Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Mother!

Wat een vage film. Op zich wel van genoten maar ik had continue het gevoel dat ik iets miste. Naderhand gegoogled en door de ware bedoeling/ het verhaal van de film helemaal afgeknapt. Rare film, raar verhaal.
Pivot! PIVOT!!!
Adios Amigos. Was een tip van Netflix. Na 5 minuten dacht ik: Het komt me zo bekend voor.. Blijkt dus de Nederlandse versie te zijn van Hasta la Vista. Uiteindelijk wel uitgekeken.
KitKeller schreef:
10-01-2018 16:12
Mother!

Wat een vage film. Op zich wel van genoten maar ik had continue het gevoel dat ik iets miste. Naderhand gegoogled en door de ware bedoeling/ het verhaal van de film helemaal afgeknapt. Rare film, raar verhaal.
Mother was voor mij idd ook zo'n film die bejubeld werd en waar ik niets mee had. Ja, mooi gefilmd, knap geacteerd etc., die kwaliteit zie je er wel vanaf, maar ik heb net als met de film van gisteren dan geen idee wat ik er mee moet.
Jammer is dat.
Alle reacties Link kopieren
Three billboards outside Ebbing,Missouri.

Wat een steengoede film! Frances McDormand is geweldig, als ook Sam Rockwell.
Gaan zien !
Come fly with me on a jetplane
pino4 schreef:
11-01-2018 18:24
Three billboards outside Ebbing,Missouri.

Wat een steengoede film! Frances McDormand is geweldig, als ook Sam Rockwell.
Gaan zien !
Heeft veel prijzen gewonnen bij Golden Globes. Terecht!

Heb je In Bruges gezien? Zelfde regisseur. Ook Seven Psychopaths is van hem, zit Sam Rockwell ook in.
Alle reacties Link kopieren
Ja In Bruges gezien. Ook goed! Seven Psychopaths niet.

Deze film ,nou ja zeker Frances McDormand ,verdient een Oscar (-s) !
Come fly with me on a jetplane
Ik heb nu twee keer met een jankende dochter van geluk the greatest show man zitten kijken. En zit de hele dag in de liedjes via spotify. Werkt behoorlijk aanstekelijk.
Ze is ze nu zelf met gitaar aan het coveren.
Master film hahahaha. Flinterdun verhaal maar gewoon een lekkere feelgood en beter dan lalaland vonden wij.
Still Alice. Hele indrukwekkende film.
Kwebbeltje91 schreef:
13-01-2018 12:22
Still Alice. Hele indrukwekkende film.
Ja, ook gezien. Was gewoon rustig en met een heel bekende cast.
Het kijkt daardoor ook anders dan met minder mooie mensen met een sterke uitstraling.
Pumps_italiaans schreef:
13-01-2018 20:16
Ja, ook gezien. Was gewoon rustig en met een heel bekende cast.
Het kijkt daardoor ook anders dan met minder mooie mensen met een sterke uitstraling.
Inderdaad.
Julianne Moore vind ik ook altijd heel goed. Maakt niet uit wat ze speelt, ze doet het met veel overtuiging.
Mother! Wat een vage film is dat. Wij werden er erg melig van.
Gisteravond, deadly spa. Was ook een hele stomme vage film. Voor niets zolang opgebleven (hij duurde tot half 1 ofzo).
xxxRosalitaxxx schreef:
14-01-2018 17:50
Mother! Wat een vage film is dat. Wij werden er erg melig van.
https://www.youtube.com/watch?v=Sbl4nCcO0qo&t=3s ;-D
Alle reacties Link kopieren
The Greatest Showman

Wat heb ik genoten van deze film! Kreeg er echt power door.
Dat somt het aardig op zo. :lol: :lol: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Finding Dory in het begin beetje zielig daarna hilarisch en soms een hoog irritatie level.
Wonderbroeders ook wel grappig
Relax we're all crazy, it's not a competition
Nu, the fault in our stars.
Hillegonda1 schreef:
10-01-2018 17:50
Mother was voor mij idd ook zo'n film die bejubeld werd en waar ik niets mee had. Ja, mooi gefilmd, knap geacteerd etc., die kwaliteit zie je er wel vanaf, maar ik heb net als met de film van gisteren dan geen idee wat ik er mee moet.
Jammer is dat.

In de recensies op IMDB werd ie allerminst bejubeld. Ik was eigenwijs en ging toch. Spijt. Zonde van m'n tijd en geld.
The Killing of a Sacred Deer. Goed verhaal, maar ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind... ik kan sommige dingen nog niet uitleggen.
MarindaH schreef:
15-01-2018 08:47
The Killing of a Sacred Deer. Goed verhaal, maar ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind... ik kan sommige dingen nog niet uitleggen.
Heb je gekeken waar het vandaan komt? De betekenis? Dat helpt wel.

Ik ben enorm fan van deze film en deze director. De openingsscene met een hart operatie en Schubert, ik was meteen om.
strikjemetstippels schreef:
15-01-2018 08:49
Heb je gekeken waar het vandaan komt? De betekenis? Dat helpt wel.

Ik ben enorm fan van deze film en deze director. De openingsscene met een hart operatie en Schubert, ik was meteen om.

Dat heb ik achteraf pas gelezen, maar ik vind het geen briljante adaptatie. Te veel idiote dingen: dat robotachtige van het gezin, die vage verhalen over seksuele ervaringen... meh.
MarindaH schreef:
15-01-2018 09:00
Dat heb ik achteraf pas gelezen, maar ik vind het geen briljante adaptatie. Te veel idiote dingen: dat robotachtige van het gezin, die vage verhalen over seksuele ervaringen... meh.
Ja het is echt een heel aparte stijl. Heb je The Lobster gezien? Die is van de zelfde director. En Dogtooth ook. Die stijl zit in al die films. Moet je maar net van houden idd.

Nicole Kidman is iig perfect gecast als robotachtige ;)
Alle reacties Link kopieren
pino4 schreef:
11-01-2018 18:24
Three billboards outside Ebbing,Missouri.

Wat een steengoede film! Frances McDormand is geweldig, als ook Sam Rockwell.
Gaan zien !
Net terug van deze film. Sluit mij hier helemaal bij aan!
Alle reacties Link kopieren
The Leisure Seeker. Geen geweldige recensies, maar ik vond het een heerlijke film. Ben dan ook gek op roadmovies en fan van Helen Mirren.
.
Emelie.

Film over een verknipte babysitter. Ondanks dat de film best voorspelbaar is toch geboeid zitten kijken. Komt door het goede acteerwerk en de personages zijn leuk vooral de jongste van het gezin. Wat een schatje.
Best leuk dus als je niet teveel ervan verwacht. Niveau tv-film.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven