Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3
dinsdag 13 augustus 2019 om 08:37
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?
Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#
Veel lees- en schrijfplezier
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#
Veel lees- en schrijfplezier
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
zondag 14 september 2025 om 16:01
Ik heb hem net aangezet, deel 1 dus. Maar ik check uit nu het eerste reclameblok is begonnen.SweetFirefly schreef: ↑12-09-2025 22:27Ik keek net Alles is nog steeds zoals het moet zijn op Net 5. En nu begint meteen daarachter deel 1 Alles is zoals het moet zijn. Dus eerst deel 2 en nu deel 1. Rare programmering.
Wat een tenenkrommende vertoning, script, taalgebruik, en de dan ook nog de acteer..“prestaties”.
Jammer, gezien sommige acteurs had ik iets beters verwacht.
maandag 15 september 2025 om 13:39
Ik heb deel 1 ook nadat de reclame begon uitgezet. Gewoon niet leuk om naar te kijken. Hier moet Milan nog geboren worden terwijl ik hem in de vorige film dus als jong knulletje zag. Het acteerwerk loopt niet over inderdaad. Maar ja, dat heb ik bij de meeste Nederlandse films. Vooral de tsunami aan talentloze soapies in veel films irriteert me. Voor hen is verstaanbaar een tekst uitspreken vaak al moeilijk, laat staan overtuigend een rol neerzetten. Maar ook de scenario's zijn slecht. Zo'n beetje de enige uitschieter van de laatste jaren is voor mij "De beentjes van St. Hildegard."
Die was nota bene geregisseerd door Johan Nijenhuis die anders altijd zeer oppervlakkige films maakt. Deze film van hem sprong er uit.
Die was nota bene geregisseerd door Johan Nijenhuis die anders altijd zeer oppervlakkige films maakt. Deze film van hem sprong er uit.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
maandag 15 september 2025 om 16:14
F1 is vermakelijk, maar geen hoogstandje.SunShine35 schreef: ↑15-09-2025 13:51Tijdje geleden Eden gekeken in de bios.
Best leuk maar minder spannend en geloofwaardig dan ik verwachtte.
Iemand al f1 gezien? Daar ga ik volgende week heen.
Ik ga morgen naar Downton Abbey.
De serie niet gezien, de vorige film wel
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 15 september 2025 om 18:34
Ik heb m gisteren gezien, ik zal niets zeggen over de film zelf, ben benieuwd wat je ervan vindt.
Mensen om me heen moesten erg lachen om bepaalde uitspraken, ik vond het soms wel vermakelijk genoeg om mijn mondhoeken op te trekken
Soms denk ik dat mensen de houding aannemen van ‘ik ben een avondje uit, dat is leuk, dus ik moet lachen’ en wel zodat iedereen het horen moet: die heeft het naar haar zin
zondag 28 september 2025 om 00:06
zondag 28 september 2025 om 00:26
Myrthe1973 schreef: ↑28-09-2025 00:06Hij stond al lang op mijn lijstje— maar eindelijk I’m Still Here gezien— over de arrestatie en verdwijning van Rubens Païva onder de dictatuur in Brazilië in 1971. En wat kwam deze binnen! Prachtig verfilmd vanuit het perspectief van de moeder.
De moeder de vrouw
Prachtige film inderdaad.
Such fun!1
zaterdag 25 oktober 2025 om 22:45
yep, ga nog even snuffelen danExplorista schreef: ↑25-10-2025 22:15Rouge,
ben je bezig met Gibli films? Zo heerlijk. En (vrijwel) allemaal op Netflix.
Zelfs Grave of the Fireflies.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in