Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Manchester by the sea.
Vond het een goeie film.

Scene hieronder is ook een erg goede film uit 2005 .
Mooie beelden van Ijsland. En de filmmuziek (Nicholas Hooper), vooral dit stukje
https://www.youtube.com/watch?v=9AyTWIYubTI
Alle reacties Link kopieren
Hidden Figures

mooie film, rassenscheiding vond ik wel heftig/belachelijk en de onderlinge discriminatie
Relax we're all crazy, it's not a competition
Shame
Wat is Michael Fassbender toch een geweldige acteur. Indrukwekkende film, je blijft wel met een heel naar gevoel achter.
Morgen op NPO.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week alleen gisteren Hartenstraat op Netflix gekeken, ff verstand op 0. Was niet heel erg bijzonder maar heb me wel vermaakt.
Alle reacties Link kopieren
Van de week naar Het verlangen geweest. Ook verstand op nul. Vond hem best vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Snakes on a plane. Met Samuel L. Jackson.
Nou als hij er in zit dan zou het toch een best behoorlijke film moeten zijn, dachten we.
NOT.
Ik denk dat hij even platzak was toen hij ja zei tegen deze rol.
Wat een bagger.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Promotheus voor de tweede keer gezien. Is de voorloper op de reeks nieuwe Alien-films die vorige week in première ging.
De eerste Alien was nieuw en onvoorspelbaar. Die later volgden hoefde ik niet te zien. Nog wel wat gezien, maar het gaat daarbij toch om de effecten en de horror.

Promotheus vond ik ook mooi vorm gegeven. Pas tijdens het kijken herkende ik er Aliens in.
Afgelopen week zag ik ook een stukje uitleg. (Ik zoek niet de titels op, maar Alien is een klassieker uit de vorige eeuw.)

Verder eigenlijk nietecht een film op tv gezien die ik nog niet ken. Best wel veel re-makes en herhalingen of van dezelfde schrijver of autobiografisch werk van een beroemdheid.

Ik ga Judas over Willem Holleder lezen. Misschien wel als luisterboek.
Vooral series aan het kijken, maar er zijn er zoveel.
Snatched, in de bios. Verrassende leuke film!
Alle reacties Link kopieren
Guardians of the Galaxy 2 .... XD

Leuke humor, goede special effects en die jaren '70/'80 soundtrack erbij ... helemaal top :yes:
A cure for welness. Pffffff, slecht zeg. Wel mooi gefilmd en goede soundtrack.

John Wick 2. Ik vind deel 1 echt steengoed, deze was ook wel goed maar minder dan de eerste. Kan alleen maar respect hebben voor Keanu's commitment, zie hier een voorbeeldje: https://www.youtube.com/watch?v=rCIgpUTvfsA
Alle reacties Link kopieren
King Arthur - legend of the sword.

Een Guy Ritchie fantasy film. Je leest het goed en het dekt de lading. De dialogen uit "lock stock" in een fantasy jasje. Met leuke special effects en (eyecandy, als je er van houdt, " Jax Teller" ) Charlie Hunnam als een jonge Arthur. Dit heeft helemaal niets te maken met de historisch verantwoorde koning Arthur die archeologen als jarenlang proberen te achterhalen. Als je dat kan hebben en je houdt van Guy Ritchie's nogal Britse gevoel voor humor, dan zou ik zeggen: gaan! Ik heb me rotgelachen.

Oh en uit de persberichten eromheen begrijp ik dat dit bij succes het eerste deel van een serie zou moeten worden. Ik kijk al uit naar het volgende deel.
Alle reacties Link kopieren
Personal shopper met Kirsten Stewart. Ik vond 'm wel boeiend, mijn medekijker vond 'm saaaaiiiiii.
Alle reacties Link kopieren
rastan schreef:
31-05-2017 19:47
King Arthur - legend of the sword.

Een Guy Ritchie fantasy film. Je leest het goed en het dekt de lading. De dialogen uit "lock stock" in een fantasy jasje. Met leuke special effects en (eyecandy, als je er van houdt, " Jax Teller" ) Charlie Hunnam als een jonge Arthur. Dit heeft helemaal niets te maken met de historisch verantwoorde koning Arthur die archeologen als jarenlang proberen te achterhalen. Als je dat kan hebben en je houdt van Guy Ritchie's nogal Britse gevoel voor humor, dan zou ik zeggen: gaan! Ik heb me rotgelachen.

Oh en uit de persberichten eromheen begrijp ik dat dit bij succes het eerste deel van een serie zou moeten worden. Ik kijk al uit naar het volgende deel.
Klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
Iemand een tip voor een spannende bioscoopfilm die momenteel draait?
Lone Survivor: Met Mark Wahlberg..Op Netflix

Gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, Navy seals die een slechterik van de Taliban in Afghanistan moeten uitschakelen.
Erg goede film, spannend en heftig NA de aftiteling, dan komen de "Echte' Navy seals op het scherm...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, maar ik heb geen Netflix. Ik wil wel weer eens naar Pathé. De laatste film die ik zag was Get Out, eind maart in Londen.
Perkins schreef:
01-06-2017 12:35
Personal shopper met Kirsten Stewart. Ik vond 'm wel boeiend, mijn medekijker vond 'm saaaaiiiiii.
Die vond ik ook leuk! Mooie sfeer. En de eerste film met Stewart waar in ik haar goed vind ook nog eens.

Beetje zelfde categorie: A dark song.
Alle reacties Link kopieren
Tvp !

Ik heb sinds kort Pathé abonnement dus lijkt mij leuk hier mee te lezen/schrijven!
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
01-06-2017 13:00
Iemand een tip voor een spannende bioscoopfilm die momenteel draait?
Auf einmal? Ik heb de film niet gezien, maar de trailer spreekt mij wel aan.
Alle reacties Link kopieren
Heet in de bios "All of a sudden". Lijkt me wel een leuke film!
Iemand al naar pirates geweest?
Alle reacties Link kopieren
Nocturnal animals, ik dacht eerst '' ha lekker spannend'' maar heb toch achteraf een beetje mwah gevoel
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
03-06-2017 20:25
Nocturnal animals, ik dacht eerst '' ha lekker spannend'' maar heb toch achteraf een beetje mwah gevoel
Had ik ook terwijl ik Tom Ford's eerste film, A Single Man, echt fantastisch vond.

Ik heb The Circle gezien. Ja het boek was beter. Uitgebreider, beter opgebouwd, meer diepgang. Maar de film was ook zeker niet slecht. Vraag me wel af of je alles wel snapte en meekreeg als je t boek niet gelezen had.
.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren Money monster met George Clooney en Julia Roberts. Wel goed.

Nu kijk ik een telefilm die ik laatst opgenomen heb. Off track, over 3 vrienden in Zuid-Amerika die een meisje uit een bordeel redden.
Op zich ok maar wat zijn die jongens irritant.
Alle reacties Link kopieren
Dark Places: gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven