Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?
zaterdag 3 april 2010 om 22:55
Maar, die dingen komen in de film helemaal niet voor. Dus, hoe kan het dan iets verklappen? Als je de film gaat zien en het boek niet leest/ gelezen hebt, is dat dus volkomen irrelevant.
In de meeste recensies staan trouwens soortgelijke dingen, zie ik.
Als ik een film helemaal blanco wil zien lees ik niet eens de achterkant van de dvd box waarop ook al vaak precies staat wat er gaat gebeuren. Laat staan recensies.
In de meeste recensies staan trouwens soortgelijke dingen, zie ik.
Als ik een film helemaal blanco wil zien lees ik niet eens de achterkant van de dvd box waarop ook al vaak precies staat wat er gaat gebeuren. Laat staan recensies.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zondag 4 april 2010 om 08:12
Maar je kan er toch ook voor kiezen om iets niet te lezen? Als ik hier een filmtitel zie staan en ik wil er niets over weten, dan sla ik de post volledig over. Dat heb ik ook met Inad's post gedaan. En aangezien het zo'n lange post is, kan je er eigenlijk wel van uit gaan dat er wss meer in staat dan je wil weten.
zondag 4 april 2010 om 09:37
Zoek maar eens wat recensies over de film op. Daarin wordt vaak zelfs scene voor scene beschreven wat er gebeurt.
Op de achterkant van de doos van de dvd van The Hurt Locker staat op zo'n manier beschreven wat er gebeuren gaat dat je de film, wat mij betreft, niet eens meer hoeft te zien.
Ook in dit topic en het vorige worden continue dingen 'weggegeven'. Dan is niet lezen, als je er blanco in wilt gaan, echt het handigste. Ik zou dan ook zeker de achterkant van de boxen niet lezen
The Hurt Locker vond ik trouwens heel mooi, zij het ook weer heel Amerikaans. Spanningsopbouw was erg goed en bleef ook langere tijd heel hoog, wat echt lastig is. Helpt natuurlijk wel dat er van alles kan ontploffen, aangezien het gaat over een unit die aan bom onschadelijk maken doet. (en dat kun je op doos lezen, zelfs meer dan dat )
Op de achterkant van de doos van de dvd van The Hurt Locker staat op zo'n manier beschreven wat er gebeuren gaat dat je de film, wat mij betreft, niet eens meer hoeft te zien.
Ook in dit topic en het vorige worden continue dingen 'weggegeven'. Dan is niet lezen, als je er blanco in wilt gaan, echt het handigste. Ik zou dan ook zeker de achterkant van de boxen niet lezen
The Hurt Locker vond ik trouwens heel mooi, zij het ook weer heel Amerikaans. Spanningsopbouw was erg goed en bleef ook langere tijd heel hoog, wat echt lastig is. Helpt natuurlijk wel dat er van alles kan ontploffen, aangezien het gaat over een unit die aan bom onschadelijk maken doet. (en dat kun je op doos lezen, zelfs meer dan dat )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zondag 4 april 2010 om 10:39
Wat ik hier doe (en dat vind ik wel zo netjes) is gewoon eventjes de tekst met spoilers wit maken. Het is een kleine moeite en zo kan ieder voor zich kiezen of men de tekst wil lezen, of niet. Ik ben er ook een voorstander van dat dit een regel wordt op dit topic.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
zondag 4 april 2010 om 11:01
Maar daarom lees ik geen echte recensies(hier zijn het meer korte meningen over het algemeen) en kijk niet al te vaak trailers en ik probeer meestal zelf ook niet al te veel over de verhaallijnen weg te geven.Ik vond het in het bericht van Inad gewoon net iets teveel info.
Maar in het wit is een goed idee.
Maar in het wit is een goed idee.
zondag 4 april 2010 om 20:30
Desert Flower, wat een ontzettend mooie film! Verfilming van Mijn Woestijn, over model Waris Dirie. De actrice die haar speelt is echt een adembenemende beauty.. het laatste gedeelte van de film hakte er even goed in..
Vanmiddag El Orfanato gekeken, vond het doodeng (speciaal nog overdag gekeken ook ) maar uiteindelijk gebeurde er niet zoveel.. wel heel mooi gefilmd!
Vanmiddag El Orfanato gekeken, vond het doodeng (speciaal nog overdag gekeken ook ) maar uiteindelijk gebeurde er niet zoveel.. wel heel mooi gefilmd!

zondag 4 april 2010 om 23:24