Entertainment alle pijlers

WIe kent de zangeres Lucy Thomas?

26-03-2024 23:10 102 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Naar aanleiding van het topic "plaats hier plaatjes van onbekende artiesten" ben ik benieuwd wie deze zangeres kent..

Ik ben haar iets van 4 jaar geleden op Youtube tegen gekomen en voor mij is de een van de beste zangeressen ooit met
een stem (en het uiterlijk) van een engel. Ze straalt ook heel veel klasse uit.
Ondertussen is ze 19 jaar en is ze wel bekender geworden, ze heeft albums uitgebracht en gaat binnenkort ook in de musical Rosie spelen.

https://www.youtube.com/watch?v=dU00EuczOiA

Benieuwd wat jullie van haar vinden...
Alle reacties Link kopieren Quote
Naar aanleiding van jouw post in dat andere topic heb ik gekeken. Heel kort maar. Ik heb echt helemaal niets met dit soort zangeressen. En van haar jongere zusje kreeg ik echt de kriebels.
Bijzonder toch hè... hoe smaken verschillen.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
26-03-2024 23:14
Naar aanleiding van jouw post in dat andere topic heb ik gekeken. Heel kort maar. Ik heb echt helemaal niets met dit soort zangeressen. En van haar jongere zusje kreeg ik echt de kriebels.
Bijzonder toch hè... hoe smaken verschillen.
Oh, helemaal eens. Mijn type ook niet. Te Amerikaans, gepolijst (en komt dan op mij heel nep over).
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanillana schreef:
26-03-2024 23:48
Oh, helemaal eens. Mijn type ook niet. Te Amerikaans, gepolijst (en komt dan op mij heel nep over).

Ze is Engels....
Alle reacties Link kopieren Quote
Nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
26-03-2024 23:53
Ze is Engels....
Zal het anders benoemen dan: influencer type. Dat bedoel ik met Amerikaans (heb verder niet gekeken): zo nep, gepolijst en ogenschijnlijk perfect. Krijg ik de rillingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou dit niet voor mijn plezier opzetten, maar dat heeft ook met het lied te maken, nogal reli. Vandaar ook waarschijnlijk de associatie met een engel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers.

Dit is afdeling EO jongerendag, niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lemon_Pledge schreef:
27-03-2024 06:38
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers.

Dit is afdeling EO jongerendag, niet mijn ding.
:HA: mij ook. Doe mij maar Amy Winehouse (helaas al tijden overleden :( ) of andere zangeressen met een tikkeltje rauwe stem.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie alleen maar covers op YouTube. Ik heb niks met zangers die gewoon een beetje op
YouTube een kunstje nadoen van anderen, al doen ze dat nog zo goed. Beetje net als Emma Heesters.

Eerst maar zelf een goed origineel uitbrengen.
Alle reacties Link kopieren Quote
In dat ander topic zou ik dat niet zeggen, ieder zijn ding, maar hier vraag je het eigenlijk. Nee, ik ken haar niet, maar het voorbeeld in de link maakt mij bepaald niet nieuwsgierig naar meer. Niet mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb echt helemaal niks met musicals. En ook niets met Musical achtige stemmen.
Dit mag aan mijn deurtje voorbij gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind haar wel onwijs goed. Ze covert echt vanalles en juist ook songs die ik mooi vind. Dit was toevallig you raise me up. Ik volg haar al een tijdje, ook omdat ik zelf zing en cover en het wordt tijd dat ze bekender wordt. Het enige minpuntje vind ik dat het vaak wel een beetje hetzelfde klinkt. Vaak dezelde stijl. Maar ze is nog jong, dus ze kan nog vanalles proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee sorry, ook niet mijn ding. Nu ben ik sowieso van de iets rauwere dingen maar dit is zo’n meisje waarvan de ouders alles hebben laten vallen om haar maar bekend te krijgen… ik krijg er de rillingen van.

En zo’n clipje lijkt er gelikt uit te zien maar het is slecht gemaakt en ze playbacked slecht op haar eigen gezongen tekst.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
https://youtu.be/A-eV_8omf_g?si=487H6v95hJlvuzXs
Alle reacties Link kopieren Quote
https://youtu.be/A-eV_8omf_g?si=487H6v95hJlvuzXs
Alle reacties Link kopieren Quote
De link bekeken. En even verder gekeken op YouTube, maar nee. Disney prinsessenmanier van zingen. Echt niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Libelle44 schreef:
27-03-2024 07:37
Ik vind haar wel onwijs goed. Ze covert echt vanalles en juist ook songs die ik mooi vind. Dit was toevallig you raise me up. Ik volg haar al een tijdje, ook omdat ik zelf zing en cover en het wordt tijd dat ze bekender wordt. Het enige minpuntje vind ik dat het vaak wel een beetje hetzelfde klinkt. Vaak dezelde stijl. Maar ze is nog jong, dus ze kan nog vanalles proberen.
Ja, alle linkjes zijn eigenlijk hetzelfde, het trage, gedragen en serieuze lied.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kende haar niet. Ze heeft een hele mooie stem (goed voor musicals inderdaad), maar het is niet mijn soort muziek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het glazuur springt van mijn kiezen, sorry.
Misschien kan Andrew Lloyd Webber er nog wat mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze zingt redelijk zuiver, maar ik vind haar niet bijzonder ofzo.

Ik vind het ook altijd wel interessant hoe smaken kunnen verschillen.

Ik zou nooit een heel lied van haar afluisteren, laat staan een album.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan me voorstellen dat ze als achtergrond in een etablissement prima te pruimen is… maar om er naar te kijken vind ik tenenkrommend (ze lijkt graag te acteren met dat steeds wegkijken, trekt rare monden)

Maar om dit op standje gehoorbeschadiging te draaien, nee dank je.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lemon_Pledge schreef:
27-03-2024 06:38
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers.

Dit is afdeling EO jongerendag, niet mijn ding.
De titel 'You Raise Me Up' zegt het al.
Het is een gospel song en past beter bij EO jongerendag als een ballad na het gezamenlijk gebed.
Alle reacties Link kopieren Quote
biol schreef:
27-03-2024 09:16
Ik kan me voorstellen dat ze als achtergrond in een etablissement prima te pruimen is… maar om er naar te kijken vind ik tenenkrommend (ze lijkt graag te acteren met dat steeds wegkijken, trekt rare monden)

Maar om dit op standje gehoorbeschadiging te draaien, nee dank je.
Ja! Dat is inderdaad precies waar ik het zou plaatsen. Een soort stock-zang. Goede techniek wel maar verder vooral nietszeggends.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze zingt absoluut niet vals, maar ze doet dit nummer echt geen eer aan. Ik vind de originele versie heel mooi, maar deze....

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven