Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2019 !

08-11-2018 15:42 1620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is door middel van coördinaten bekend gemaakt, waar het programma zich afspeelt: Colombia.

Edit:
Inmiddels is er een foto onthuld en blijkt het te gaan om:

Nielson ==========================> verliezer
Merel Westrik =====================> De Mol
Nikkie de Jager (Nikkie Tutorials)
Robèrt van Beckhoven
Evelien de Bruijn
Rick Paul van Mulligen
Sinan Can
Sarah Chronis =================> winnaar
Jamie Trenité
Evi Hansen
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 19:38
51.21% gewijzigd
Ik hoop toch niet dat Sarah de mol is. Ik trek haar "ik kan niet spellen, ik kan niet rekenen en ik kan niet gooien, ik ben eigenlijk veel te dom voor dit programma"-act heel slecht. Ik kan daar sowieso al heel slecht tegen, maar als het ook nog een mol-strategie blijkt te zijn, ben ik hevig teleurgesteld.

Sinan als mol vind ik ook niets. Hij doet helemaal niets.

Merel staat zo ongeveer onderaan mijn lijst, het zou wel fantastisch zijn als zij de mol is. Al heeft zij tot nu toe volgens mij het meeste geld binnengebracht, dus dan zou er nog een spel moeten komen waarbij er veel geld uit de pot moet gaan. Een mol die het meeste geld verdient kan natuurlijk niet.

Ik zit nog steeds op Niels. Hij is het gewoon. Mijn goede tweede was Rick Paul, dus ik ben sinds gisteren vooral gesterkt in mijn overtuiging.
Ik zou Sinan juist geniaal vinden ómdat hij niets doet.
Sarah vind ik het er veel te dik bovenop leggen met alles wat ze zegt niet te kunnen.
Merel en Niels zijn bij mij geheel onder de radar gebleven.
Sinan zaait steeds verwarring. Het wordt niet vaak in beeld gebracht maar hij probeert steeds discussie op gang te brengen. Met de kisten zei hij ergens bv: we moeten toch gewoon 1500 verdelen? Maakt niet uit of het gelijk verdeeld is.
Okay, men ging hier niet op in maar met de balkon opdracht deed hij ook zoiets.
Hij wacht rustig af, laat anderen het werk verdelen en zaait twijfel.
Met Russisch roulette wist hij wel precies hoe hij 1000 euro kon meespelen en bij de bananen geeft hij vast een kokertje verdoezeld.

Een subtiele mol kortom
redbulletje schreef:
17-02-2019 13:06
Ik zou Sinan juist geniaal vinden ómdat hij niets doet.
Sarah vind ik het er veel te dik bovenop leggen met alles wat ze zegt niet te kunnen.
Merel en Niels zijn bij mij geheel onder de radar gebleven.
Niels onder de radar gebleven? Echt?
Als er nou een kandidaat is die systematisch aan het mollen is dan is het Niels wel. Hij doet vanaf opdracht een constant gekke dingen. Ik kan er letterlijk een hele lijst van presenteren. Of dit nepmollen is of niet dat durf ik niet te zeggen.
Dat kan maar het kan ook zomaar dat hij het wel is. In de leader is hij de enige in beeld die niet beweegt, als ik het me goed herinner waren Jan en Stine vorig jaar de enige die ook niet bewogen.
Kan een hint zijn, dat Niels als enige stilstaat. Niels doet louter gekke dingen, zegt vreemde dingen na opdrachten waarbij hij ze zogenaamd probeerd op te beuren: "ach jongens, geeft toch niet, het is toch 1000 euro," dat soort dingen.
Met het abseilen ging alles mis, bij elke opdracht zaait hij verwarring en probeert hij het tempo eruit te halen.

Jan zei, de mol zal geen joker weggeven maar ik betwijfel het. Als kandidaat ga je er toch geen een uitdelen in deze fase van het spel?

Wat voor verwarring zaait Sinan dan want ik heb het nog niet kunnen ontdekken.
Hij doet amper wat. Bij de laseropdracht ( de enige waar hij de leiding had ) gaf hij alles keurig door en ook gisteren bij de eerste opdracht met de kisten was hij super duidelijk en als eerste klaar. Echt hoor, mis ik wat?
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
17-02-2019 13:04
Ik hoop toch niet dat Sarah de mol is. Ik trek haar "ik kan niet spellen, ik kan niet rekenen en ik kan niet gooien, ik ben eigenlijk veel te dom voor dit programma"-act heel slecht. Ik kan daar sowieso al heel slecht tegen, maar als het ook nog een mol-strategie blijkt te zijn, ben ik hevig teleurgesteld.
Ik trek haar ook niet. ‘Ik ben de mol en mijn strategie was het domme blondje uit te hangen’ zou ik echt een slecht verhaal vinden.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Madrid87 schreef:
17-02-2019 13:24
Wat voor verwarring zaait Sinan dan want ik heb het nog niet kunnen ontdekken.
Hij doet amper wat. Bij de laseropdracht ( de enige waar hij de leiding had ) gaf hij alles keurig door en ook gisteren bij de eerste opdracht met de kisten was hij super duidelijk en als eerste klaar. Echt hoor, mis ik wat?

Volgens mij stuurde Sinan iemand de verkeerde kant op bij die laser-opdracht. Hij gaf aan Sarah door dat haar naam links lag, maar haar naam lag uiteindelijk rechts.
AnAppleADay schreef:
17-02-2019 12:10
Nee hoor klopt precies.
Aflevering 1 van 4 naar 3 mensen
Aflevering 2 de finale in Colombia tot aan het moment: wie is de mol?
Finale: live bekendmaking van de mol en terugblikken
Ik kijk voor het eerst en dacht dat ze in de finale pas met zijn 3en waren. Maar ik gaat er dus zaterdag nog iemand uit.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
17-02-2019 13:53
Volgens mij stuurde Sinan iemand de verkeerde kant op bij die laser-opdracht. Hij gaf aan Sarah door dat haar naam links lag, maar haar naam lag uiteindelijk rechts.

Als ik het me goed herinner was het precies andersom. Sinan zei het goed, Sarah ging (expres?) de verkeerde kant uit.
Zou Sinan toen al gezien hebben dat Sarah de mol was en er daardoor nog steeds inzitten? (alle vragen telkens goed bij de test?)
Ik speculeer maar wat hoor.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
-Darkside- schreef:
17-02-2019 13:16
Sinan zaait steeds verwarring. Het wordt niet vaak in beeld gebracht maar hij probeert steeds discussie op gang te brengen. Met de kisten zei hij ergens bv: we moeten toch gewoon 1500 verdelen? Maakt niet uit of het gelijk verdeeld is.
Okay, men ging hier niet op in maar met de balkon opdracht deed hij ook zoiets.
Hij wacht rustig af, laat anderen het werk verdelen en zaait twijfel.
Met Russisch roulette wist hij wel precies hoe hij 1000 euro kon meespelen en bij de bananen geeft hij vast een kokertje verdoezeld.

Een subtiele mol kortom
Precies. Sinan zaait ongemerkt heel veel verwarring.
Coerage schreef:
17-02-2019 15:45
Als ik het me goed herinner was het precies andersom. Sinan zei het goed, Sarah ging (expres?) de verkeerde kant uit.
Zou Sinan toen al gezien hebben dat Sarah de mol was en er daardoor nog steeds inzitten? (alle vragen telkens goed bij de test?)
Ik speculeer maar wat hoor.
Hij zei gisteren toch dat hij vol op Jamie ging? Raar dat hij er dan nog in zit.
Merel weet wie de mol is
Daar ben ik van overtuigd.
Ik vind het maar koud nu ik uit mijn jaimie tunnel ben geduwd, potverdikkeme.
Zit nog net in de poule met een paar punten dankzij de echte mol Sinan natuurlijk :mrgreen:
Nou ja dat hoop ik dan maar, ik weet het even niet meer.
Vind hem alleen niet zo een leuke mol, al zie ik wel dat die rol hem zou liggen.
Merel zwaar van slag door het vertrek van Jamie. Ze was duidelijk nogal verkikkerd op hem en hij ook op haar denk ik. Als ze de mol zou zijn, zou ze bewust de envelop met 2 vertrekkers getrokken hebben met het risico Jamie te moeten missen, dus ik denk niet dat ze de mol is. Niels of Sinan. Merel en Sarah geloof ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Rick-Paul heb ik nooit verdacht, máár ik zat wel 50/50 op Jamie en Niels.. Dus dag dag helft van de punten!
Ik weet nog steeds niet zeker of Niels het is maar ik denk dat ik vanaf nu maar vol op Niels ga. Alles of niets!
Ik vond het wel écht een leuke aflevering. Leuk seizoen sowieso wel trouwens.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Rick-Paul heb ik ook nooit echt verdacht, ik vond hem veel te enthousiast op de jokers reageren due hij vond bij die stenen. Dat was voor mij bevestiging dat hij geen mol kon zijn.

Jamie heb ik wel verdacht, ik vond dat de ideale kandidaat om of de mol of winnaar te zijn. Echt jammer dat hij eruit is, hij leek wel erg op de mol van vorig jaar, áls hij de mol was geweest, daarom twijfelde ik ook of hij het zou zijn.

Sarah had ik nooit in het vizier als mol, maar sinds vorige week denk ik toch dat zij het best eens de mol zou kunnen zijn.

Áls Sinan de mol is, vind ik het een rare mol, maar goed we weten niet wat hij allemaal nog meer doet, want dat wordt niet uitgezonden, wie weet is hij zwaar actief achter de schermen, ;-).

Ik houd het voor nu op Sinan of Sarah. Kan vlgnd week weer anders zijn. ;-p
Alle reacties Link kopieren
Mijn theorie heeft me gered maar niet dichter bij de mol gebracht. Ik verdacht zowel Niels als Jaimy van molacties. Vond ze veel op elkaar lijken qua doen en laten tijdens opdrachten. Jaimy is slim dus ik dacht, hij denkt dat Niels de mol is en kopieert zijn gedrag om verwarring te zaaien en ook als mol over te komen. Echter hij is er nu uit en zat niet op Niels (wat me heel erg verbaasde). Niels kan nog steeds de mol zijn dus maar Jaimy is niet zo slim als ik dacht.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Nou, daar gingen al mijn punten!

Ik denk nu dat het Merel is. maar dat is ook een kwestie van hopen, want die andere 3 zou ik geen leuke/goede mollen vinden. Sinan is te passief (en aan 2 opdrachten niet mee doen vind ik teveel als mol zijnde), Sarah doet zich veel te dom voor, Niels heeft teveel acties als kandidaat (bij de jenga opdracht, de wachtkamer opdracht en het wisselen van de joker).
Ik zat 50/50 op Sarah en Sinan en ik heb nog geen uur voor de uitzending van zaterdag mijn punten gewijzigd en heb Sarah, Sinan en Jamie ieder 1/3 van mijn punten gegeven :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Ik verdenk Sinan het meeste.... denk ik :P
Eigenlijk weet ik het gewoon echt niet. Merel en Niels mollen wel, maar ik verdenk ze gewoon niet.

Sinan zorgt soms echt wel voor verwarring en probeert discussies aan te wakkeren wat weer tijd kost. Sowieso had ik het idee dat hij wel ver zou komen omdat hij goed observeert.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al ontdekt wie er op het molgeld staan dit jaar?

Het begon met een 'mooi briefje van 1000' met Rik zelf erop. Verder denken wij Pieter Jan Hagens (oud presentator WIDM) dus toen de conclusie; het zijn vast WIDM presentatoren.

Maar de volgende.. is dat Jeroen Pauw?! En die vrouw.. Marielle Tweebeke of Suzanne Bosman?

Merel zit/ zat bij RTL nieuws, AT5 en WNL.
Pauw ook bij RTL nieuws en WNL dacht ik.
Rick ook bij AT5.
Maar Pieter Jan? Netwerk, 1 Vandaag, Buitenhof.

En daarbij.. Merel is niet mijn mol! Sinan zit als journalist/ Zembla natuurlijk ook in dat hoekje.

Hoe dan ook, heb bij Moltalk en hintspagina's nog geen goede close ups van het geld gezien. Jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
Op de geldbriefjes staan foto’s van oud-presentatoren van WIDM.
Alle reacties Link kopieren
Die vrouw op het briefje van 50 vind ik niet lijken op Angela Groothuizen.
Alle reacties Link kopieren
Zo was ik heel benieuwd wat er op de achterzijde van de foto's stond met die foto verzamel opdracht.
Alle reacties Link kopieren
En of er iets in de kisten zit bij de kokosnoot opdracht. Eentje gaat per ongeluk open en wordt direct dichtgeklapt.
Ik blijf bij Merel, zij doet zogenaamd erg haar best om geld te verdienen maar een mol weet ook altijd wanneer er weer geld uit de pot kan gaan. Verder doet zo min mogelijk opvallend en natuurlijk is ze ontroerd bij het vertrek van haar maatje. Ze had hem waarschijnlijk de winst gegund. (ik zit helemaal niet in een tunnel hoor :biggrin: )
2018anoniem schreef:
20-02-2019 10:34
Ik blijf bij Merel, zij doet zogenaamd erg haar best om geld te verdienen maar een mol weet ook altijd wanneer er weer geld uit de pot kan gaan. Verder doet zo min mogelijk opvallend en natuurlijk is ze ontroerd bij het vertrek van haar maatje. Ze had hem waarschijnlijk de winst gegund. (ik zit helemaal niet in een tunnel hoor :biggrin: )
Merel heeft super veel geld binnen gehaald. Ik heb haar ook nergens zien mollen. Ze is zo fanatiek. Merel is het zeker niet. Is ook tunnelvisie natuurlijk maar ik kan het me echt niet voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
2018anoniem schreef:
20-02-2019 10:34
Ik blijf bij Merel, zij doet zogenaamd erg haar best om geld te verdienen maar een mol weet ook altijd wanneer er weer geld uit de pot kan gaan. Verder doet zo min mogelijk opvallend en natuurlijk is ze ontroerd bij het vertrek van haar maatje. Ze had hem waarschijnlijk de winst gegund. (ik zit helemaal niet in een tunnel hoor :biggrin: )
Ik vind dat altijd zo'n slecht excuus.
Als een mol 1000 verdient en daarna 1000 uit de pot haalt dan heeft de mol inderdaad niks verdient.
Maar hij/zij was alsnog een betere mol als er niks was verdient en dan 1000 uit de pot.

Geld verdienen omdat er later weer wat uit kan is dus slecht mollen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven