
toch een beetje privé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met weinig beroemdheden gepraat, maar ben er wel wat tegengekomen.



Kluun, kort mee gepraat

Patrick Kluivert, mee op de foto geweest

Ronald Koeman, mee gepraat in Londen Heathrow

Jan Douwe Kroeske, gegroet.

Bas Muis, bij Alpe d'Huzes, gefeliciteerd met zijn prestatie. Mooie jongen trouwens.

Mick Hucknall van Simply Red, handtekening van gekregen.



Verder tegengekomen, Jack van Gelder, Johan Neeskens, Bas Westerweel en Babette van Veen in gelukkiger tijden, Simone Kleinsma, Ad Visser, Jan Vayne en diverse wielrenners bij de Ronde van Boxmeer.



Verder ook wel concerten en optredens gezien, maar dat is niet echt iemand tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ooit in een kledingwinkel in Haarlem geholpen door Dieuwertje Blok, die werkte daar(?). In eerste instantie dacht ik, waar ken ik haar toch van? Duurde even voor het tot me doordrong dat het Dieuwertje was. Gewoon een aardige professionele verkoopster, ze heeft me prima geholpen
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 21 juli 2013 @ 16:57:

Oh, ik zie Rob de tuinman in een lijstje....doet me eraan denken dat Dennis (weet zijn achternaam niet meer, maar hij was ook zo'n klusser in een of ander programma) hier in de buurt woont. Maar ik heb hem nooit gesproken, dus kan er niks zinnigs over zeggen. Nuttig he?



deze dus. Dennis Mulder.

[afbeelding]Dan weet ik in welke plaats en wijk jij woont Starshine Daar woont m'n broer ook
Als je het maar voor je houdt .

Ach, ik heb de laatste tijd veel herkenbare dingen gedeeld op het forum. Iemand die me kent, zou me makkelijk herkennen.
Rene froger, ooit nog bij countdown met Simone van Walraven. Pffff ik word oud. Ik vond hem toen niet aardig, maar is natuurlijk maar een moment opname.



Koningin Beatrix in het voorbij gaan in een auto :-) en eens mee in het theater gezeten. Ze scheen er te zijn :-)

Maxima, was eens bij ons op het schoolplein. Kwam heel vriendelijk over, heel lief voor kinderen.



Kevin Costner, in Las Vegas bij de opening van een hotel. Iedereen stond te wachten en wij liepen langs. Geen idee wat er was. Dus ook staan kijken en hij liep zo langs, in het wild en bleef voor me staan, aaaaaaaah. Nog onder de indruk :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 03 augustus 2013 @ 12:36:

Als je het maar voor je houdt .

Ach, ik heb de laatste tijd veel herkenbare dingen gedeeld op het forum. Iemand die me kent, zou me makkelijk herkennen.Ik zeg niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven