Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
You were never really here.

Ik vond hem steengoed. Ongelooflijk mooie visuals.
Amsterdamned en de Lift.
Dat slecht te verstaan van Nederlandse films. Dat houdt verband met digitalisering.
Ik heb een paar oudere DVD's die ik niet goed kan gebruiken op nieuwere apparatuur.

Ik heb meer last van "trafic" die dwars door een uitzending heen knallen.
Volume 3x zo hard als wat je aan het luisteren was.

Ik heb BE COOL (staat met grote letters) gezien en die vond ik erg tegenvallen.
Wel leuk om een paar bekende muzikanten te zien in de rol van zichzelf, maar ik had een vervolg op Pulp Fiction verwacht en dat was het niet.
Perkins schreef:
07-04-2018 20:06
Three billboards outside ebbing Missouri.

Ik vond 'm tegenvallen. Ik dacht de hele tijd 'wanneer begint het verhaal nou?' en toen was 'ie opeens afgelopen.
Prachtige film juist.

The Shape of Water gezien. Van een van mijn favoriete regisseurs, Guillermo del Toro. Wat een pragtige film, op alle vlakken.
Dus wij naar The Shape of Water. Ongelooflijk mooi. Dus ik zeg tegen m'n vriend terwijl de aftiteling loopt, ik zeg: "mooi he".

Zegt hij: "Ik had 'm al gezien". Maar hij had hem niet gezien. Hij wist aan het begin precies al wat er zou gebeuren door een andere film die hij gezien heeft. Dus ik zoeken op internet op remake, blijkt Guillermo allerlei plagiaatbeschuldigingen te krijgen, omdat ie meer mensen aan andere dingen doet denken. En nou kunnen we niet vinden welke film m'n vriend dan gezien heeft.

Raarrrr.
Alle reacties Link kopieren
Shot caller, misschien stom maar ik had er toch iets meer van verwacht.
Frankie en Alice met Halle Berry op netflix. Vond het een prachtige film!
Alle reacties Link kopieren
Dirty grandpa met Robert de Niro en Zac Efron.

Tsja, wat zal ik zegge, die staat nu in mijn top 10 5 van slechtste film. De Niro moet totaal van de wereld zijn geweest toen hij deze rol accepteerde. De film is een aaneensluiting van vreselijk platte, flauwe, voorspelbare sexgrappen. Niet gaan kijken. Echt niet doen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Pumps_italiaans schreef:
12-04-2018 00:13
Dat slecht te verstaan van Nederlandse films. Dat houdt verband met digitalisering.
Ik heb er ook last van bij hedendaagse Nederlandse films en series.
MarindaH schreef:
13-04-2018 22:58
Dus wij naar The Shape of Water. Ongelooflijk mooi.
Kon er niet inkomen. Heb het ongeveer een half uur uitgezeten (tot er eieren gevoerd werden aan een raar wezen) en toen hield ik 't maar voor gezien. Niet mijn genre en niet geconcentreerd genoeg (vliegtuig) om toch door te kijken.
Ik heb Bad Moms gezien en dat vond ik wel grappig. Amerikaanse soort luizenmoeder.
The Circle.

Vooral leuk voor diegenen die denken nog enige privacy te hebben met al die social media.
The Florida Project.
Indrukwekkend acteerwerk, troosteloos, verdrietig, mooi, grappig, liefdevol.
Een heftige film en meer dan waard om te zien.
Moiren’ schreef:
18-04-2018 22:01
The Florida Project.
Indrukwekkend acteerwerk, troosteloos, verdrietig, mooi, grappig, liefdevol.
Een heftige film en meer dan waard om te zien.

Die vond ik ook heel erg goed.

Knap om een film te maken waarbij je veel moet (glim)lachen en die toch pijn doet.
anoniem_356031 wijzigde dit bericht op 18-04-2018 22:34
0.15% gewijzigd
Gods own country

Zelfs 2 keer gezien omdat goede vrienden ook gingen en ik nog wel een uitje wilde. Tweede keer was -ie- nog mooier en hield ik het niet droog.
Hillegonda1 schreef:
18-04-2018 22:32
Die vond ik ook heel erg goed.

Knap om een film te maken waarbij je veel moet (glim)lachen en die toch pijn doet.
Ja. En ijzersterk gecast.
Hillegonda1 schreef:
18-04-2018 22:33
Gods own country

Zelfs 2 keer gezien omdat goede vrienden ook gingen en ik nog wel een uitje wilde. Tweede keer was -ie- nog mooier en hield ik het niet droog.
Grappig, die zet ik net op mijn watchlist.
Moiren’ schreef:
18-04-2018 22:34
Ja. En ijzersterk gecast.
Ik vraag me dan af hoe ze zo'n jong kind zo ver krijgen om zo te acteren. Zeker die huil-scenes. Want zo'n kind is dan echt over haar toeren. Dat kan op zo'n leeftijd toch moeilijk helemaal rationeel gespeeld zijn.
De beste film die ik vorig jaar zag, Summer of 1993, een Spaanse/Catalaanse film had ook van die jonge kinderen ( 6 jaar en 4 jaar) die weergaloos het verhaal neerzetten. Naast dat het snoeihard door mijn hart ging had ik ook bijna een soort van medelijden omdat die kids dat voor die film echt moesten doorleven.
Hillegonda1 schreef:
18-04-2018 22:41
Ik vraag me dan af hoe ze zo'n jong kind zo ver krijgen om zo te acteren. Zeker die huil-scenes. Want zo'n kind is dan echt over haar toeren. Dat kan op zo'n leeftijd toch moeilijk helemaal rationeel gespeeld zijn.
De beste film die ik vorig jaar zag, Summer of 1993, een Spaanse/Catalaanse film had ook van die jonge kinderen ( 6 jaar en 4 jaar) die weergaloos het verhaal neerzetten. Naast dat het snoeihard door mijn hart ging had ik ook bijna een soort van medelijden omdat die kids dat voor die film echt moesten doorleven.
Ik denk dat sommige kinderen zoiets gewoon echt kunnen.
Die laatste scène aan de deur :'(
Ik vond het ook een ongemakkelijke film om naar te kijken. Hij schuurt.
Alle reacties Link kopieren
Inglorious Bastards, fictieve film over de 2e wereldoorlog
Collision schreef:
18-04-2018 22:48
Inglorious Bastards, fictieve film over de 2e wereldoorlog
Die heb ik laatst nog een keer gezien. Goed en zo grappig.
Alle reacties Link kopieren
chicken run. had ik zomaar zin in. hij blijft leuk.
Alle reacties Link kopieren
Sherlock Gnomes :facepalm:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
19-04-2018 00:27
Sherlock Gnomes :facepalm:
:biggrin: Mag er binnenkort ook heen met de kinderen. Is ie heel erg?
Game Night.

Grappig en spannend omdat ik met twee tieners was die hem heel spannend vonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven