Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Brimstone.



In één woord masterpiece.
Alle reacties Link kopieren
Manchester by the sea. Mooi maar toch had ik er meer van verwacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 11 maart 2017 @ 23:21:

Manchester by the sea. Mooi maar toch had ik er meer van verwacht.Ben ik het met je mee eens.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
50 shades darker. Lange, saaie film. Zonde van mijn tijd, wel even lekker kunnen dutten
Alle reacties Link kopieren
The Handmaiden,



Koreaans kostuumdrama (op Britse leest), boekverfilming van Fingersmith van Sarah Waters.

Ik vond hem heel goed, geweldig verhaal met een wending die ik niet aan zag komen, heel mooi gefilmd met prachtige actrices, Britse kostuums en een soort geisha tenues. Wel erg pikant en soft lesbisch erotisch.
Alle reacties Link kopieren
Hidden Figures. Mooie film, bijzonder om dat tijdsbeeld te zien.
Split met James McAvoy. Hij speelt daarin een man met 23 verschillende persoonlijkheden en een van die persoonlijkheden kidnapt drie meisjes. Ik vond het een goede film met uitstekende rollen van de hele cast.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 13 maart 2017 @ 22:35:

Split met James McAvoy. Hij speelt daarin een man met 23 verschillende persoonlijkheden en een van die persoonlijkheden kidnapt drie meisjes. Ik vond het een goede film met een uitstekende rollen van de hele cast.Leuk, die staat op mijn lijstje.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 13 maart 2017 @ 22:35:

Split met James McAvoy. Hij speelt daarin een man met 23 verschillende persoonlijkheden en een van die persoonlijkheden kidnapt drie meisjes. Ik vond het een goede film met een uitstekende rollen van de hele cast.Vond 'm ook erg goed.
Finding Dory dit weekend gezien. Leuk. Maar daar is het mee gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond naar de nieuwe film met Chantal Janzen. Ik weet dat het geen goede film gaat zijn, hoop dat 'ie grappig is.
De film ' Intouchables', opgenomen van de Belgische TV, dus geen reclames tussendoor...







Prachtige film.



Een paar weken geleden gekeken naar Esio Trot, naar een verhaal van Roald Dahl.

Hoofdrollen voor Judi Dench en Dustin Hoffman. Énige film!







Opgenomen van de BBC, dus wederom geen reclames tussendoor.

Mocht je hem ooit tegenkomen en houden van een humoristisch drama : kijken!!
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, Esio Trot was lief!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Alberta. Nieuwe film van Eddy Terstall (en Erik Wünsch).

Daniel Boissevain laat in zijn midlifecrisis vrouw en bedrijf achter om in Canada Bob Ross te gaan schilderen met een jonge blom. Geen film die je niet mag missen, maar wel vermakelijk. Origineel en vol meer en minder subtiele humor. Zelfs de aftiteling was grappig

Hij kwam wel wat langzaam op gang, het begin was even doorbijten.
.
Alle reacties Link kopieren
Remember Me met Pierce Brosnan. Ik krijg er iedere keer tranen van.
Niets hoeft, paarden wel
A Most Wanted Man, was vanavond op npo3. Treurig. En Philip Seymour Hoffman
quote:Meauve01 schreef op 15 maart 2017 @ 16:10:

Vanavond naar de nieuwe film met Chantal Janzen. Ik weet dat het geen goede film gaat zijn, hoop dat 'ie grappig is.

Ik vind Chantal hilarisch met haar lompe en adremme humor.

Ga zelf volgende week, ben benieuwd wat je er van vond.
Alle reacties Link kopieren
quote:miaauw schreef op 17 maart 2017 @ 21:28:

Remember Me met Pierce Brosnan. Ik krijg er iedere keer tranen van.Ik heb de eerste keer zo gehuild Had geen idee waar het naar toe zou gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden net Infirno aan staan maar hebben het uitgezet. Veel achtervolging en verder weinig aan. Volgens mij vonden wij dat bij de vorige film ook al.

Jammer want ik vond de boeken wel goed.



Nu A monster calls. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond The Wolf of Wall Street op Netflix gekeken. Goeie film, maar wel een hoop gevloek en gescheld. Klonk nog door in onze oren toen de film afgelopen was (en we kunnen echt wel wat hebben).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Shutters island. Goed verhaal dat je steeds op het verkeerde been zet met een onverwachte twist op het einde waardoor je zelf gaat twijfelen wat echt is en wat niet en wie de goeden zijn en wie de slechten. Wij voelden ons iig erg mindfucked toen de film was afgelopen.. erg goed gespeeld ook door di caprio.
Alle reacties Link kopieren
The theory of everything. Over Stephen Hawking. Mooi in beeld gebracht, goed gespeeld, geen topfilm maar wel de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 18 maart 2017 @ 00:15:

[...]



Ik vind Chantal hilarisch met haar lompe en adremme humor.

Ga zelf volgende week, ben benieuwd wat je er van vond.Het was een op zich grappige film, met toch nog wel een enigszins onverwachte wending, maar je moet niet teveel verwachten
Ik heb van het weekend Verliefd op Ibiza (nog maar een keer), Toscaanse Bruiloft en Hartenstraat gekeken.

Afgelopen week heb ik best veel andere films gezien, dus wilde even niet te veel nadenken etc.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend wilde Fright night heel graag nog eens zien, zelf had ik hem nog nooit gezien. Ik verwachtte een comedie die eng zou moeten zijn met veel nep effectener in maar zat uiteindelijk stiekum toch tegen vriend aangeplakt omdat ik het zo spannend vond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven