Entertainment alle pijlers

Wie is de piet?

18-11-2009 21:37 44 berichten
Mijn zoontje en ik volgen zeer enthousiast het Sinterklaasjournaal. Na de pieten in de aankomst van de Sint 'ontmaskerd' te hebben, zit ik te puzzelen wie nou welke piet speelt.



Van een aantal pieten heb ik (eigenlijk moet ik wij zeggen, want er is nog iemand zo gek die fanatiek aan het uitzoeken is wie nou welke piet is) inmiddels al ontdekt wie dat speelt.



Maar wie o wie weet wie de Paardenpiet speelt?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Paardenpiet weet ik ook niet.



Een heleboel andere Pieten kan ik zó schminckloos voor me halen maar kan niet op hun namen komen...



Alleen Sorry Piet, da's Marc Marie Huijbregts toch?
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Erik van Muiswinkel - # Hoofdpiet (2001-heden)

# Michiel Kerbosch - Wegwijspiet (2001-2005)

# Maarten Wansink - Huispiet (2001-heden)

# Anne Rats - Paardenpiet (2001-2005, 2007-heden)*

# Dick van den Toorn - Wellespiet (2001-heden)

# Georgina Verbaan - Nietespiet (2001)

# Geert Timmers - Pietje Precies (2002-heden)

# Marc-Marie Huijbregts - Sorrypiet (2003-heden)

# Rob Kamphues - Rare Piet (2003-heden)

# Freek Commandeur - Piet (2004)

# <onbekend> - Leespiet (2004)

# Arijan van Bavel - Trompetpiet (2006)

# Peter Lusse - Ballonnenpiet (2008-heden)

# Joris Lutz - Zwarte Piet (2002)

# Cor Bakker - Pianopiet (2008)

# Edwin Rutten - Dirigentpiet (2008)

# Edo Brunner - Kookpiet (2008)

# Alex Klaasen - Lollypiet (2008)

# Joep Onderdelinden - Zorgpiet (2008)

# Jeroen Spitzenberger - Dichtpiet (2008)

# Nol Havens - Muziekpiet (2008)

# Kasper van Kooten - Zielepiet (2009)

# Jochem Myjer - Pietje paniek(200
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
paardenpiet = Anne Rats, zij is dezelfde die Otje speelde in de gelijknamige serie 'Otje'
Whatever, I do what I want
@crini: thanks?

maar wtf is anne rats??



en waar haal je het vandaan? allemaal zelf ontdekt?
Is het niet dat meisje van BNN? Nicolette ofzo?
@babsjuh, ja klopt!
O, niet dus.



Maar wis is Anne Rats?
Alle reacties Link kopieren




Dit is Anne



en google is my best friend
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
Euh ik dacht toch echt dat ik zaterdag Mario uit Spijkerhoek weer voorbij zag komen als piet, maar volgens bovenstaand schema doet die het sinds 2005 niet meer....
Paul de Leeuw heeft toch ook wel eens als piet gespeeld? die zie ik er nog niet tussen staan..
crini, nu zie ik het ook! maar ik kon niks vinden op google.. toch eens harder mijn best doen.

Maar heel veel bedankt! Ik kan weer rustig slapen nu :-D
Alle reacties Link kopieren
en dit is anne rats als otje:







(de rechter dus)
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 18 november 2009 @ 21:48:

Euh ik dacht toch echt dat ik zaterdag Mario uit Spijkerhoek weer voorbij zag komen als piet, maar volgens bovenstaand schema doet die het sinds 2005 niet meer....



Hij was even de weg kwijt maar nu is ie terug.



"Recht zo die gaat!"
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde trouwens in de wandelgangen dat "sinterklaas" Bram vd Vlugt dit jaar voor het laatst is?

Dat is toch echt de enige echte, als deze het niet meer doet gelooft niemand meer vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 21:53:

Ik hoorde trouwens in de wandelgangen dat "sinterklaas" Bram vd Vlugt dit jaar voor het laatst is?

Dat is toch echt de enige echte, als deze het niet meer doet gelooft niemand meer vrees ik.Tuurlijk wel. Mijn mannen krijgen ieder jaar met gemak tien verschillende Sinten voor hun kiezen en die hebben een devoot geloof waar je U tegen zegt. Eén van de twee zit wel in een speciaal klasje, dat dan weer wel .
Dat hoorde ik vorig jaar ook al en dit jaar is hij er toch weer. Ik heb goede hoop voor volgend jaar
quote:Pammie schreef op 18 november 2009 @ 22:00:

Dat hoorde ik vorig jaar ook al en dit jaar is hij er toch weer. Ik heb goede hoop voor volgend jaar





Dit hoor ik ook al 2 jaar inderdaad.

En ieder jaar is ie er weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sijo schreef op 18 november 2009 @ 21:48:

Paul de Leeuw heeft toch ook wel eens als piet gespeeld? die zie ik er nog niet tussen staan..Enne Ludo uit gtst die heeft ook regelmatig als Piet meegedaan toch?
Alle reacties Link kopieren
Heeft Jochem Myjer ooit Piet gespeeld? Pietje Paniek

Jammer dat ik dat gemist heb... Eens kijken op You Tube!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hij een tijd ziek geweest, waardoor er sprake van was dat hij zou stoppen, maar ik ben blij dat hij doorgaat. Die man is gewoon sinterklaas. Als ik hem zie geloof ik er als 30 jarige spontaan weer in.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 18 november 2009 @ 22:11:

[...]





Enne Ludo uit gtst die heeft ook regelmatig als Piet meegedaan toch?

Ja klopt maar doet het ook al een jaar of 3/4/niet meer,naar horen zeggen door zijn herkenbaarheid maar of dat waar is weet ik niet.



En Bram is de enige echte,hoor al een paar jaar dat hij zou stoppen maar voorlopig(gelukkig!) keert Bram elk jaar terug.
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 21:53:

Ik hoorde trouwens in de wandelgangen dat "sinterklaas" Bram vd Vlugt dit jaar voor het laatst is?

Dat is toch echt de enige echte, als deze het niet meer doet gelooft niemand meer vrees ik.



Tuurlijk wel. Ik denk dat velen van ons helemaal niet met Sinterbram zijn opgegroeid, hij doet het pas sinds 1986 nl.

En kijk aan, tóch geloof jij in hem en denk je dat híj de echte is. Dat is dus onzin, Adrie van Oorschot was de echte
Hmm... 'pas' is misschien niet helemaal de juiste uitdrukking bedenk ik me nu
Alle reacties Link kopieren
Ja het verhaal dat bram er mee gaat stoppen hoor ik al vele jaren (3 ofzo) maar hij is er steeds weer bij! Gelukkig wel! Tja ik ben er wel mee opgegroeid en voor mij is het de enige echte heb de eerste jaren van mijn leven wel een ander gezien blijkbaar maar dat weet ik (gelukkig) niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven