Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? Najaar 2025

01-11-2025 10:17 193 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?

Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.

Wie kijk er mee?

De kandidaten;

* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 08-11-2025 23:01
39.20% gewijzigd
Ook een Pluviofiel
Pelle schreef:
02-11-2025 23:22
Hij zei: 18 jaar geleden.
Dat verstonden dochter en ik. 3 keer geluisterd. Man hoort wel 8.
Maar goed, het zegt in mijn ogen niks over of hij de mol is.
Ik hoor het niet, maar het kan natuurlijk wel dat hij 18 zei.
8 of 18, ligt dicht bij elkaar.
Ikje schreef:
03-11-2025 09:22
Ongetwijfeld heb je het inmiddels al wel gezien. Siem is er wel, gisteren eind van de middag 😃
Ja! Inmiddels heb ik het gezien idd :-]
Ook een Pluviofiel
Ik zit dit seizoen ook op richard. Puur omdat hij als eerste in de rechtbank zei: ik ben de mol. Hij trapte de opdracht af zonder eigenlijk te weten wat er ging gebeuren.
Je kunt er alles achter zoeken, maar het zou wel typisch zo'n hele duidelijke hint in afl 1 kunnen zijn wanneer we terug kijken.
Ik zit al vol in een Annemarie tunnel. Zij gaf aan dat ze een totaal andere (aardigere) mol zou zijn als ze het een tweede keer zou doen, en dat is ook duidelijk te zien.
Daarnaast begon ze meteen te roepen dat ze een historisch lage pot had terwijl ze uiteindelijk in het midden moest belanden en ze negeerde de opmerkingen over braille terwijl ze lekker de puntjes aan het tellen was.
Nou zeg, ik moet mijn bingokaart maar aanpassen. Ik lees dat ze voor een nieuw seizoen WIDM op zoek zijn naar ON’ers!
Wie meldt zich aan?!
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
04-11-2025 13:20
Nou zeg, ik moet mijn bingokaart maar aanpassen. Ik lees dat ze voor een nieuw seizoen WIDM op zoek zijn naar ON’ers!
Wie meldt zich aan?!
Wat is een ON'er?
De tegenhanger van een BN’er, Onbekende Nederlander
Lebow schreef:
04-11-2025 13:20
Wie meldt zich aan?!
Vorig jaar was er ook een seizoen met ON'ers, vond ik toen tegenvallen.
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
04-11-2025 13:39
Vorig jaar was er ook een seizoen met ON'ers, vond ik toen tegenvallen.
Oja, online toch? Ik heb dat niet eens gekeken moet ik eerlijk zeggen. Niet omdat het ON’ers waren, maar omdat ik een boomer ben en gewoon tv kijk :) maar ik klaag ook niet dat met ON’ers leuker is
Lebow schreef:
04-11-2025 13:55
Oja, online toch? Ik heb dat niet eens gekeken moet ik eerlijk zeggen. Niet omdat het ON’ers waren, maar omdat ik een boomer ben en gewoon tv kijk :) maar ik klaag ook niet dat met ON’ers leuker is
Ik vond het niet zo vanwege de presentatrice en ik had het gevoel dat het heel erg afgeraffeld werd.
Ook een Pluviofiel
Lebow schreef:
04-11-2025 13:55
Deze waar ze mensen voor zoeken is ook alleen online.

Ik baal wel dat ik nu echt niet mee kan doen (tropenjaren qua kinderen, huisverbouwing en man die in reorganisatie zit op het werk), hopelijk kan het over 1-2 jaren nog een keer wanneer het hier thuis wat rustiger is.
Lebow schreef:
04-11-2025 13:29
De tegenhanger van een BN’er, Onbekende Nederlander
O, dank!
Ik zou een ontzettend slechte kandidaat zijn maar het wel heel leuk vinden om mee te doen.
Ben ik de enige die best wel wat bezwaren heeft tegen het invliegen van al die oud-kandidaten voor een shot van 20 minuten? Ik denk dan aan alle kosten, terwijl de publieke omroep wordt gefinancierd door belastinggeld en al onder een vergrootglas ligt vanwege bezuinigingen. Ik had dat ook toen Dennis Weening ineens in Mexico opdook, alleen maar om geld vernietigen.
Kikkertje schreef:
04-11-2025 18:29
Ben ik de enige die best wel wat bezwaren heeft tegen het invliegen van al die oud-kandidaten voor een shot van 20 minuten? Ik denk dan aan alle kosten, terwijl de publieke omroep wordt gefinancierd door belastinggeld en al onder een vergrootglas ligt vanwege bezuinigingen. Ik had dat ook toen Dennis Weening ineens in Mexico opdook, alleen maar om geld vernietigen.
Je bent vast niet de enige, maar dit topic is niet voor dit soort discussies bedoeld.
Ook een Pluviofiel
AnAppleADay schreef:
04-11-2025 09:22
Ik zit al vol in een Annemarie tunnel. Zij gaf aan dat ze een totaal andere (aardigere) mol zou zijn als ze het een tweede keer zou doen, en dat is ook duidelijk te zien.
Daarnaast begon ze meteen te roepen dat ze een historisch lage pot had terwijl ze uiteindelijk in het midden moest belanden en ze negeerde de opmerkingen over braille terwijl ze lekker de puntjes aan het tellen was.

Heb je het al vaker goed gehad bij Wie is de Mol? :fortune: ;-D
Als ik me aangemeld zou hebben als ON'er, zou ik hier nu ook roepen dat ik in de tropenjaren zat en mijn man midden in een reorganisatie. :P
Courage schreef:
05-11-2025 11:37
Als ik me aangemeld zou hebben als ON'er, zou ik hier nu ook roepen dat ik in de tropenjaren zat en mijn man midden in een reorganisatie. :P
:rofl:
Ook een Pluviofiel
Courage schreef:
05-11-2025 11:37
:rofl:
Jullie zien vanzelf of ik tussen februari en april verdwijn van het forum

Overigens heb ik het aan het begin meestal fout haha. Maarrrr als statisticus zou ik sowieso de Diederik Jekel methode toepassen als ik mee zou doen dus ik denk dat ik best ver zou komen.
Wat een vette eerste aflevering. Nog niet echt idee van Mol hier. Mijn wensmol is Nathan. Andere opties zijn voor mij Jurre, Annemarie en Merel.
Tvp
Hebben we ook weer een viva poule in de app? Lees er mogelijk overheen?
Et voila @nadine
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
07-11-2025 20:25
Et voila @nadine
Ah leuk, thanks!
Voor het verdenkspel: over hoeveel kandidaten hebben jullie gespreid? Volgens mij begin ik altijd met 5…
Such fun!1
Ik vond het een hele vette eerste aflevering!
Ik verwacht dat we de oud-winnaars nog terug gaan zien in de komende weken, ik heb zomaar het idee dat zij een soort rode draad gaan zijn dit seizoen. Dit is overigens nergens op gebaseerd. :facepalm:
Over de Mol heb ik nog geen beeld, ik hoop op Richard, ik vind dat zo’n geweldige man.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven