Entertainment alle pijlers

Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3

13-08-2019 08:37 1577 berichten
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?

Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#

Veel lees- en schrijfplezier :cheers: :popcorn:


Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
RikM schreef:
04-05-2020 20:00
13 is stukken beter. 12 vond ik ook rommelig. En dat gedoe met Julia Roberts was gewoon stom.
Mooi. Ik ben van de week toch onverwachts meer vrij, dus ga maar eens 13 kijken morgen.
Bad Education

Waargebeurd verhaal over het grootste geldbedrag dat ooit achterover is gedrukt in het Amerikaanse onderwijs.
Vermakelijk omdat gedurende de film steeds duidelijker wordt wat de omvang van het schandaal is.

Klein minpuntje: Hugh Jackmans facelift leidt nogal af van zijn goede acteerwerk. :wtf:
Alle reacties Link kopieren Quote
Kwebbeltje91 schreef:
04-05-2020 20:04
Mooi. Ik ben van de week toch onverwachts meer vrij, dus ga maar eens 13 kijken morgen.
Oceans 8 is helemaal een tegenvaller. Te glad.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Black Mass. Johnny Depp met blauwe ogen is demonisch.
SweetFirefly schreef:
08-05-2020 21:17
Oceans 8 is helemaal een tegenvaller. Te glad.
Die had ik juist als eerste gekeken. Maar dat kwam vanwege Sandra Bullock ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Despicable me 3 :cheer2:
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Booksmart. Was leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kursk. Tsja, het verhaal is natuurlijk verschrikkelijk. Ik kan me nog zo goed herinneren toen dat speelde.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Via Pathe Thuis Jojo Rabbit.

Vreemde film, weet het niet zo goed.
Wel vond ik 'Jojo' zo ontzettend aandoenlijk.
Frankly my dear, I don"t give a damn
The Social Network

Vermakelijke film over het ontstaan van Facebook, en de smerige spelletjes die gespeeld worden als het ineens om veel geld gaat.

Ik ben niet zo'n fan van Jesse Eisenberg, maar hij speelt die hufter hier wel heel goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren 2 films gezien. Eerst F*uck de liefde op Videoland. Echt een typische Nederlandse film waar ik geen hoge verwachtingen van had maar lekker luchtig vermaak.
Daarna Zombieland double tap, die vond ik best leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
The Dark Knight.
Heath Ledger als de Joker blijft toch iconisch!
KoffieDoosje schreef:
18-05-2020 12:54
The Dark Knight.
Heath Ledger als de Joker blijft toch iconisch!

Tot je Joaquin Phoenix's Joker gezien hebt, dan valt het ineens best tegen. :sigh:
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
18-05-2020 14:36
Tot je Joaquin Phoenix's Joker gezien hebt, dan valt het ineens best tegen. :sigh:

Ik vind ze allebei geniaal. ;) :popcorn:

Maar de transformatie van Heath is (naar mijn mening) toch meer intens. Qua uiterlijk en de stem die hij zichzelf aanmeette voor die rol. Ik kon niet geloven dat hij het was.

Joaquin doet het ook geweldig, maar ik vind Heath toch echt beter.
Hij was de gehele film de Joker, terwijl Arthur Fleck het eerste gedeelte van de film toch een soort van zielige kneus was voordat hij zich transformeerde naar de Joker op het eind.
Birds of Prey en SkullPoopL (Deadpool dus)

Ik vond Birds of Prey mwah. Ik had een Pathè thuis voucher gekocht met Airmiles, maar er geld aan uitgeven had ik zonde gevonden. Deadpool is natuurlijk altijd goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stuck in love, leuk wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Un amour impossible op Film1. Hele mooie film, zowel visueel als het verhaal zelf over een alleenstaande moeder en haar dochter. Heel goed geacteerd met name door hoofdrolspeelster Virginie Efira, die heel geloofwaardig transformeert van een mid-twintig jarige vrouw tot een vrouw van middelbare leerftijd. Karakters worden goed uitgediept maar vooral het spel zelf overtuigt. Aanrader voor mensen die van (franse) films zonder Hollywoodglamour houden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mississippi Burning ,waargebeurd drama over de gruwelijke moorden op 3 burgerrechten activisten in 1964 door leden van de Ku Klux Klan.Later bleek dat die werden geholpen door plaatselijke politie.Twee FBI agenten krijgen opdracht de zaak uit te zoeken.
Uitstekend acteerwerk van Gene Hackman,Willem Dafoe,Frances McDormand etc.
nighttripper wijzigde dit bericht op 22-05-2020 23:26
1.53% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
Nighttripper schreef:
22-05-2020 22:27
Mississippi Burning ,waargebeurd drama over de gruwelijke moord op 3 burgerrechten activisten in 1964 door leden van de Ku Klux Klan.Later bleek dat die werden geholpen door plaatselijke politie.Twee FBI agenten krijgen opdracht de zaak uit te zoeken.
Uitstekend acteerwerk van Gene Hackman,Daniel Dafoe,Frances McDormand etc.

Willem ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
22-05-2020 22:32
Willem ;-)
Damn...stomme fout idd ,Rick :@@: En dan te bedenken dat ik ook nog fan van hem ben :|
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
"Blind" met Alec Baldwin en Demi moore. Nou, het is dat de naam van Demi in beeld komt anders had ik haar niet herkent. Oef, die heeft te veel aan zichzelf laten sleutelen. Verhaal: flinterdun en voorspelbaar. Alec Baldwin speelt bepaalt niet overtuigend een blinde man en Moore moet hem voorlezen.
Ooit "Scent of a woman" gezien? Dat is pas een klassefilm, "Blind" is niet eens een slap aftreksel ervan. Overslaan.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Nighttripper schreef:
22-05-2020 23:20
Damn...stomme fout idd ,Rick :@@: En dan te bedenken dat ik ook nog fan van hem ben :|

Daniel Dafoe is de schrijver van Robinson Crusoe. Geen idee waarom ik dat onthouden heb, het is informatie waar je niks aan hebt. :clown:
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
23-05-2020 09:19
Daniel Dafoe is de schrijver van Robinson Crusoe. Geen idee waarom ik dat onthouden heb, het is informatie waar je niks aan hebt. :clown:
Klinkt mij idd ook bekend,Rick.Denk dat ik even mijn literatuur- en filmkennis door elkaar mixte... :biggrin:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
Call of the wild. Mooi gemaakt wel met die honden.

Net hadden we eerst Tree of life aan gezet met oa Brad Pitt en Sean Penn maar na een half uur kon het ons niet boeien dus afgezet.

Nu begonnen met Perks of being a wallflower met oa Emma Watson. Daar verwacht ik meer van.
Trainwreck blijft een leuke film. :D

De bloopers zijn ook leuk:

https://www.youtube.com/watch?v=N-e8dmaYllY

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven