Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Net Quiz met Barry Atsma en Pierre Bokma gekeken. Ik vond het voor een Nederlandse film niet slecht. Alleen die nep-Italiaanse restaurant eigenaar... Tjonge, is er in heel Nederland geen acteur van Italiaanse afkomst te vinden.



Barry Atsma is erg easy on the eye, hij was me nog niet eerder opgevallen...
Alle reacties Link kopieren
Mommy.

Beetje anders en minder heftig dan ik verwacht had. Geweldig geacteerd, dat wel. En wat een taaltje, dat Canadees-Frans! (spreken ze allemaal zo of had het gezin een vet tokkie-accent?)

Lets talk about Kevin heeft een soortgelijk thema en die film raakte me meer.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 29 december 2014 @ 00:34:



Barry Atsma is erg easy on the eye, hij was me nog niet eerder opgevallen...



Echt niet ??! Hij speelt de hoofdrol in zo'n beetje elke Nederlandse film.



Hij heeft een mooie website daar staat alles op wat hij tot nu toe heeft gedaan in theater en film en op tv.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'Alles is familie' op tv gezien met kerst. Vond 'm leuker dan 'Alles is liefde'. Iets cynischer en niet zo'n verplicht alles-komt-goed-met-iedereen-einde.
Alle reacties Link kopieren
Gooische vrouwen 2.

Leuke film en wat is Linda de mol toch een leuk mens, en de rest van de cast ook.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
O nee, ik heb gisteren bijna gehuild bij een stukje jeugdsentiment.

Als je begrijpt wat ik bedoel.

De bommel film met de zwelbast.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 29 december 2014 @ 12:00:

O nee, ik heb gisteren bijna gehuild bij een stukje jeugdsentiment.

Als je begrijpt wat ik bedoel.

De bommel film met de zwelbast. Zwelgje! Oh die zou ik ook nog wel eens willen zien!
Mandela: long walk to freedom.



Het zoveelste bewijs dat het onmogelijk is een goed verhaal te vertellen dat een periode van pakweg 30 jaar beslaat, in een politiek extreem ingewikkelde situatie, met vrijwel exclusieve focus op één persoon.



Oppervlakkig, historisch onjuist en onvolledig, en algeheel verspilling van tijd en geld.
Ik vond juist Alles is liefde leuker. Daar zaten meer verhalen in.Maar dat soort films moet het echt van de cast hebben. Hetzelfde heb ik met Britse films en series. The Full Monty, The life of Brian en The holy Grale (minimaal budget en volslagen krankzinnig.) ET kwam met Kerst ook weer langs.

Alle re-makes van die klassiekers kijk ik meestal met plezier.



Ik ben wel The game of thrones aan het kijken. (HBO on demand)

Het gaat erg traag, maar is een prima manier om je in te leven in de karakters. En op mooie locaties gefilmd.

Maar ik ben nog maar bij afl. 4 van seizoen 1.
De nieuwe hobbit film. Ik vond hem erg leuk.



En ik heb gisteravond ook de quiz zitten kijken, vond het wel goed bedacht alleen het einde tja dat viel wat tegen vond ik.
Ik heb dit weekend 2 films gezien:



The Den, horrorfilm. Was found footage, hou ik normaal gesproken niet echt van maar deze was niet slecht. Gaat over een meisje die voor haar afstudeeropdracht mensen volgt in een chatgroep en dan gegeven moment een moord ziet op een meisje via de webcam. Geen hele enge film maar wel leuk.



Verder Gone Girl gekeken. Erg goede en spannende film!
Kruimeltje via zappbios @nostalgie, ondanks dat Ruud Veltkamp "groot" is geworden...blijft

hij voor mij toch altijd kruimeltje.
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 29 december 2014 @ 11:18:

[...]





Echt niet ??! Hij speelt de hoofdrol in zo'n beetje elke Nederlandse film.



Hij heeft een mooie website daar staat alles op wat hij tot nu toe heeft gedaan in theater en film en op tv.Ik kijk nooit Nederlandse films... Heb dus wel wat gemist 😬
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond naar Exodus: Gods and Kings geweest. Vond het een prachtige film.

Mooi gefilmd, vooral de beelden van oud-Egypte (een hobby van mij). Een ontroerend verhaal, ook als je niet gelovig bent.
In Bruges.



De film had goede recensies maar ik vond de film niet spannend, niet grappig, niet ontroerend, en vooral niet leuk.
Gisteren, Some Like It Hot.



Al een oudje, maar hij blijft leuk!
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond New Year's Eve. Typische mozaïek romcom. Ik vind deze best leuk, beter dan Valentine's Day in ieder geval. (Het leukste stukje vind ik eigenlijk het dansen van Zac Efron bij de aftiteling :

https://www.youtube.com/watch?v=AFSdl6zMPaU )
Alle reacties Link kopieren
Predestiation met Ethan Hawke.

Verrassend had nl een of andere saaie aktiefilm verwacht en dit was iets totaal anders.
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond via popcorntime: Hungergames deel 2.

Ik vond het einde nogal abrupt, zal wel verder gaan in deel 3.

Verder vond ik deel 1 heel verrassend en deel 2 meer van hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Twee 'fotografische' films gezien. Salt of the earth, over leven en werk van een braziliaanse fotograaf die het geloof in de mens en de toekomst verloor na reportages in de sahel, bosnie en Rwanda - maar dat weer wist terug te winnen. Bomvol prachtige fotografie en een inspirerend verhaal.

Of horses and men. Als je alleen mooie plaatjes van ijsland en paarden verwacht schrik je wel even. Bij vlagen gruwelijke en absurdistische film. Wel eentje die je bijblijft.
.
Sneeuwwitje en de 7 kleine mensen, verrassend leuk.



Verder net de lion king gekeken (was lang geleden, was leuk hem weer te zien) en Tangled (rapunzel, disney film) en die vond ik ook al leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hungergames deel 2. Vond 'm tegenvallen vergeleken met het boek.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, IBI, sneeuwwitje vond ik ook geweldig leuk!
Heeft iemand hier de Conjuring gezien?

Ik heb de dvd hier liggen en ik vind 'm nu al eng want iedere dag ligt de dvd op een andere plek dan waar ik m had neergelegd.
Gezien de Conjuring & zeker eng.. ik vond hem super!



Iemand Martyrs gezien? Die was té heftig wat mij betreft..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven