Entertainment alle pijlers

Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3

13-08-2019 08:37 1577 berichten
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?

Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#

Veel lees- en schrijfplezier :cheers: :popcorn:


Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Three Musketeers op RTL7. Niet zo'n geloofwaardig verhaal, maar leuk om de beelden en fantasie op zo'n mooie en fantasierijke uitgebeeld te zien.
Mooie plaatjes en mooie kostuums en mooie mensen.
Leonardo da Vinci als uitgangspunt. Hetzelfde zat in de film Casanova. Die waarin ook luchtvaartuigen zitten.
Daarin was een vrouw een uitvinder. Het zou me niet verbazen als daar een connectie is.
Nee, is niet te volgen. Regisseur? Producent? Was da???
Alle reacties Link kopieren Quote
Baantjer, vind het maar een rare film...
Pumps_italiaans schreef:
19-09-2019 01:51
Three Musketeers op RTL7. Niet zo'n geloofwaardig verhaal, maar leuk om de beelden en fantasie op zo'n mooie en fantasierijke uitgebeeld te zien.

En laat dat boek nou net gebaseerd zijn op waargebeurde verhalen. ;-)

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_drie_musketiers
Alle reacties Link kopieren Quote
IT Chapter 2.

Niet slecht, maar niet echt een horrofilm. Er zaten wel wat schrikmomenten in die je echt niet had verwacht. En dat het bijna 3 uur duurt, had ik ook niet eens meer door.

Het einde was heel mooi trouwens. :couple: :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Falling Inn love op Netflix. Op Netflix met Christina Milian. Oppervlakkig Hollywood perfect wereldje film met mensen die er altijd mooi en perfect uitzien, of ze nou net wakker worden of staan te klussen. Over een carrièrevrouw uit New York die een vervallen B&B wint in Nieuw Zeeland.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jumanji 2 op Netflix

Vond hem hilarisch
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Via NPO start naar Niemand in de stad gekeken. Erg mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
Max.Daffie schreef:
29-09-2019 09:32
Via NPO start naar Niemand in de stad gekeken. Erg mooi!
Is die naar het boek van Philip Huff? Vond ik n goed boek.

Ik heb laatst Divergent gezien. Was op tv en hoewel ik normaalgesproken niet van sci-fi of fantasy houd, vond ik deze erg goed.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren Quote
noa schreef:
29-09-2019 10:15
Is die naar het boek van Philip Huff? Vond ik n goed boek.

Ik heb laatst Divergent gezien. Was op tv en hoewel ik normaalgesproken niet van sci-fi of fantasy houd, vond ik deze erg goed.
Klopt!
calvijn1 schreef:
28-09-2019 21:35
Jumanji 2 op Netflix

Vond hem hilarisch

Die was verrassend leuk inderdaad. De acteurs speelden het erg leuk; Jack Black als highschool chick, The Rock als nerd. Geinig.

Er komt dit jaar een derde deel. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Replicas met Keanu Reeves.

Het is een interessant verhaal, maar niet optimaal uitgevoerd.

"Neurowetenschapper William experimenteert met het klonen van mensen. Wanneer zijn vrouw Mona en hun drie kinderen omkomen bij een gruwelijk auto-ongeluk twijfelt hij geen moment: met hulp van collega-wetenschapper én beste vriend Ed brengt William zijn geliefden weer tot leven"

Maar ja, dat gaat natuurlijk niet goed. Het is geen slechte film, maar ik had er met zo'n verhaal meer van verwacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
28-09-2019 21:35
Jumanji 2 op Netflix

Vond hem hilarisch
Die heb ik met de kinderen in de bioscoop gezien, erg leuk inderdaad!
42
Voor de tweede keer en die kijken is beter dan die stompzinnige zwarte pietendiscussie.

O ja, er komt een MALEFICIENT 2 aan! In de bioscoop, maar datum ben ik vergeten.

Suze Q op NPO met een piepjonge Carice van Houten en Michiel Huisman.
Is wel apart om die te kijken, maar is nogal zwart. Beiden in de Game of thrones gespeeld.
O ja, Prooi heb ik ook deels gekeken. Ik begrijp dat die film geflopt is in NL.
Ik begrijp ook dat het toch een groot succes werd in het buitenland.
Het lijkt op een bepaalde manier op "Amsterdammed" vind ik.
Slechte visuele effecten, maar dat was JAWS ook. Ja, werd erna uitgezonden.

Kort samengevat. Het is altijd fijn om slecht uitgevoerd en nep te zien. Ik hoef geen trauma op te lopen door goor en bruut.

Kwam spontaan in me opzetten na het nieuwsbericht dat in België een seriemoordenaar is opgepakt die glazenwasser was. Euhm, een Belgische glazenwasser blijkt een seriemoordenaar te zijn. De Belgen hebben wel wat criminele zotten in hun landeke wonen.
Je zou bijna denken dat het uit een film komt. Dutroux is weer in het nieuws.
Ik weet niet of die ook verfilmd is. Wel een boek over door slachtoffers.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 02-10-2019 10:08
Reden: Geen idee waardoor er steeds stukken tekst weg vallen
1.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
how to train you're dragon 2 nog steeds leuk :proud:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Joker, ik vond hem geweldig!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Net terug van After the Wedding. Vond het een mooie film met wendingen die ik niet helemaal had verwacht.

Even gekopieerd van de site:
Isabel (Williams) is de manager van een weeshuis in Calcutta. Ze gaat in op een uitnodiging van zakenvrouw Theresa (Moore) in New York die haar wil inlijven bij haar organisatie. In ruil daarvoor zal Isabel het noodlijdende weeshuis voorzien van de nodige financiële support. De keuze dat zij haar weeskinderen dan niet meer mag bezoeken, maar hen daarmee wel financieel kan redden is moeilijk voor Isabel. Helemaal als blijkt dat Theresa is getrouwd met haar ex Oscar (Crudup), waarmee ze een geheim deelt.
Instinct, gister in de bios. Een sterke film, alleen vond ik het einde vaag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shaun the sheep

Best geinig, maar 1,5 uur alleen maar geluidjes gaat irriteren. Ben ook even ingedoezeld
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Joker, indrukwekkend. Ik heb nog nooit zo'n stille bioscoopzaal meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vrijdag Jumanji
Zaterdag Men in Black international.
Jumanji vond ik wel leuk maar MiB viel tegen.
RikM schreef:
19-09-2019 09:18
En laat dat boek nou net gebaseerd zijn op waargebeurde verhalen. ;-)

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_drie_musketiers
Ja, maar niet dat deel.
Thea Beckman deed ook heel veel aan historisch onderzoek.
Lees boeken over de 80 en de 100 jarige oorlog. Kinderboeken zijn het snelst en leukst. :)

Ik bedoel de vecht scenes. In die tijd waren de mannetjes gemiddeld heel klein.
Die hadden kilo's aan gewicht en die koningen stonken naar luizenpoeder dat nodig was om de pruiken zuiver te houden.
Ze poepten en piesten achter de gordijnen. Daarvoor waren die dingen ook. :-D
Die lucht en de gassen zaten echt niet luchtballonnen.
De kanonnen wel, maar tellen konden ze niet.

Misschien moeten ze toch..... Theo en Thea deden met wc-rollen. :hihi:
Wie die film kent weet ik wat ik bedoel. Thea ging aan de shit.

Three Musketeers waren misschien maar 1,5 m hoog.
De wapenuitrusting woog meerdere kilo's.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 06-10-2019 22:57
Reden: Ban gekregen voor verdwijnen van onderschrift. Is FOUT VAN IT dat het niet blijft staan
4.99% gewijzigd
Kinderfilm "Taarten Marathon" in de vorm van een serie van Zappbios.

Ik kon de link leggen tussen CHOCOLAT en ook naar de manier waar Annie M.G. Schmidt haar verhalen schreef.
Even had ik een kort moment dat ik de scene uit Basic Instinct verwachtte.
Reden om deze te posten dat de rolverdeling deels uit De luizenmoeder kwam.
Voor de liefhebbers van die cast is dit misschien een leuke om kort te bekijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
The Kitchen - leuke film over 3 vrouwen die in de jaren 70 de criminele zaakjes van hun mannen overnemen en hoger stijgen dan hun mannen ooit zijn geweest.
Met alle gevolgen van dien, vond het een leuke film iets te hongerig soms maar genoot van de kostuums en was ook grappig om zowel Melissa McCarthy als Tiffany Haddish in serieuze rollen tezien.

Hustlers - groepje strippers die hun klanten oplichten tijdens de crisis. vond het een leuke film J.Lo zat goed in haar rol als veterane stripper en mama bear die de jonge Constance Wu onder haar hoede neemt.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteravond naar Instinct geweest. 2 top acteurs, geboeid gekeken. Door het lezen van een interview met Halina Reijn kan ik het verhaal ietsje beter plaatsen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven