Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Pumps_italiaans schreef:
15-09-2018 00:22
Stukje Bridget Jones 2 gezien. Ik dacht dat het de film over haar met baby was.
Maar die komt a.s. maandag op NET5.
Geweldige film! Maar mr. Darcy (Clin Firth) was voor meer dan 60% van de Engelse vrouwen de ideale man.
Nu werd ik een beetje verdrietig. Hij wekte de indruk dat een botox beurt zijn glimlach lam had gelegd.
Alle reacties Link kopieren
Last Vegas gisteravond nog gekeken: ik kan er geen genoeg van krijgen, topfilm!
conversation = awareness
I don't feel at home in this world anymore op Netflix. Gaat over een sombere wat passieve verpleegster waarbij wordt ingebroken in haar huis en nadat de politie haar er een beetje mee laat zitten besluit ze het heft in eigen handen te nemen. Samen met haar zonderlinge buurman, bewapend met werpsterren en stokken, gaan ze op oorlogspad, op hun manier.

In het begin vond ik de film komisch en qua genre Happy go lucky - achtig maar op een gegeven moment slaat de film om en wordt het verhaal zelfs duister en erg spannend.

Vreemde film maar ik heb me er goed mee vermaakt! :D
Alle reacties Link kopieren
Zojuist op tv Warcraft en daarna Kill Bill 2.
Onlangs "Prisoners" gezien op tv. Kende de hele film niet. Hoofdrollen Jake Gyllenhaal en Hugh Jackman. Gaat over twee buurvriendinnetjes die worden vermist. Als een verdachte wordt opgepakt en deze weer wordt vrijgelaten besluit de vader van een vd 2 het heft in eigen handen te nemen... Nogal een beklemmende film met enigzins verrassend eind!
Beide hoofdrollen goed geacteerd... Goed ge-edit ook. Als het script naar een voorspelbaar moment leidde werd dat verder niet in beeld gebracht...
Bliijft nogal hangen daar de boze vaderrol ondanks redelijk zieke passages en een grove vergissing, toch ergens te rechtvaardigen lijkt...
The Children's Act,

Ik vind Emma Thompson geweldig dus dat was genieten maar het verhaal liep anders dan ik had verwacht en ik kon er niet zoveel mee. Ik mis denk ik de boodschap...
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
05-09-2018 09:31
Blackkklansman,

Nieuwe film van Spike Lee, winnaar Grand Prix in Cannes. Leuk humorvol verhaal maar met hele sterke boodschap, zeker op het einde.
Net terug van deze film. Vond hem erg goed! En pffh, het einde van de film....
Alle reacties Link kopieren
Warcraft.. begreep er niet veel van en het einde viel vies tegen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nappily Ever After super goeie film echt een must watch alle vrouwen met krullen/kroeshaar

Peppermint goeie film Jennifer Garder als wrakende engel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Hellraiser ... Hij blijft goed :worship:
The last witchhunter met het vriendinnetje van zoon Snow (the black craw) in een belangrijke rol. Cast is voor zulke films toch wel belangrijk om boeiend te zijn.
De XXX vind ik niet zo. Goede visagisten vond ik. Ik geloof dat er ook een rol was voor eentje uit de Lord of te rings.

Ja, Ygritte uit Game of the Thrones en ze zat ook in Down Town Abbey. Dat wist ik niet. Goede actrice die dus verschillende genres kan doen.
Alle reacties Link kopieren
The happy pince. Is het wat?
Film Oscar wilde.
Alle reacties Link kopieren
Coco op Netflix.

Mwah. Het is wel Disney/Pixar dus het ziet er mooi uit en zo, maar het verhaal kon me maar weinig boeien. Voorspelbaar ook.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Misskatie schreef:
29-09-2018 17:27
The happy pince. Is het wat?
Film Oscar wilde.
Ik vond hem erg tegenvallen. Het gaat vooral om Rupert Everett (het is zijn project) die erg graag Oscar Wilde wilde spelen.
Er zit geen echte verhaallijn in, al probeert hij het aan het eind wel recht te breien. Het script en/of editing zijn gewoon niet heel sterk; daar had hij wel wat hulp bij kunnen gebruiken.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Logan Lucky, degelijke en grappige schelmenfilm.
Alle reacties Link kopieren
A simple favour

Apart maar goed.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dg3015, dank je. Het lijkt me nl ook niet zo, vermoeden had ik al.

Ik zie ook alleen maar trailers van deze film (Happy prince )
Zonder Ned ondertiteling

Weet iemand of ik de trailer met Ned kan zien , ik begrijp die trailer niet echt.?
Alle reacties Link kopieren
Misskatie schreef:
29-09-2018 22:46
Dg3015, dank je. Het lijkt me nl ook niet zo, vermoeden had ik al.

Ik zie ook alleen maar trailers van deze film (Happy prince )
Zonder Ned ondertiteling

Weet iemand of ik de trailer met Ned kan zien , ik begrijp die trailer niet echt.?
https://www.youtube.com/watch?v=C3f5duekouw
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dank je.
Alle reacties Link kopieren
To the bone. Een indrukwekkende en goede film over een meisje met anorexia.
Alle reacties Link kopieren
Peppermint: onderhoudende film van begin tot eind.
Alle reacties Link kopieren
Kidnap met Halle Berry. Ik vond hem op zich wel goed, maar op een gegeven moment erg langdradig en hysterisch.
Alle reacties Link kopieren
Idiocracy (op Netflix gekeken)

Maffe film over een man en vrouw die voor een experiment eigenlijk 1 jaar slapend in een capsule zouden moeten doorbrengen, maar daar pas na 500 jaar uitkomen. De mensheid is in de tussentijd nogal gedegenereerd, het gemiddelde IQ is erg laag en de maatschappij draait niet meer zo lekker. De 2 van het experiment worden superslim gevonden en mogen daarom alle problemen oplossen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Zo.
Wordt weer eens tijd voor een filmmarathon!
Heerlijk lang weekend voor de boeg. Morgen ook vrij. :cheer2:
Iemand nog aanraders?
Thriller of drama, liefst.
A Star is born.

Prachtige film met geweldige muziek. Bradley Cooper kan zingen en Lady Gaga kan acteren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven