Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
rastan schreef:
03-02-2019 09:17
Green Book. Mooie film. Wat een acteur die Mortensen, echt heel geloofwaardig zoals die in een volkomen ander personage verandert.
Staat op mijn lijstje!
Forrest Gump. Blijft een mooie film.
Mamma Mia en dan de tweede. Ik had niet meteen door dat het meer het verhaal vooraf en een terugblik was.
Ik had een vervolg in de tijd gedacht. Voor de liefhebber van ABBA wel leuk.
Niet echt bijzonder.
Can You Ever Forgive Me?

Leuk om Melissa McCarthy een keer in een serieuze rol te zien. Dat doet ze heel aardig. Ik geloof dat ze zelfs genomineerd is voor een Oscar.

Afbeelding

Het verhaal heeft verder niet zo veel om het lijf. Een waargebeurd verhaal over een mislukte schrijfster die memorabilia gaat vervalsen om aan geld te komen.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
31-01-2019 02:21
Jeroen Krabbé en Daphne Dekkers waren enkele van de velen.
Daphne Deckers? Die ken ik niet van een andere filmrol dan de 10 seconden die ze in de minst goede James Bondfilm in beeld kwam met 1 regel tekst.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ja? https://www.youtube.com/watch?v=o23JD7KrLzk
Ik heb haar in herinnering op skates en Amsterdam nadat ze uit het bed van James komt. Maar dan zal dat wel een andere film zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=384I4Eh4VZ0

Het maakt me niks uit hoor. Dat ze in de Playboy stond. Dat wist ik niet.
Die James Bond herkende ik haar wel Er zijn dus meerdere scenes met haar.

In welke film was ze dan wel te zien op skates? :blond:
Laat maar, want de dames vinden het niet leuk dat ze er in zat.
Playboy... Was dat de Nederlandse?

Ze was dank zij James Bond wel even bekender dan haar husband.
Ze ziet er mooi uit in die film.

Ik heb
DEJA VU gezien. Aparte film. Ik had die al eerder gezien, maar verhaal vergeten.
Zonder deze twee mooie acteurs geen bijzondere film.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
08-02-2019 12:47
Daphne Deckers? Die ken ik niet van een andere filmrol dan de 10 seconden die ze in de minst goede James Bondfilm in beeld kwam met 1 regel tekst.
Ze zat ook in All Stars, als de vriendin/vrouw van Antonie Kamerlings vader.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Lego 2

Ben in slaap gevallen
Mooi genaakt, maar weinig grappig
Vond mijn zoon van 10 ook.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dunkirk. Had er eigenlijk meer van verwacht.
Book club. Mwah.
Hunter Killer
Duikbootfilm met Gerard Butler. Viel me niet eens tegen, ik vond het nog best spannend.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond naar Greenbook geweest, Waargebeurd verhaal over de hechte vriendschap tussen twee tegengestelde persoonlijkheden.

Ik vond het een boeiende film. De twee hoofdrolspelers geven aan mooie invulling aan hun rollen. Van te voren had ik verwacht dat hij "zwaarder" zou zijn, maar miste het niet hoor. Prima film.
Kijken jullie ook zo uit naar deze film? :hihi:

Afbeelding
Alles met SF er in en animatie is leuk.
Maar Avator is van de 3e plaats verstoten door Bohemian Rapsody.

Ik heb meerdere documentaires gezien over Freddy Mercury.
Ik heb die Engelsen (Britten) altijd wel heerlijk gevonden om naar te luisteren.
Ze zouden Alice Cooper ook wel kunnen doen.
Die ging vaak golfen met eentje van de Stones of met David Bowie of zo.
Erg leuke films kunnen ze nog maken over hoe het in de jaren 70 van de vorige eeuw was. Heerlijk om te horen hoe een image geheim kom blijven.
Die man was zo'n apart figuur net als Queen. Marie Antoinette en niet Elizabeth.
Geweldig als je al die clips nog eens terug kijkt. EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=GkA_CSZqU0o
Queen - Killerqueen

Ik heb the Hobbit opnieuw zitten kijken, maar dat is een lange zit en moet ik echt splitsen in meer delen dan de drie die er nu zijn. Zou wat mij betreft een serie in 10 delen kunnen zijn.

Maar The game of thrones zou ook in een verfilming komen.
Het is van origine een stripverhaal reeks.
Pumps_italiaans schreef:
14-02-2019 03:01
Maar The game of thrones zou ook in een verfilming komen.
Het is van origine een stripverhaal reeks.

Tuurlijk joh. Zes hele dikke stripverhalen.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-02-2019 08:47
Tuurlijk joh. Zes hele dikke stripverhalen.

Afbeelding
Leest zo lekker weg op de plee :proud:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
14-02-2019 11:29
Leest zo lekker weg op de plee :proud:

Behalve dan die scène met de kruisboog. Dat kwam me even te dichtbij.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-02-2019 11:46
Behalve dan die scène met de kruisboog. Dat kwam me even te dichtbij.
Snap ik :there:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kwebbeltje91 schreef:
03-02-2019 13:43
Forrest Gump. Blijft een mooie film.
Zeker!! Ik denk minimaal 3x gezien. Je gelooft alles gewoon dus zeer goed geacteerd.
Bohemian Rhapsody pas gezien in de bios. Ben niet zo Queen fan maar vond het een hele goede film van begin tot het einde!
Beeldend denken is een vak apart.
Beeldig is mooi, maar verbeelding is iets te hoog gegrepen.


Gelukkig dat er ook eentje is die gewoon weer on topic gaat.
https://www.youtube.com/watch?v=Qq4j1LtCdww
https://www.youtube.com/watch?v=mBqiC5ox8Bw
Vergelijk dit met de kleding van Freddy Mercury.
Alice Cooper kwam een beetje vast te zitten in het gevang, maar voor een film wel een spannend onderdeel. Slang kon ik niet vinden op youtube.

O jee, Mick Jagger... die is ook interessant. Doet het nog steeds, maar heeft een of andere studie met economie gedaan. Is geen domme jongen en leeft nog steeds.
Die is zo'n beetje met alle opzienbarende artiesten uit de vorige eeuw te zien geweest.
David Bowie vond ik stom om te zien, maar de muziek zelf vond ik formidabel uit de jaren 70.
Voorlopig even met series dan maar.
Kan ook nergens reageren ...
Maar het geeft de leeftijd van een aantal hier.

The savage voor een deel gezien.
Alle reacties Link kopieren
the fist fight.. wat een klote film ergerde me dood aan de rol van Charlie Day
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
The Great Wall net gezien, prachtige film met Matt Damon. Mooie kostuums ook.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Glass, met Bruce Willis, Samuel L. Jackson en James McAvoy.
We wilden nog een filmpje pakken maar er draaide niks interessants en dus deze gekozen. Is een vervolg op zowel Unbreakable als Split. De eerste heb ik wel gezien, de 2e niet.

Ik ben niet van de superhelden/ villain verhalen en vond het verhaal dus ook niet noemenswaardig. Wel geweldig goed acteerwerk van James McAvoy. Enorm goed en knap gedaan.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
08-02-2019 10:14
Can You Ever Forgive Me?

Leuk om Melissa McCarthy een keer in een serieuze rol te zien. Dat doet ze heel aardig. Ik geloof dat ze zelfs genomineerd is voor een Oscar.

Afbeelding

Het verhaal heeft verder niet zo veel om het lijf. Een waargebeurd verhaal over een mislukte schrijfster die memorabilia gaat vervalsen om aan geld te komen.
Ik ben gisteravond naar deze film geweest. Wist van tevoren niet zo goed wat ik er van moest verwachten, maar ben enthousiast. Melissa McCarthy geeft op een mooie manier inhoud aan haar rol (uitziend als een grijze muis die goed met scheldwoorden overweg kan, onmachtig om sociale contacten aan te gaan) en de mannelijke hoofdrol (naam van de Britse acteur even kwijt) doet dit ook. Ik heb genoten.
Alle reacties Link kopieren
Heftige film “ I know my first name is Steven” oudje uit 1989 op SBS 9. Morgen deel 2, gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Erg heftig zie MovieMeter voor meer info. Deed me wel denken aan een andere film maar kom er niet zo snel op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven