Entertainment alle pijlers

Wie kan een Artikel vinden?

14-09-2019 23:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmiddag op Facebook een artikel aan het lezen maar ik kon het niet helemaal lezen en moest dat via Blendle verder lezen. Nu was ik daar al in geen eeuwigheid meer geweest en moest me dus weer even aanmelden. Nadat ik door de procedure heen was en weer verder wilde lezen had mijn fb zich ververst en kon ik het artikel nergens weer vinden. Ook op blendle niet maar daar vind ik het sowieso lastig zoeken.

Het was een artikel van denk ik een vrouwenblad (ja, die fb pagina’s ook bekeken) over een vrouw wiens ouders een fantastisch huwelijk hadden maar haar vader overleed en toen haar moeder na drie jaar een nieuwe relatie kreeg bleek die man ook wel een oogje op die vrouw (dochter) te hebben. Dat vertelde hij nadat zij was blijven plakken op een avondje dat haar moeder met een vriendin naar een geitenfilm in de bioscoop was. Verder kon ik dus niet lezen.

Dus! Wie kan het vinden? Normaliter vind ik het zo weer terug en anders kom ik er via Google weer op maar vandaag lukt het me niet.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Is het niet dit viva-artikel: https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/gaya ... jn-moeder/
Alle reacties Link kopieren
Kun je het niet via je internetgeschiedenis terugvinden?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
15-09-2019 00:02
Is het niet dit viva-artikel: https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/gaya ... jn-moeder/
Ja! Maar het gekke was dus, toen ik op de fb pagina van Viva keek hem dus helemaal niet kon vinden. :facepalm:

Had beter hier kunnen kijken dus :rofl:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
15-09-2019 00:11
Ja! Maar het gekke was dus, toen ik op de fb pagina van Viva keek hem dus helemaal niet kon vinden. :facepalm:

Had beter hier kunnen kijken dus :rofl:
Vrouwenblad... je zei het zelf al ;-D
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
15-09-2019 00:02
Kun je het niet via je internetgeschiedenis terugvinden?
Was via de fb app en daar stond het niet tussen.

Sowieso weet mijn fb app niet wat ie wil. De ene keer staan de meldingen (de bel/klok)links en dan open ik de app een andere keer en dat staan ze rechts. De ene keer moet ik zelf steeds verversen om nieuwe artikelen bovenaan te zien en de volgende keer gaat ie te pas en te onpas steeds alles verversen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven