Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Soof 2, leuk weer.
Death Note. Beetje jammer, had veel potentie maar helaas.

Pirates 5. Wat een uitgemolken franchise, vond er niets aan.

Rememory met Peter Dinklage. Niets bijzonders.

What happened to Monday. Die vond ik wel leuk! Lekker dystopisch.

Anti Matter. Ook goed, al had ik de clou al door maar ja, ik kijk dan ook veel van dat soort films.
The recall. Bah, totaal onlogische acties. Ik kan daar zo slecht tegen, ik ben helemaal into sci fi maar als mensen domme dingen doen en lauw reageren op bepaalde situaties dan haak ik af. Wel leuke rol van Wesley Snipes.

It comes at night. Ja ik weet het dus niet, ik vond het wel heel goed neer gezet, erg goed geacteerd, maar er zijn te weinig antwoorden. Dat heb ik nooit zo per se nodig, maar in dit geval was het storend.
Alle reacties Link kopieren
American Made
Alle reacties Link kopieren
Iemand al It gezien of the Dark Tower.
Lijk It op de 3-delige serie die ooit is gemaakt. De trailer lijk er namelijk veel op.
Alle reacties Link kopieren
American Made

Vond het leuke en goede film. Piloot werkt zowel voor CIA als Pablo Escobar. Waargebeurd. Als je ook van series als Narcos houdt vind je deze ook leuk. Tom Cruise past perfect voor de rol.
Alle reacties Link kopieren
The Beguiled

Van Sophia Coppola. Kostuumdrama met Nicole Kidman, Kirsten Dunst, Elle Fanning en Colin Farrell.

Prachtige beelden, enorm mooi gestileerd en uitmuntend geacteerd. Verhaallijn vond ik minder interessant maar er zat wel constant goede spanning in de film.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die IT al hebben gezien? Is het echt een horror met bloed, of valt dit mee? En is het een hele enge film?

Ik hou zelf wel van hele enge films, maar echt films die moorden met bloed bevatten vind ik weer wat minder.
Dear John. Best een mooie film eigenlijk. Zaten ook herkenbare dingen in.
Alle reacties Link kopieren
Collateral Beauty met Will Smith.... oke-film !
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
The only living boy in New York

Aardige beetje Woody Allen achtige film. Leuk als je New York kent.
Alle reacties Link kopieren
Wind River

Hele goede misdaadthriller met super mooie natuur (sneeuw) beelden. Speelt in Indianenreservaat en heeft zo ook nog klein beetje maatschappelijk tintje.
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef:
15-09-2017 16:41
Collateral Beauty met Will Smith.... oke-film !
Vond m mooi! Hij kiest altijd van die mooie rollen, net als in the persuit of happynes.
Alle reacties Link kopieren
saartje007 schreef:
15-09-2017 19:46
Vond m mooi! Hij kiest altijd van die mooie rollen, net als in the persuit of happynes.
Altijd is niet helemaal waar. Ik heb helaas "genoten" van debacles als After earth en Wild wild West om er een paar te noemen :P
http://www.imdb.com/title/tt0491203/

Tulip Fever ga ik misschien kijken als ik tijd heb. Ik weet niet of die al draait, maar ik heb het boek gelezen.
Het speelt in Amsterdam in de tijd van de tulpencrisis. Net als The Girl with the pearl een leuke film voor de historische beelden.
Is al nogal wat tijd geleden en ik heb gezocht naar die verfilming. Werd al veel eerder aangekondigd.
Voor het filmbeeld uit die tijd.
Baby driver. Goed!! Alleen naar het einde toe minder.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond "Room" gekeken op Netflix. Ik vond de film erg goed en ook best heftig om te zien, maar dat komt denk ik door mijn inlevingsvermogen.
Wind River. Mooiste film die op dit moment draait. En niet een beetje maatschappelijk tintje, daar draait eigenlijk de hele film op: hoe native americans achtergesteld worden. Zelfs als ze vermist raken. Van begin tot eind geboeid geweest.
Alle reacties Link kopieren
Mother: eerste stuk was wel goed, maar daarna vond ik het een vreselijk film.
Alle reacties Link kopieren
Murdered by my boyfriend.

Was er stil van na afloop.
dolfje schreef:
15-09-2017 22:23
Altijd is niet helemaal waar. Ik heb helaas "genoten" van debacles als After earth en Wild wild West om er een paar te noemen :P
After Earth is anders met zoon in hoofdrol. Locatie vond ik wel mooi om te zien.
Die film past bij een pogig om The Hunger Games te evenaren. Daarvan vond ik de eerste film mooi en de tweede minder verrassend.

Ik heb weer halve films gezien zoals .... weet even de titel niet meer. Is een uit de serie remakes van mythes, fabels en legenden.
De argonautjes die op zoek gaan naar het Gulden Vlies in een moderne versie met andere halfgoden. Die zat voor Hänsel and Gretel in de horror versie waarbij ze als volwassenen op heksenjacht gaan. Een al effecten en weinig verhaal, maar wel mooie locaties.
Door rol bezetting (cast) krijgt dat meer aandacht.
Malificient is een van de meest gelukte en prachtige verfilmingen.

Maar kan de titel niet vinden. Was afgelopen zondag op NET5 20:30. Ik vond de effecten en locatie en karakters wel aardig.
Jammer dat er op dit moment vooral herhalingen zijn van de jaren 80 en 90.
Van de laatste 10 jaar heb ik nog niet alles gezien.
Bioscoop voorlopig nog even niet. Geen tijd voor.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
19-09-2017 15:58
After Earth is anders met zoon in hoofdrol. Locatie vond ik wel mooi om te zien.
Will speelt er ook in.
Alle reacties Link kopieren
Mother

Tsja, heftig om het heftig zijn denk ik. Ik had er Europa- en vluchtelingenstroom associaties bij (althans het idee dat anderen die associaties zouden kunnen hebben want zelf ben ik vrij progressief) maar uit de recensies las ik dat het meer een algeheel Bijbels apocalypse-story moest zijn.
Het zal wel.

Eens met MarindaH dat Wind River op dit moment de mooiste film is.
The Beguiled. Mooi, maar blijft een beetje leeg... alsof niet alles helemaal was uitgewerkt, of dat er misschien te veel uitgeknipt is. Nav de trailer had ik iets anders verwacht. Ben nu wel heel benieuwd naar het origineel eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
The Fundamentals of Caring, met Paul Rudd als verzorger van een jongen die vanwege de ziekte van Duchenne aan een rolstoel gekluisterd is. Hij neemt de jongen mee op een roadtrip.
Het is een echte feelgood-film. Wel voorspelbaar, maar soms is zoiets precies wat je nodig hebt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven