Entertainment alle pijlers

Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3

13-08-2019 08:37 1577 berichten
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?

Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#

Veel lees- en schrijfplezier :cheers: :popcorn:


Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Netflix "All you need is love".
Ik kon alleen maar denken: Fedja, zit je krap bij kas of zo? Dit is zo onder jouw niveau. Flinterdeflinterdunverhaal waarbij een kratje BN-ers voorbij komt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
15-08-2019 22:32
John Wick 3, met Keanu Reeves. Wat een heerlijke films zijn dat toch. Twee uur lang met samengeknepen billen zitten, en één en al genoegdoening. :rolling:
Je zou denken dat het na drie delen wel minder wordt, maar ze worden alleen maar beter. :kneel:
En goede muziek ook!
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Once upon a time.. In Hollywood

Leuke film heerlijk genoten van het jaren 60 sfeertje. Vond vooral Brad Pitt erg charismatisch in zijn rol.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
The Beach bum. Kan in mijn top 10 van stomste films ooit.
Kick Ass 2010. Geproduceerd door o.a.. Brad pitt.
Het scenario vond ik wel heel leuk gevonden. Pas aan het einde van de film wordt dat duidelijk. Leuke rol voor fans van Nicolas Cage. Zag er ook heel spannend uit.
Nummer 2 moet ik misschien toch ook maar kijken. Die was op een van de commerciële zenders. Als het nog kan. Maar anders komt die wel in de herhaling.
Thank you for your service.

Erg aangrijpende film over veteranen met PTSD,
Alle reacties Link kopieren Quote
A star is born. Had er meer van verwacht. Er gebeurde weinig en de muziek deed me ook lang niet altijd iets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteravond naar Blinded by the light geweest. Vond hem vermakelijk. Geen topper, maar prima.

Volgende week ga ik naar de nieuwe film van Woody Allen A rainy day in New York. Ben benieuwd.

Once upon a time in Hollywood staat ook al ingepland. Las hier zeer positieve reacties over Ballon. Helaas draait ie niet meer bij ons :(. Misschien dat ik nog even kijk of hij ergens in Amsterdam draait.
Alle reacties Link kopieren Quote
Night at the museum 1&2 blijft leuk :proud:

The Dark Tower, gebaseerd op de boekenserie van horror meester Stephen King.
Ik vond het een leuke film al had er misschien wel een beetje meer achtergrond info over bepaalde hoofdrol spelers was soms een beetje vaag.
Relax we're all crazy, it's not a competition
pamelacourson schreef:
25-08-2019 09:02
A star is born. Had er meer van verwacht. Er gebeurde weinig en de muziek deed me ook lang niet altijd iets.
De laatste of de oudere? A star is born.
De oudere was Barbera Streisand met Kriss Chritofferson.
Kon ik ook al niet echt volgen wat er nou zo bijzonder aan was.

Maar als je The Rose bekijkt met Bette Midler en vermeende connectie met autobiografie van Janis Joplin.
Nu weer heel even actueel vanwege Woodstock in 1969.
Ja, er was op ARTE (De) weer een film. Als je die vrouw hoort zingen. Dat is echt een oerkracht.
Vergelijkbaar met wijlen Amy Winehouse.

Dan is Barbera Streisand een beetje een Celine Dion en Lady Gaga... Waar zou die geplaatst kunnen worden?
Dat ene nummer lag wel lekker in het gehoor.
Wacht even.
Notting Hill is ook zo'n film over roem. Dat was met Julia Roberts en die kan niet zingen.
De filmmuziek was een heel romantische album. Die kocht ik voor 1 euro. :)

Om het even samen te vatten. Ik hoef dus A star is Born niet te kijken.
Woodstock had nog een andere film op stapel.

(*) Tijdens het kijken en dit fragment. https://www.youtube.com/watch?v=AqZceAQSJvc
Kwam de gedachte dat Bennie Joling en Carlos Santana broertjes konden zijn.
Deze beelden passen wel bij dat nummer van Normaal die over lied en tekst over moeilijke stoelgang. Iets met blues er in.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 26-08-2019 18:32
Reden: (*)
21.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
23-08-2019 17:41
Once upon a time.. In Hollywood

Leuke film heerlijk genoten van het jaren 60 sfeertje. Vond vooral Brad Pitt erg charismatisch in zijn rol.
Wat kunnen smaken toch verschillen! Ik vond de acteurs goed, vooral Leonardo DiCaprio, en het zag er prachtig uit. Maar verder...ik werd er zo ongedurig van . Het verhaal kon me niet boeien, het werd niet spannend, het werd niet grappig, wat een gezapige shit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van de week naar A rainy day in New York geweest. Vond hem leuk. Herkenbare Woody Allen dialogen, sterk spel van de acteurs. Niet weggeblazen, maar keek fijn weg.
max.daffie wijzigde dit bericht op 05-09-2019 10:11
1.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jungle book, afgelopen zondagmiddag lekker duf middagje met jeugdsentiment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanmiddag naar CELLE QUE VOUS CROYEZ. De recensies waren gematigd maar ik heb er geboeid naar gekeken. Juliette Binoche acteert zeer overtuigend.

Het gaat over een vrouw van middelbare leeftijd die, na het stranden van haar huwelijk en een volgende relatie een online relatie gaat met een jongeman. Zij doet zich zelf voor als een 24 jarige vrouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
Destroyer met Nicole Kidman. Ik zat me de hele film af te vragen waarom ze eruit zag als iemand uit de Walking dead of Michael Jackson in thriller. Best een tegenvaller deze film.
Ik kijk nu een film op BBC first die een voorloper is van een detective-serie.

Leuk detail zijn David en Karen uit Cold Feet, maar dan andere rollen.
Agatha Raisin. Is als film best wel aardig en voor wie graag Engelse series kijkt.
Je ziet een stukje van Cotswald. Is echt Britts. Ik vind het tot nu toe wel aardig.
Ik kon dit ook bij series zetten, maar geloof dat het dezelfde mensen zijn die het lezen.
(Ik kwam eigenlijk voor iets anders, maar haak toch maar af. Ik heb twee onzinnige bannen gekregen. Misschien dat ik nu door deze zin, want daar was die andere ban voor. Ik moet dus weg. De lol is er helemaal van af. Doei.)
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteravond eindelijk naar Once upon a time in....Hollywood geweest. Ik vond hem erg goed. Brad Pitt en Leonardo DiCaprio speelde zeer overtuigend. Mooie close up opnames, het eind een echt Tarantino eind. Was wel blij dat ik eind augustus de docu over Charles Manson had gezien. Kon het zo even beter plaatsen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Downtown Abbey the film.
ik heb serie helaas nooit gezien, maar heb genoten van de film heb me vooral doodgelachen om Maggie Smith :flirting:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds twee dagen heb ik Netflix, dus ben nu flink bezig.

Johnny English Reborn
Er ist wieder da
Stripes

Kwam erachter dat je een lijst kan maken, dus er staat nog e.e.a. op de planning.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst naar A Rainy Day in New York geweest. Elle Fanning droeg de film vond ik. Wat is ze leuk. Verder een redelijk standaard Woody Allen verhaal, maar ik vind zijn films altijd wel fijn om naar te kijken.
Er zitten elf a's in tralalalalalalaaaaa!
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
12-09-2019 22:52
Downtown Abbey the film.
ik heb serie helaas nooit gezien, maar heb genoten van de film heb me vooral doodgelachen om Maggie Smith :flirting:
Ik ga morgen! Ben benieuwd.
Pan en Hook is daar nog een normale man. Leuke animaties.
Verder is er te veel voor het nieuwe seizoen in de programmering.
Alle reacties Link kopieren Quote
Downton Abbey was leuk. Zouden van mij nog wel meer films van mogen komen.
Battleship. Bizar dat ze een hele film hebben weten te maken van een simpel bordspelletje zoals Zeeslag, en dat het nog hartstikke vermakelijk is ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Angry Birds 2
vond de stemmen-cast leuker dan de film :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven